Tästä ei seuraa kuin pahaa?

Aloittaja [tuuli], joulukuu 04, 2004, 04:16:48

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

''tästä ei seuraa, tästä ei seuraa kuin pahaa, sanon se on niin aivan varmaa, sanon se on niin aivan varmaa, aivan niin varmaa..''

eikös tuo soi AKKM:llä 0010:n loputtua. onko siitä joku ihan kunnon pitkä versio vai onko se ainoastaan tuolla levyllä, ja vain tuo pätkä?
allekirjoittanut

punainen

Just kun vaihdoin ton biisin tekstiä tohon mun profiiliin..mikä sattuma.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

siitä se mulle tulikin mieleen. on jo tosin ollut pitkään korvan alla kysyä tätä, mut en oo muistanu. satutko tietämään?
allekirjoittanut

punainen

En usko että siitä on julkaistuna ainakaan mitään koko versiota.. ::) noi accapella (<--öö kirjotinko oikeen?) jutut Apulannalta olisi kyllä varmaan ihanaa kuunneltavaa..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

hhhö! miten musta tuntuu kuin oisin joskus kuullu sen ihan kunnolla... ehkä mä oon vaan hullu.  ;)
allekirjoittanut

Ruhtinas

#5
Kyseinen lausahdus on 002:sen kertosäe.

[tuuli]

onko? :0 nyt mä kyllä kuuntelen nollanollakakkosen!
allekirjoittanut

[tuuli]

nii muuten onki! ai hitsi on muute hyvä biisi!  :-*
allekirjoittanut

punainen

Jaa mä luulin että tarkotit accapellana kokonaisuudessaan 002..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

mulle tuli heti tuosta pätkästä, että sehän kuuluu juuri tohon yhteen biisiin :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Miullekkin tuli heti mieleen toi biisi... Ihmettelin, että mistäs työ oikein selitätte. :)

Aapsu

Sää oot muuten Tuuli oikeesti aika palikka!  ;D Ootko aina kuunnellu vaan pelkkää nollanollakymppiä tolta levyltä vai?
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

no en!!!! mutta katsos; mulla on AKKM ainoastaan meijän TIETOKONEELLA koska mä kopioin kirjastonlevystä sen sinne. ja mä oon lähinnä sieltä kuunnellut 004 koska se on ihana. mutta oon varmaanki joskus myös vetäny koko setin läpi koska toi kuulosti epäilyttävästi tutulta. jos mulla ois se levynä, niin luonnollisesti oisin tienny mikä on kyseessä.. eli siis en ole kauheasti tuota levyä kuunnellut koska mulla ei ole sitä LEVYNÄ.

pöh!
allekirjoittanut

Aapsu

#13
No nyt tämä kysymys on huomattavasti ymmärrettävämpi. Periaate on kuitenkin se, että levyt kuunnellaan kokonaisuuksina, varsinkin niin hyvät levyt kuin AKKM. Ja toinen periaate on se, että Apulannan levyjä ei kopioida!  >:(
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

olen samaa mieltä! se oli sitä aikaa kun mulla ei ollut cd soitinta ollenkaan ja kaikki piti kuunnella koneella. nykyään mä en kopioi mitään! koska mun ei tule kuunneltua tietokoneella, ku on stereot ja korvalaput. mutta eihän tule kuuloonkaan että polttasin tai vetäsin koneelta apulannan musaa levylle!
olen kaikessa samaa mieltä kanssasi!
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.