Siis ette voi uskoa! Koskee siis tota alkuperäistä aihetta, elikkäs tota keikkaa.
-> Mä olin just sillon mun serkun luona. ( Ja mun serkku nyt ei ole mikään virallinen Apulanta fani... eikä oikeastaan yhtään sellainen musiikinkuuntelija hörhö niinku minä. Se vaan hankkii Apiksen levyjä mut ei se niitä kuuntele. ) Ja sit mä ajattelin että, ei se varmaankaan halua kattoo sitä keikkaa, joten otanpa nauhalle. Ja näin mun serkun iskä laitto nauhotuksen ja kaikki oli hyvin, vielä.
Sitten me siinä illalla jotain puuhasteltiin, katottiin telkkarista jotain ja taidettiin me joku haastattelu siitä keikasta kattoo.
Noh, sitten mulle tulee tilanne, että mä haluan katsoa sen nauhan ensimmäisen kerran sitten nauhotuksen jälkeen. ( sillo olin mummolassa )
Ja voitteko uskoo!!! Se kuva pomppi koko ajan ja se nauha oli sellasta orava ääntä. Pikku veli nauraa räkättä, mutta mua ei kyllä naurattanu yhtään!!!! Etenki nyt ku oon ihastunu tohon sinkku kokoelmaan niin olisin niin halunnu nähä sen. Että sylettää tommonen!