Apulannan keikka telkassa...

Aloittaja jouhu, toukokuu 20, 2004, 05:43:40

« edellinen - seuraava »

jouhu

Tietävätkö he, että apulannan keikka on telkassa 2.6.2004?
Kuulemma tuona päivänä klo.20.00 tv.2 kanavalla.

Lerppa

Juu näin minäkin huomasin, kun kattelin noita tv-tietoja eilen :)
Toi on vissii siltä syyskiertueelta tuo taltiointi..?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

ooih, vähän helmee!
täytyy muistaa kattoo se ja ottaa nauhalle :)

kyllä tää foorumi on sitten hyvä. jos tätä ei olis niin luultavasti multa jäis näkemättä toi koska en siilleen kauheesti noita ohjelma lehtii lue.. ja hyvä että ihmiset käy tänne aina kertomassa muille tiätämättömille kaikist ohjelmist sun muista  :)
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

Kiitos kiitos kiitos! :) Minulta olis kyllä menny ohi jos en olis tätä täältä lukenu..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

multa olis saattanu mennä ohi.

loppujen lopuks mä kuitenkin toljotan niin paljon TV:tä että olisin varmaanki jossain vaiheessa huomannu tosta jonku mainoksen, tai sit tv-maailmassa olis pistäny silmään.

mutta kiitod kuitenkin ilmoittajalle ja yleensäkin kaikille jotka joskus vaivautuvat kertomaan noista tv-keikoista jotain.  ;)

tuo täytyy katsoa ja nauhoittaa!
allekirjoittanut

rautalintu


Juu, syyskiertuelta

Apulanta Singlet
ke 2.6. TV2  20:00

Apulanta Lahden Sibeliustalon Puusepän Salin lauteilla marraskuussa 2003. Bändi kokovalkoisissaan soittaa hittisinglejään vuosilta 1998 - 2003. Ohjaus Marko Viitanen, tuotanto Jarowskij Suomi Oy.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Neql

Vähän Helmeä, meitsi on tuol keikalla eturivissä ja puolet keikasta toisessa kerroksessa kavereitten hartioilla :). Harmi kun ei nää keikkaa ku on oma peli keskiviikkona. Mutta Nauhotetaan keikka!!

hande^

mä oon nosturis eturivis siin jossain Tuukan kohal... et muistakaa kattoo...!  ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

mulla on kans kasetti valmiina oottamassa et siihen nauhotetaan vähän tota lantaa :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Neql

Sori, keikka on vain sibeliusklubilta...

hande^

aijaa...No, hitto! Mä näin sen mainoksen TV2:lla ja katoin, et se ois ollu Nosturi, mut ei sit näköjään ollu...  ???
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Vilkku


Tein ton kanssa perinteiset. Monta päivää oli muistutuksia puhelimessa ja lapuilla ja vaikka missä, ja kasetti oli valmiina. Sitte illalla lähdin poikakaverille ja unohdin autuaasti :P Näin kuitenki suurimmaksi osaksi mutta harmittaa vaan kun minä oon sellanen ihminen että tykkään kun kaikki on nauhalla. Ja kun vielä sisäkeikka kerrankin.
[ -You should see my scars- ]

puska

Voi perhana oli kunnon meininki! Aivan mahtavaa! Palasi ihanasti oman tuolla kiertueella olleen keikkakokemuksen muistot mieleen! Pakko katsoa tänään uudestaan! Ääriviivamies oli mahtava veto.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mahtaa olla myöhäistä huomauttaa, että se tuli aamullaki uusintana...
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.