Pudota

Aloittaja puska, toukokuu 28, 2004, 10:18:55

« edellinen - seuraava »

puska

Varmaan hupasta ollut keksiä kanaville muuten nimiä... YleX ja YleQ. Eikö teinix olisi parempi. ;D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Jesh, sieltähän se tuli kun jaksoin 10min tota kanavaa nyt aamusella ;)
Hyvältä kuullosti. Toi on sellasta hitti-ainesta jonka kertsi jää soimaan päähän ja veikkaan että tää biisi ehditään vielä pilaamaan liiallisella radiosoitolla ::)
Hyvät sanat ja fiilis vähän kun Hiekalla, mut enemmän niinkun pinnassa ja jyrkempi... Sanat veti jalat makarooniks jostain syystä, vaikkei ne ihan kuitenkaan mua kovin henk. koht. koskettaneet...

..mustahan tulee tällä menolla vielä kunnon musakriitikko..... ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

Mä en oo viäkään tota biisiä kuullut.. Pitää vaan ehkä ahkerammin YleXää kuunnella..  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

En minäkään...  :( Yritin tänään päivällä, mutta ei se tullu... Sit kuulin sen Tehiksen uuden, ja täytyy sanoo, et oon tosi pettyny... >:( Se on huonoin Tehiksen biisi, mitä oon koskaan kuullu...Mun mielest ei mitään sisältöö ja sanat kusi.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

jeah, mä kuulin tänään ton al:n biisin! olihan se ihan hyvä mut niinku joku tais sanoo et siit tulee vähä kyl hiekka levyn biisit mieleen.. ei siinä kyl mitään ohan hiekka levy ihan hyvä.

vaikka tää ny ei tänne oikeen kuulukkaan niin sanonpa nyt senkin et kuulin myös sen tehiksenki uuden biisin ja oon kans aika pettyny siihen..
älä tunnusta jos sattuu

salza01

minä johonki jo kirjotin et oon kuullu ton biisin. :)  [en muista enää et mihin] :)

kiva kipale oli. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

HeikkiH

Siis jotain mitä on odotannu. Upeeta tuotantoa tai upea tuotos. Harvinaista sinäänsä että heinola 10 eteenpäin on joutunnu ainna vähän aikaan uskotteleen uusien biisien tullessa että tämä on apulantaa. Mutta Vasten mun kasvojani pläjähti ainskin mulle kerralla ja suoraan päin naamaa.

Ja ihmiset ehti jo kiusaamaan mua pari viikkoa että ookko jo kuullu sen biisin. Ai että siinä meinas hihat melkein palaa. Mutta oppiipahan oleen ne jotka sen on kuullu ennen mua. Tänä kesänä taas pauhaa ja kovaa A.L...
Se siitä sitten...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.