Nopea kysymys

Aloittaja , joulukuu 05, 2003, 08:06:25

« edellinen - seuraava »

vik

Lainaa

ja toisaalta...lopettaisitko apulannan diggailun, jos vaikka olisikin heidän biisinsä? tuskinpa. Ei muhun ainakaan vaikuttais mitenkään.

Musiikkiin varmasti suhtautuisin samoin kuin nytkin mutta jos kävisi ilmi että Wirtsanen olisi NIIN juntti että tuollaista tekisi voisi, mitä ikinä arvostusta se sitten onkaan, tipahdella kovastikin.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Nopea kysymykseni on tuottanut kolme sivua tekstiä ihan yllättäen. Ei se ole Apulannan kappale ja aion tehdä sen myös selväksi niille jotka sitä kappaletta jakavat.

Pedofilia on kyllä varmasti yksi sairaimmista asioista mitä tässä maailmassa on. Kuinka joku aikuinen voi tehdä tuollaista pienelle lapselle!? En varmasti epäröisi ottaa oikeutta omiin käsiini jos näkisin jonkun pedofiilin pienen lapsen kimpussa. Näin on näreet.

Siitä mitä Silti_Onnellinen tuossa kirjoitti, että vaikka se olisikin Apulannan biisi niin se ei vaikuttaisi häneen mitenkään. Minuun vaikuttaisi varmasti. Kyllä taitaisi usko lopahtaa ja käsitykset muuttua. Ei ne äijät mitään puujumalia kuitenkaan ole.

salza01

no kyllä mulla saattas vähä kolahtaa jos apulanta tosiaa ois tehny ton jammu-biisin. on nimittäin mun mielestä erittäin sairasta.

ja mä en kyl myöskää kattelis vierestä jos tosiaa joutuisin näkemään jonku äijän pikku lapsen kimpussa..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

En mäkään voi olla mitenkään tekemättä mitään jos näen sellasta, tosin tällasena hintelänä ja pienenä lähinnä haen jonkun muun auttamaan tai jotain :)
   Jotenkin tuntuu että on velvollisuus auttaa, haluishan sitä itsekin apua jos joutuis jonkun ilkiön uhriksi...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

mäkin auttaisin, eli siis hakisin apua.  ;) en siedä pedofiiliä.  >:(

se että jos apis olisi tuon kappaleen tehnyt, niin en tiedä miten asiaan suhtautuisin... saattaisin kyllä ajatella että no ovat kyllä paljon tyhmempiä kuin luulin, mutta sitten toisaalta saattaisin rueta miettimään jotain vakavia 'miksi he se olisivat tehneet' jne... kukaan ei ymmärrä... :) mut siis kuitenki... en luultavasti polttais jokaista apiksen levyä vaikka tämä kappale olisikin heidän tekemä.  ;)

puska

niin, kyllä en minäkään niin täysillä diggailisi jos heidän tekemä biisi olisi. en ainakaan haluaisi kyseisiä ihmisiä livenä nähdä, alkaisi oksettamaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

no jaa...  mä en ole kuullut sitä kappaletta kokonaan

salza01

no ole tuuli onnellinen ettet ole. joku 2-3 vuotta sitten kaikki nämä oulun amikset soitti sitä koko ajan ja oli vaikee olla pysäkillä kuulematta sitä piisiä ku kaikki ajelee sen pysäkin ohi..

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Ronjaronjanen

Kyllä mä varmaan vielä apulantaa kuuntelisin vaikka tuo niiden biisi olisikin, mutta tuskin voisin enää puhua arvostamisesta ja apulannasta samassa lauseessa. Muttasiis tosiaan onneksi ei ole apulannan biisi.

Ja Puska, kun sä puhuit että olit käynyt siellä Tonin taidenäyttelyssä, niin kertoisitkos minkälaisia ne taulut sitten oikein oli (en päässyt itse sinne) kun kerran oli vielä olleet omituisia...?

jouhu

Niin! Muakin kiinnostais toi Tonin taide...
Jos toi ollu apiksen tekemä biisi, niin en mäkään tiedä osaisinko arvostaa heitä ollenkaan...Mutta ei mun apiksen kuuntelu varmaan olis loppunu. Mutta onneksi ei ole! Ja herrojen arvostus ja kunnoittaminen jatkuu.  :)

puska

en mä ole itse ollut siellä näyttelyssä:)! eihän sinne päässyt kuin kutsulla, ja ilmeisesti wirtasella oli tullut jokin SUURI virhe kun ei minulle sellaista lähettänyt:).
mutta netistä olen lehtijuttuja lukenut. näyttelyssä oli mm. vaivanukkeja seinillä ja verisiä dildoja... laittakaa googleen hakusana ''median tukahduttama ihminen'' niin löydätte luultavasti enemmänkin juttua.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Ronjaronjanen

En mä löytänyt kuin yhen vähän paremman jutun kun googlella hain, eikä siinäkään ollut kuin yksi kuva.. :(
Mutta tuskin Tonilla nyt on mitään suuria mieltymyksiä verisiä dildoja kohtaan...

vik

Siitähän näytettiin Sessionssissa pätkää. Jotain performanssitaidetta se siellä esitti ja dildot pyörivät alustalla Usan lippu päässään.
Aika semmosta huvittavaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

*tuuli

ehkä ne ovat toni thö filosofin suuria pohdiskelun aiheita, siis ne dildot, ja se sit haluaa niillä ilmaista itseään... ;)

mitä vittua....

puska

noh, toni nyt on toni:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.