Päälliköt on backstagella!!!

Aloittaja hendu, syyskuu 01, 2004, 01:11:26

« edellinen - seuraava »

hendu

Eli haluisin kysellä, et kuinka moni on päässyt apiksen backstagelle? Ja minkälaista siellä oli? Ja vielä mikä oli salainen aseesi, että pääsit sinne? (tulipas monta kysymystä). Ite en koskaan ole päässyt poikien kanssa tapaamiseen backstagella :(
Temosen pomppubasso

puska

En Apulannan kanssa ole koskana päässyt., mutta Tehosekoittimen päkkärillä sain hetken olla Tuiskulassa, ja aika väsähtänyt meininki oli.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Olen ollu Apulannan bäkkärillä. Hehkeää oli todella NOT. Ei ne siellä mitään erityistä tehny, rentoutu keikan jälkeen.
Time goes on, I wont.

punkku

En oo pahemmin bäkkäreille päässy.Mutta oon kuullu että harvemmin siellä mitään kokemisen ja kattomisen arvosta on ja parempi meininki on yleensä siellä yleisön puolella ::) Olishan se joskus kiva päästä kuiteskin samalle bäkkärille Apulannan kaa,mieluiten tietty siten että esiinnytään samalla lavalla...Kyllä mä nyt artistille haluan antaa omaa rauhaa sen verran etten bäkkärille kutsumatta aio itteeni tunkea... :P

blind_eye

Mä en oo viä päässy, mut mun toiveena on et pääsisin.. :D
Salainen aseeni on serkkuni  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Ja blind_eye senkin kun missasit Provinssin! Olis ollu mm. Apulanta ja Him samalla bäkkärillä!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

blind_eye

Niinpä!
(Oliko uniklubi samana päivänä?)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punkku

Oli oli! :)Teemu istuskeli mun vieres ennen Himin keikkaakin :)

[tuuli]

allekirjoittanut

blind_eye

LainaaOli oli! :)Teemu istuskeli mun vieres ennen Himin keikkaakin :)
No sitten!! Yh :'(
*ensvuonna*  8)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Onnelliset. Mie en ole päässyt ketään ihailemaani ihmistä lähemmäs,kuin mitä yleisöstä näkee....  :-/ :P



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.