A.L.unia...

Aloittaja punainen, maaliskuu 19, 2004, 05:25:55

« edellinen - seuraava »

punainen

Mä näen hirveesti unia ja tuli äsken kelailtua ja naurettua kaikiille unille mis on esiintyny Apulannan jäbii tai jotka muuten vaan on liittyny apulantaan.Mä luulen et muiltakin löytyy näitä muistista eli kertokaa!

Lerppa

Aika hyvin sattu, nimittäin just viime yönä oli kunnon "painajainen" joka liitty Apikseen :D

Mie olin mun kamun kanssa meidän suvun joillain kekkereillä, jotka oli sairaan isot, kaikkea ihme paviljonkeja ja silleen. Sitten se oli samalla myös joku pienimuotonen festari ja sain tietää että Apis esiintyy siellä niin että mun matikan maikka laulaa Tonin sijasta ;D Noh siinä sitten venailtiin niiden alottamista ja mun kuviksen ope istu mun viereen ja ihmetteli että mitä hittoa me tällasessa paikassa tehdään, että niinkun tämähän on tosi ryönästä hommaa :D
Siinä sitte Apis alotteli jollain näytelmän tapasella ja tuli ilmi (onneksi) että mun matikan ope ei laulanutkaan, vaan oli roudari... *helpotus* ;D

Kerro ihmeessä Punanen Säki jotain! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

Mä näin joskus sellasta aika tyhmää unta.. jotain et jotku yritti murhata minut ja pakoilin niitä ja sitte olevinaan tunsin Tonin ja menin sen luo ja sitten pelastuin ;D..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Näit on tosi paljo...Yhes unes mä olin suihkus Sipen kaa. ;DEi tää ei kuitenkaan oo sitä mitä luulette,se oli aika hassuu nimittäin. Voitte kuvitella sellasen ison askeettisen suihkuhuoneen jos on monta suihkuu.Siellä olin sitte alastomana suihkussa ja toisella puolella Sipe ja entinen basisti Mandy Sipen vieres.Jotenki siel höyrys niin paljo et kriitiset kohdat ei näkyny.Se oli jotenki aika odottamaton uni. No se uni jatku vielä...Yhtäkkii mä olin  jossain kellarissa joka oli niinku mun koti ja Sipe ja Tuukka istu siellä pöydän ääressä.No mä menin ihan paniikkiin ja käskin palvelijaani tuomaan jotain syötävää (joo aika siistii mul oli unessa oma palvelija ;)).No se palvelija toi sitte Sipelle ja Tugelle lihapiirakoita ja lihakeittoa...Että mä olin nolona ja raivostuin surkeelle palvelijalleni joka ei ees tienny et mun vieraat on kasvissyöjiä!Sipe sano "Kyllä me nää voidaan syödä, nää lihanpalat saa aika helposti noukittua.." Ja alkoivat sitten noukkia ruoasta lihanpalat pois...Mä olin vajota maan alle.

Mua on jälkeenpäin naurattanu toi uni tosi paljon.

Yhes unes mä jahtasin Tonii ympäri Helsinkii ja ruinasin siltä koko ajan jotain: nimmarii, halii, pusuja, juttuseuraa, et se antais mulle jotain ja ruikutin koko ajan kuinka paljon mä rakastan sitä.Niin kauaa et Toni sai raivarin.Kaikki unet mitä oon nähny Tonista on ollu ihan samanlaisia. Mä oon aina nähny Tonin jossain ja alkanu heti itsepintaisesti seuraamaan sitä ja Toni yrittää epätoivoisesti eksyttää mua. Mä luulen et noi Toni unet johtu siitä etten ollut ennen viime kesää nähnyt vielä kertaakaan Tonia, siis sillai että olisin saanu vaihtaa pari sanaa tän kaa.Noi unet loppu heti ku näin Tonin ihan livenä.

Haa, yhes unes Toni seiso pienen rantasaunan pihalla tällaiset Torremolinos-henkiset junttivetimet yllään ja käänteli grillikyljyksiä ;DOikee valopilkku.Se uni oli todella paha painajainen, mut en enää muist kuin Tonin osuuden siitä unesta.

Näit on niin paljo...mul on tapana kirjottaa vaikuttavimmat unet päiväkirjaan. Täytyypä tsiigailla sieltä löytyy yksityiskohtaiset selosteet kaikista hienoista A.L._unistani...

[tuuli]

mä oon muistaakseni nähny al:stä unta kahdesti mutta muistan vain toisen.

me oltiin meidän perheen kanssa meidän mökillä. ja sitten iskä ja äiti kutsu apulannan sinne. meillä oli jotkut juhlat siellä ja apiksen piti esiintyä, mutta ei ne kai missään vaiheessa sitä unta esiintynyt..... menin myös herumaan tonilta nimmaria. ja juuri kun toni kirjoitti sitä, heräsin.
allekirjoittanut

blind_eye

Mä olen myös nähnyt paljo apisunia. Yleensä mä oon niissä apiksen keikoilla. Mä nään tosi paljon sellasii unia, siis voin olla vaikka Nylon Beatin keikalla  ;D
En mä niistä oikeen mitään muuta muista, kun sen keikan, yleensä sen et ollaan pakkahuoneella. Ja keikan jälkeen jäädytään takaovella ja odotetaan jätkiä  :D Ne on kaikki melkein tollasia... Mut kivoja unia, näkisin noita mielellään vaikka joka yö  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

