Syksyn keikkakiertue & levy peruuntumassa!!??

Aloittaja hendu, elokuu 20, 2004, 01:37:23

« edellinen - seuraava »

hendu

Näin prkl* kerrottiin tänään yleX:llä illalla. Minkäänlaista syytä ei sen kummemmin sanottu!! Vähän rupes pelottaan ja vapiseen, kun aiemmin sanottiin, et ankkarockin veto olis ollu tuukan viimeinen! Tiedä sitten! mä purskahdan kohta :'(
Temosen pomppubasso

hendu

Niin liittäisin tähän vielä tämmötteen! Apulannan peruutettu keikka!!! Taitaa kyl pojilla mennä suunnitelmat uusiks!

http://www.lahti.fi/sibeliustalo/ohjelmisto/finlandiaklubi.html
Temosen pomppubasso

Lerppa

Nii, sopii vaan toivoa ettei mahdollinen peruminen johdu Tuukan mahdollisesta eroamisesta...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!  :'(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Katellaan nyt ennen epätoivoa. Juorut on juoruja ja keikka voidaan perua vaikka jalkakivun vuoksi. ..as if.
Time goes on, I wont.

emmi

miä kuulin kans ton jutun eilen illalla ja vähän olin silleen et mitä helv. ne oikee meinaa noilla jutuilla  :o  :(
älä tunnusta jos sattuu

amniinba

siis mitä. ankkarock tuukan viimenen ehkä... mä en kestä. donkkarit, tehis, ap.... eiiiiiiiiii. vittu. kertokaa mitä tapahtuu?????! mutta toisaalta ehkä se oli tosiaan tyyliin jalkakipu..
ja tätä mä oon pelännykkin jo jonkun aikaa, jos totta puhutaan.....(siis ei jalkakipua) ei...  :'(

punainen

rakkaat ei panikoida vielä turhia!mitäänhän ei ole vielä tapahtunut.ja ainahan noi levyt ja niiden mukana sitten kierteet myöhästyy ja syitä saattaa olla tuhat.mutta ymmärrän että tää "epävarmuus" on aika piinaavaa. :-/
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[salza]

no nyt tämä ei oo enää yhtään hauskaa.. :/

Maikki.

voiei. :(
kuiteskin se johtuu siitä tuukka jutusta.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Tai sitten tuo on pelkkää huhua. Pitää ottaa sekin huomioon..

(jos joku innokas toimittaja on vaan löytänyt ton Lahen keikan peruuntumis-ilmotuksen ja kehittänyt siitä moisen jutun.. koska kai nyt Levari olis jotakin kommentoinut asiaan.)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Helva

Musta on kyl oikeestaan ihan hyvä jos kiertue vähän lykkääntyis ku justhan vasta kesän keikat loppu.. Mutta albumi olis ollu kyllä kiva saada jo syksyllä..  :)

punainen

Ja taas kun on saanu yön yli kelailtua niin ei tän kyllä pitäs olla mikään hermoilun aihe,kun ei tosiaan ole mitään tietoa mistään virallisesti tullu pelkkää paisuteltuu huhuu kaikki ainakin minun mielestä. ::) Ja jos levy ny lykkääntyy ja keikat niin täähän on varmaan vaan positiivinen asia et rankan kesän jälkeen ei tartte taas hiki hatussa paiskoo duunia Apulannan parissa. :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Välillä on kauheen paniikki ja välillä ihan rauhallinen olo tän asian suhteen... Kun ei tota tosiaan ole ilmotettu missään virallisesti (kuten levareitten sivuilla). Välillä sitten miettii, että jos se nyt kuitenkin on totta. Noitten keikkojen suhteen sitten... Niittenhän peruuntumiseen voi olla, vaikka kuinka monta eri syytä. Sehän on ihan hyvä, että saavat pikkasen hengähtää. :)
Siis... Niin pitkään, kun levareiden sivuille ei tule mitään epäillyttävää tietoa, niin voidaan olla rauhallisin mielin.

hendu

Varmaan kaikki fanit huomas, että virallisilla apis sivuilla ilmoitettiin asiasta! Todella helpottavaa kuulla että bändi EI OLE HAJOAMASSA!! Ei kun odotteleen
Temosen pomppubasso



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.