Tästä ei seuraa kuin pahaa?

Aloittaja [tuuli], joulukuu 04, 2004, 04:16:48

« edellinen - seuraava »

hendu

Yhdyn näihin setteihin!!! apista ei imuteta ja polteta!
Temosen pomppubasso

punainen

Musta imuttaminen ja polttaminen on ihan ok asioita kunhan niistä ei ota rahaa jos vaikka kaverille polttaa.jos jotain imuttaisin tai polttasin niin se olis matksua joka ei ole niin hyvää että artsistin levyyn tuhlaisin rahojani.Ja tällöinhän kaikki hyötyvät, etenkin jos on pieni artisti niin saa musiikkiaan paremmin tietoisuuteen netin avulla ja ihmiset tulevat keikoille ja jos kovasti tykkäävät niin ostavat levyn.Itse tykkään kyllä enemmän kuunnella oikeita levyjä kuin jotain tiedeostoja.

Tästä on ollut varmaan jos puhettakin jo jossain täällä...

Mutta kun kyse on Apulannasta niin suosittelen tuulia ehdottomasti laittamaan joulupukin listaan ne Apulannan levyt!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikki.

LainaaMusta imuttaminen ja polttaminen on ihan ok asioita kunhan niistä ei ota rahaa jos vaikka kaverille polttaa.jos jotain imuttaisin tai polttasin niin se olis matksua joka ei ole niin hyvää että artsistin levyyn tuhlaisin rahojani.Ja tällöinhän kaikki hyötyvät, etenkin jos on pieni artisti niin saa musiikkiaan paremmin tietoisuuteen netin avulla ja ihmiset tulevat keikoille ja jos kovasti tykkäävät niin ostavat levyn.Itse tykkään kyllä enemmän kuunnella oikeita levyjä kuin jotain tiedeostoja.

Tästä on ollut varmaan jos puhettakin jo jossain täällä...

Mutta kun kyse on Apulannasta niin suosittelen tuulia ehdottomasti laittamaan joulupukin listaan ne Apulannan levyt!
Miekin ajattelen näin. jos kuulen jostain hyvästä bändistä niin yleensä ensin etin jollain ohjelmalla musiikkia ja sitten jos se on kovinkin hyvä niin ostan ehkä levyn :) tuo on ihan hyvä juttu kun sitten tietää ennenkun ostaa levyn että varmasti tykkää siitä :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Niin sama juttu leffoissa ja kirjoissa (ainakin mulla) että täytyy lukea tai nähdä monta kertaa että tietää millanen on ja tuleeko syventymään siihen vielä monta kertaa, onko se sen arvoinen että pienistä säästöistään siihen kannattaa sijoittaa. :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

mie teen just samanlailla. esmes. Kun sain vasta vähän aika sitten tietää että millainen bändi toi misfits on ja sitten imutin muutaman biisin netistä ja hyväksi bändiksi osottautu niin nyt sitten hankinnassa on niitten levyjä.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

sama juttu, paitsi, en imuta netistä vaan lainaan kirjastosta, koska mulla ei ole mitään millä imuttaa.
allekirjoittanut

hendu

Jaa ei oo mitään millä imuttaa?? ;D

Pyydän anteeksi kaksi mielisyyttäni!! :-[
Temosen pomppubasso

[tuuli]

kai meijän koneella vois jotenki, mutta en mä osaa enkä halua opetella.  :D
allekirjoittanut

hendu

Lainaakai meijän koneella vois jotenki, mutta en mä osaa enkä halua opetella.  :D

Jaa me puhuttiin tietokoneella imuttamisesta!! ;D

Mä jo luulin!

Tsori taas kerran tuuli! ;)
Temosen pomppubasso

Aapsu

Kieltämättä tulee itsekin imuroitua musiikkia silloin tällöin, mutta lähinnä kolmesta syystä:
1. artisti ei ole tarpeeksi hyvä, että viitsisin ostaa (ennen nauhoitin tällaiset biisit radiosta kasetille)
2. huumorimusiikki (Nylon Beatin koko tuotanto, Sepi Kumpulainen, Kikka...)
3. harvinaisuudet (niinkun jotain Foo Fightersin livejä ym.)
Imuttamisessa periaatteinani ovat kuitenkin pienten kotimaisten bändien tukeminen. Lisäksi minulla on suuri määrä suosikkiyhtyeitä, joilta ostan kaikki levyt mitä saan käsiini. Minulla on muutenkin aivan helvetisti levyjä. En oikeastaan koskaan tee niin, että imutan jotain levyjä "näytteeksi" ja päätän sitten ostanko. Tällä menetelmällä tosin kuluu rahaa ja on tullut paskaakin ostettua. Kaikki rahat menee levyihin mutku ne o nii kivoi.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

Lainaa

Jaa me puhuttiin tietokoneella imuttamisesta!! ;D

Mä jo luulin!

Tsori taas kerran tuuli! ;)

en mä itse asiassa oo ihan varma että mistä me nyt taas puhuttiin, mut joka tapauksessa MEIJÄN TIETOKONEELLA LUULTAVASTI VOIS IMUTTAA JOTENKI MUTTA MÄ EN OSAA, enkä edelleenkään halua opetella. jos mulla on joku ehdoton suosikki, niin mä ostan levyn, jos taas on joku ok biisi, mutta ei yllä suosikkeihin, tyydyn radioon ja kyttään sitä sieltä. jälkimmäistä tapahtuu kyllä tosi harvoin, koska mä oon helvetin nipo mun musiikkimaun suhteen, ja yleensä jos ihastun johonki bändiin niin siitä tulee kestävä suosikki.
allekirjoittanut

hendu

Tuuli -----> MÄ voi kyllä opettaa sua "imuttaan"!!?? ;D ;D

Öhöm.... Niin tota asiaan!!!

Temosen pomppubasso

[tuuli]

Mä en halua oppia..!

Ihan sama, kun tää aihe on muutenki lähteny vierimään yli äyräiden.  :D
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Ja Herra Hendu muistaa että tuuli on pieeni alaikäinen tyttö! ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Chilana

No jess!! Ihanat keskustelut teillä täällä! ;) Joo tota jos palaan tohon alkuperäiseen aiheeseen, nii on kyllä itsellä huono omatunto, kun oon polttanut pari apiksen levyä, mutta tarkoituksena on ostaa ne nyt joulun alla ihan aitoina lättyinä...! xD
Kivointa on aina kuunnella aitoa levyä, ja sillä on sentään jotain tunnearvoa!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.