muistakaa katsoa

Aloittaja adalmiina, tammikuu 09, 2005, 03:02:01

« edellinen - seuraava »

adalmiina

tänään kakkoselta klo 22.35 tulee apulantaa raumanmeren juhannuksesta.... :D

[tuuli]

täh??! siis niinku.. tänään??! tuleeko?! KIITOS ja ylistys kun sanoit! en olisi muistanut..!
allekirjoittanut

mustapiste

olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

pasi

kasetti on jo etsitty valmiiksi :) naurattaa tua k-15 merkintä keikkka merkinnän perässä lehdissä ja sen takia se ei tulekaan huomenna uusintana kuten muut keikat ovat tulleet :o

[tuuli]

aika törkeetä.. kyllä pitäis tulla ihan kaikkien tasaväkisyyden merkeissä! mitäköhä ne pojat on siel puuhannu, ku kuulemma saattaa sisältää voimakkaita kohtauksia jotka saattavat olla haitallisia lapsille!

hahhaaa, voiko nauruun kuolla?!!!  :D ;D :D
allekirjoittanut

jouhu

Eiei...Tuuli ei tänään vielä. :)
Mutta kiitoksiia muistutuksesta! Pitääpä katella ja nauhottaa..

adalmiina


hendu

Temosen pomppubasso

[tuuli]

#8
katselen sitä parasta aikaa nauhalta. onpas ihanat koltut pojilla päällä!  ;D harmittaa vaa ku, kuvaavat koko ajan joko tonia, tai sit noita roolihahmoja.. ( sipeee tuukkaaaa!!  )
allekirjoittanut

pasi

keikka aivan loistava, kuvaajat kuvasivat aivan vääriltä puolilta noita näyttelijöitä! ihmettelen miksi tuukka tulee sen viimeisen biisin aikana vasta puolessa välissä lavalle?? vai katsoinkohan aivan väärin :o

jouhu

Mie luulin, että Tuukka vaan kävi jossain ja tul sitten takas. Oli kyllä mukava nähä ihan "oikeestikkin" tuo, kun ilosaaressa en nähny hirveesti siitä esityksestä mitään. Ja oli tarkotus nauhottaa ja nuhotinkin, mutta nauha meni ja lopetti heti piiskan alkujuttujen jälkeen. Tai, kun hoileskelut olis alkanu niin nauha loppu kesken... Toisaalta eihän siinä paljoo sen jälkeen ollukkaan. Tuukkaa ja Sipee näytettiin häpeällisen vähän ja partasamii ei varmaan näytetty kertaakaan. Säikähin, kun Tuukan naamaakin näki pari kertaa keikan aikana. Olin ihan HUI! :o Ja sitten... aaa...se onkin Tuukka.
Ja vanhuksilta tuli taas valitusta. ;) "olen kyllä pettynyt apulantaan, kun tuollasen esityksen ovat kehittäneet" Sanoi äitini. ;D Mie olin vaan, et' hei c'mon huumoria peliin.

mustapiste

Oli loistava keikka. Ainut vaan kuvasivat liikaa tyhmiksiä näyttelijöitä, ei tarpees sipeä ja tuukkaa niinkun tässä on jo jokunen sanonut.
Kaverini mummo oli sanonut että "voi en yhtään ihmettele että tämä on k-15 kun tuon näköisiäkin vielä"
Tai jotain vastaavaa, vähän repeilytti, että no jo. x__X
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

puska

#12
Älkää nyt vetäkö minua turpaan tämän takia, mutta...KRÖHÖM!

Keikka oli minun mielestä paska. Toni lauloi ensinnäkin huonosti. Tuntui ikään kuin siltä, että hän olisi kokeillut eri laulutyylejä keikan aikana tai jotain. Ei oikein kulkenut. Ja tuntui että jokaisen biisin tempo oli liian hidas, ne matelivat.
Tonia kuvattiin koko ajan, lavalla olisi varmasti tapahtunut mielenkiintoisia juttuja. Ne näytettiin sekavana ja liian läheltä. Sipeä ei varmaan kuvattu kertaakaan? Jotenkin, minua vain hävetti poikien puolesta...  :-/
Ja K-15. Melko arkoja lapsukaisia suomen maassa nykyään, jos ei tuota kestä katsoa:)

Joo, että semmosta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

pasi

LainaaÄlkää nyt vetäkö minua turpaan tämän takia, mutta...KRÖHÖM!

Keikka oli minun mielestä paska. Toni lauloi ensinnäkin huonosti. Tuntui ikään kuin siltä, että hän olisi kokeillut eri laulutyylejä keikan aikana tai jotain. Ei oikein kulkenut. Ja tuntui että jokaisen biisin tempo oli liian hidas, ne matelivat.
Tonia kuvattiin koko ajan, lavalla olisi varmasti tapahtunut mielenkiintoisia juttuja. Ne näytettiin sekavana ja liian läheltä. Sipeä ei varmaan kuvattu kertaakaan? Jotenkin, minua vain hävetti poikien puolesta...  :-/
Ja K-15. Melko arkoja lapsukaisia suomen maassa nykyään, jos ei tuota kestä katsoa:)

Joo, että semmosta.
pistin itse merkille saman asian.. esimerkiksi vauhtiajoissa pojilla oli parempi meininki, ja toni jutteli melkein joka biisín väli jotain rentoa läppää. biisilistaan olisin ainakin lisännyt aamen ja odotus biisit! mutta minä nautin jokaisesta apiksen keikasta, ja kyllä tuo teeveen välitykselläkin katsoessa sai aikaan kylmiä väreitä :)

punainen

No nyt ei enää harmita vaikka missasin kokonaan.Tota mä vähän arvelinkin että kun kerta hahmoja siellä lavalla liikkuu niitä näytetään enemmän kuin bändiä.Itteäni mua jo viime kesänä alko tympii muutaman kerran jälkeen ne kauhupellet kun olin päässy eturiviin ja halusin ottaa kuvia ne jumitti Tuukan tai Tonin eessä kokonaan :P Eivätkö ees Aamenta näyttäneet?!Ja niin jumalainen biisi livenä!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.