Nopea kysymys

Aloittaja , joulukuu 05, 2003, 08:06:25

« edellinen - seuraava »

Netissä on liikkeellä sellainen kappale kuin "Jammu pedofiilien kunkku", jonka esittäjäksi väitetään Apulantaa. Minua hieman epäilyttää tällainen. Onko Apulanta todella laulanut kyseisen roskan?

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

salza01

minäkinhän kysyin tätä joskus aikasemmin. ei ole.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Alunperin kyseessä oli sellaisen pilabändin nimeltä Oranssi Paska tekele. Kuulin yhdeltä tyypiltä joka väitti kiven kovaan, että Apulanta olisi laulanut yhden version siitä kappaleesta.

*tuuli

hyi, toivottavasti sejätkää on huijattu. ei kai apis nyt niin alas vajoais...

KristalliEnkeli

eieiei...ei vajoaisi ei! :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Mä en oo kuullu...( :-[)
Millanen se on?

salza01

se on ehkä maailman iljettävin laulu. ja mä en todellakaa ymmärrä ihmistä joka on tehny nii sairaan biisin.. hyihelvetti. mä en voi kuunnella sitä edes huumorilla.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Millaset sanat siinä on? Olen ehkä onnellinen etten ole kuullut sitä, mutta mielenkiintoni on suuri.

rautalintu

#9

No mieti jouhu itse, millaset sanat voisi olla biisissä, jonka nimi on: Jammu pedofiilien kuningas. Ei kovin kivat.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

noh...enpä tiedä että olisivatko tuollaisessa mukana...olihan siellä tonin taidenäyttelyssäkin kieltämättä vähän omituista taidetta......
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

???nyt meni usko!  ..... no ei... :) mut oli toni taiteillu mitä pervouksia tahansa niin en mä usko et se ton kappaleen tasolle vajoais.

jouhu

Kuulostaa aika kammottavalta.  :P

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

mä oon kyl kuullu ton biisin mut mä uskon et apulannalla ei oo mitään tekemistä ton biisin kanssa! ja toivotavasti oon oikeessa! on toi nimittäin jotain niin sairasta!
älä tunnusta jos sattuu



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.