Valokuvia

Aloittaja maijja, elokuu 25, 2004, 04:25:15

« edellinen - seuraava »

Apis_ruulz

LainaaMinulla olis paljon kuvia..mutta kertokaas, onko jotain sellasta paikkaa jonne voisi helposti laittaa kuviaan nettiin, ilman että tarvii mitn kotisivuja tai sellasta? :) [Ei siis mitn irc-galleriaa tms..]
www.ifi.fi

Lerppa

http://www.pbase.com/

täälläkin on joku kuvagalleria-mahdollisuus...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

Mitenköhän tuolla ifi.fi:ssä niitä kuvia voi sitten näyttää muille? tai että ne on silleen näkyvissä kun laittaa linkin sinne vaikka...? Äh. en osaa selittää mutta..  :-/
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[salza]

mulla ois kans apulannan kuvia, mutta skannerilla on jotai  mua vastaan ni en voi laittaa niitä albuumista mihinkään.. :/

[tuuli]

puska--> vähän on söpö tuo kuva, missä ootte sinä ja tuukka!!!  ;D ihana!
allekirjoittanut

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Täytyy nyt kyllä sanoo puska, että olen nyt kateudesta vihreä.
Sillä en ole päässyt vieläkään apulannan tyyppejä näkemään kunnolla.

puska

No, nuo valokuvanottojututkin on olleet aina semmosia pikaisia. Sipen ja Tonin kanssa olen saanut vaihdettua jopa muutaman lauseen pariin otteeseen asiaa, Tuukkaan en ole niin "päässyt käsiksi". Sipen kanssa pitäisin kyllä mielelläni kunnon juttutuokion:). Se vaikuttaa kasvotustenkin niin herrasmiesmäiseltä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Sipe on kyllä todellinen herrasmies!Tottakai Toni ja Tuukkakin on ihkuja, mut Sipe on siitä harvinainen tapaamani julkkis jonka kanssa juttelessa ei todellakaan tunnu että nyt käytäis jotain väkinäistä keskustelua fanin ja staran välillä, vaan kahden tasavertasen ihmisen.Tosi avoin,rehellinen ja mukava kaveri jota myös oikeesti näyttää kiinnostavan fanien kanssa keskustelu :) Turhaakos minä nyt tässä Sipen ihanuutta toitotan,mutta on se vaan niin mukva tyyppi ettei voi liikaa hehkuttaa :)

Taas vähän lipsu aiheesta....
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

ois kieltämättä mustaki aika kivaa päästä pari sanaa vaihtamaan tai edes kuvaan. yhellä keikalla oon ollu, mutta sillon ne häipy vähin äänin paikalta.  tuppulassa joutuu odottamaan miljoona vuotta ennen ku tulee seuraava tilaisuus. pöh pöh!
allekirjoittanut

jouhu

Miulla oli tarkotus hyökätä ilosaarirkissa, mutta nehän häipy sieltäkin ihan hiljaa... Ja myö, kun ooteltiin vaikka kuinka kauan niitä.  :-/ Mutta nyt ens kevään keikoille on pakko päästä, jos onnistais minuakin joskus.

Yame

Hianoja kuvia puska!  
Tosi on, tuo kuva missä sä ja Tuukka olitte oli söpö..  :-*
Ja HA! Joku sanoi tuolla joutuneensa videokameran valtaan, voi kun minä edes omistaisin sellaisen! Tahtoo! Digikameranikin on ihan p*ska...  ;D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.