Täältä tullaan elämä

Aloittaja lasse, heinäkuu 14, 2004, 01:06:01

« edellinen - seuraava »

lasse

Mikä on tää biisi ku ei löydy mitään tietoa täältä kotisivuilta?? eli milloin ja missä julkaistu......kuulin kun kaverin koneella oli tällanen... ???

Maikki.

Ai olisko se muka apiksen? Enpä ole mie ainkaan ikuna kuullu tämmösestä ..?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Noidanmetsästäjä

joo itekin oon ihmetelly moista. ainakaan Toni ei siinä laula. Antin ääni on jotenkin niin tunnistamaton, tai siis monen ääni kuulostaa melko samalta, eli vois tietty olla Antti laulamassa. Mut missään ei tosiaan tunnu kerrottavan kyseisestä kappaleesta, joten jos joku tietää niin kiitoksia vain!
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

jouhu

Miepä en ole tainnut kuulla koko biisitä mitään.
Miten se menee, jos vaikka tulisikin mieleen?

yzeR

Ei ainakaan Apulannan kappale ole. Jossain Kazaassa tuo taitaa olla tarjolla ja siellähän on tunnetusti nimetty kappaleita kuinka sattuu ja siellä ei kyllä mitään oikeita ääriharvinaisuuksia liiku.
Jos laulaja kuulostaa Antilta niin ehkä se sitten voisi olla Antin Varjo-yhtyeen kappale? Kappaleen nimen perusteella ei kyllä oikein sopisi Varjollekkaan. Minä en ole pahemmin kuullut Varjoa ja otsikon kappaletta en ole kuullut koskaan, joten en osaa tarkemmin sanoa.

mirka

mulla on sellanen tunne et toi on tosi vanha biisi, tai ainaki musta meillä on selanen jollain kasetilla. En oo kyl ihan varma.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Noidanmetsästäjä

vois tietty hakee varjoo ja kattoo nappaako. epäilen...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

lasse

nyt se selvis.....se onkin tyrävyön biisi tuo....mut ihan ok kappale

nuubi

hehei!! ajattelin rekisteröityä ihan vain koska itse olin juuri etsiskellyt kyseisen biisin yhtyettä... itselläni se on sellaisella punkki-kokoelmalla nimeltä ALIRAVITUT... siis yhtyeen nimi on ---------------->>        Ankia          <<---------------------
siinä, sain monen pienen mielen rauhan valtaan, siis, kyseessä EI ole varjo tai ainakaan tyrävyö.. keiltämättä itsekkin kuuntelin biisiä apulanta vivahteiseksi... ;) mutta, hyvää jatkoa elämälle!!!
-maarit-

[tuuli]

allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.