Tuukka

Aloittaja Helva, elokuu 13, 2004, 07:33:02

« edellinen - seuraava »

Helva

Kattoko muut tänään top40 ohjelmaa.. Apulanta oli vieraana ja siä sanottiin et tuukan oli alunperin tarkotus lopettaa nyt ankkaan, mutta nyt on keskustelut vielä käynnissä.. Toivottavasti mieli muuttuu!!!  :(

MAikkii.

Juuu katoin ..No siis kai ne vaan kusetti? :o Kuiteskin ihan vaan tahallaan sanovat, kun kaikki kyselee siitä hajoomisesta nyt kun tehis hajosi .. ? :D Niin se on. ;)

hande^

Ei Apiksesta koskaan tiedä. Meidän pitää vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Pave ^^

Toivottavasti ei vaan lähe, se koittaa vaan kusettaa?  ???
Kun sillähän oli semmonen ilmekkin, että ei se voi olla tosissaan, ja eikö Tonikin ollu vähän että joo...
Tai en kyllä muista/oo varma, mutta...  :-/
Toivotaan parasta.
Hih, olen ehkä liiankin neiti positiivisuus...  ;D

Apis_ruulz

niin tuo on pelottavaa.. eikös toni joskus keikallakin sanonut:" bändit jotka jatkavat liian pitkään pilaavat musiikkinsa" kuulostaa vain niin uskottavalta.. mutta toivotaan parasta

hande^

Niin se on sanonu ja Sipsu on sanonu, et parhaat bändit lopettavat huipulla. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Helva

Mutta eiks se muute ollu itse Tuukka joka sano jotain tyyliin "ei me mikään tehis olla" kun lopettamisesta kyseltiin.. Ei kai se nyt ihan tosissaan lähdössä voi olla tollatteen kommentin jälkeen..

Lerppa

Mie olen jo miettinytkin että millon Tuukka lähtee... En odottanut sitä nyt, enkä uskokaan että niin käy, ei nyt.

Saattoi olla pieni keskisormen näyttö medialle siitä että niiltä ollaan nyt lähiaikoina joka helvetin haastiksessa kyselty että "kun Tehis lopetti niin millon te?".
Toisaalta voi olla myös että Apulanta tahtoo ilmaista mainosta ja tuollaisen laukominen pistää median liikkeelle ;)
Vaikka en kylläkään usko että Apis mitään kummempia mediakikkoja koskaan käyttäisi...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apis_ruulz

aika näyttää mitä on tulevan eipäs murehdita sitä nyt  ;)

blind_eye

Ei se Tuukka saa tehä tollasta. ei Apulanta oo mitään ilman Tuukkaa.  >:(
..mun elämä... heippa! :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[salza]

JÄRKYTTYNYT olen... tämä ei saa olla mahdollista.

jouhu

Joo, rupesin kattoo ohjelmaa jostain puolivälistä.  :-/ Onneks huomenna tulle kuitenkin uusintana, että addiktioni pääsee valloilleen, eli nauhoittaa nauhat täyteen apulantaa.
Kun Tuukka sano siinä jotain, että ei oo varmaa aikooko lähtee bändistä, niin mie järkytyin.. Onhan he kyllä sanonu, että bändi lopettaa huipulla ja muuta, mutta miusta jotenkin tuntuu, että Tuukka kusetti. Luulen.. Mutta, jos nyt kuitenkin loppuu tämänkin bändin historia, niin elämälläni ei ole enää tarkoitusta!  :-/
Oli muuten kiva nähä Tuukkaakin noissa jutuissa telkkarissa. :)

puska

Toisaalta Tuukan lähteminen ei olisi yllätys.

Mutta toisaalta, ei olisi myöskään keskisormen medialle näyttäminen Apulannalta yllätys.

Pitää vain odottaa ja katsoa mitä pojjaat tekee.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

#13
Tuukan lähteminen ei olis yllätys? No, kyllähän sen silleen tajuu, kun ei kai toi bändi juttu oo ollu Tuukalle se sydämmen asia.(?)
Tai siis ymmärätte kai mitä tarkoitan?

vieras

Koska tulee uusintana tänään :O?
Telkku.comin mukaan ei tulisi. Vai olenko nyt katsonut vain väärin..



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.