mä oon nähny unta et olin jotenki osallisena apiksen keikkaa vaik en siel esiintynytkään... hääriin vaan siel laval... täs mun unes ei kyl näkyny Tuukkaa eikä Sipee... kuitenki sit sen keikan jälkeen Toni tuli kiittelee mua jostain en muista iha varmasti mist mut jotain et "kiitti ku oot meijä fani!" ( tiedän, hullua... ) tai vastaavaa... sit just ku halattiin se uni loppu... en tiiä miks näin tommost unta, mut seuraavana päivänä oli tosi hyvä fiilis! ;D

sit oon nähny semmost mis olin mun kaverin kaa festareilla ( ihmeellist et se oli just se mun yks tietty kaveri, koska se ois viimenen ihminen kenet mä luulisin et lähtis festareille... ). ja sit joku bändi soitti siel hitaan biisin ja kaikkien piti valita joku sokkona kenen kaa tanssii ja sit sipe haki sitä mun kaverii eikä mua mikä oli tosi epist koska se mun kaveri inhoo apist ja mä olin tosi katkera... >:(  

on niitä muitaki unii ollu... itseasias mä nään tosi usein unta Apiksest tai ainaki Apis on jotenki osallisena siihen... ainaki kerran viikos...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Tää on aika mukava! ;D Mullakin on ollu muutamii apis unii...
Yks uni oli tällänen. Apiksen tyypit oli meidän naapuri talon pihassa. Toni ja Sipe olivat vaan siinä ja Tuukka skeittas. Mä katoin mun huoneen ikkunasta ja juoksin ulos jotta voisin käyä tervehtii. Sitten, kun olin ulkona, niin ne oli hävinny ja olivat ilmestyneet toisen naapuritalon pihalle. Mä olin ihan innoissani... Meillä oli noita lasisii frisko limppa pulloja siinä pihalla ja mä otin sellasen ja sitten kysyin aidan yli häiskiltä, että olisko niillä pullonavaajaa. Toni tuli siihen aidan luo ja lainas avaajaa ja kysy multa, että haluaisinko mä kurkkuu mun leivän päälle. Mä tietysti halusin... ;D

Sitten yks toinen oli sellanen, kun mä näin Sipen tulevan kadulla vastaan ja mä aattelin, että mitäköhän se tekee, jos mä heilauttaisin kättä tervehdykseksi. Ja Sipe heilautti takas.

Ja yks kolmas oli, että mä pyysin Tonii laittaa nimmarin mun housuihin, kun olin unohtanu ottaa paperii mukaan.

Ainniin... ;D Yhessä mä tanssin Tonin kaa hitaita. Ja roikuin, niin ettei Toni parka meinannu päästä musta eroon.

emmi

aika kivoi unii ootte nähny  :D
mä en kyl oo kai nähny mitn unii al tai en ainakaan ny muista mitn sellasta...
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

toi jouhun eka uni kuulosti just sellaselta minkä mäkin olisin voinut nähdä... yhtä hölömö ja omaperäinen ;)
allekirjoittanut

jouhu

Hihhei.. :D Täytyy myöntää, että olihan se aika outo. :)

punainen

Unet on aina outoja. Mä saan yleensä hyvii inspiksii mun oudoista ja usein pelottavista unista. Jos näkee monta kertaa unta samasta asiasta niin kandee miettii mistäköhän se johtuu.Niinku mä oon nähny monta kertaa unta et oon jahdannu Tonia, mut ne unet loppu heti kun olin nähny Tonin ekaa kertaa.

Nyt mä muistan yhen missä mä olin hiihtelees Tuukan kaa Itävallassa! Oli yö ja kirkas tähtitaivas ja kaikki oli ihan lumen peitossa. Lumen alle oli hautautunut myös sellanen tonttumaa jonka päällä me sitte Tugen kaa hiihdeltiin ja lumen alta näky vain jouluvaloja ja kuulu lauluja.Se oli kyl harvinaisen kaunis uni.Siin ei tapahtunu mitään kauheeta tai ahdistavaa.Ehkä siin oli jonkunlaista joulumieltä :)

Papana

Mä näin viime syksynä aika paljo kaikkii A.L unia, mut viime aikoina ei oo oikeestaan ollu  :( Harmi, ne on nimittäin yleensä aika hauskoi...
Mut joo, monta kertaa on ollu silleen, et oon ollu Apulannan keikalla, mis ei sit oo ollu ketään muita ku minä. Kerran niil oli keikka meiän pihalla  :)
Sit kerran mä olin niitten roudarina jossain ja sit mä "hajotin" Tonin kitaran...
Tää on aika outo, mut kerran Toni halus välttämättä stripata meikäläiselle... Mut mä sit vaan huusin sille, et eeii,mee laittaa vaatteet päälle,mä en haluu nähä sua alasti, niin siihen Toni sit vaan vastas et se on epänormaalia jos ei haluu nähä alastomii ihmisii... Mä olin mielummin epänormaali  ;D
Onhan noit viel aikalailla, mut ne on niin outoi etten mä oikeen osaa selittää niitä silleen, et joku tahuis ne...

Silti_Onnellinen

mullakin on tosi paljon noita keikkaunia..
yks oli tosi ahdistava, ku yritettiin löytää kaverin kanssa keikkapaikalle ja siinä kesti vaikka kuinka kauan, kun ei millään päästy perille ja seikkailtiin jossain ihme paikoissa. sit lopulta löydettiin sinne ja päästiin ihan eturiviin, vaikka siel oli hirveesti porukkaa..
noita keikkaunia on oikeestaan aika paljon..kaikissa on aina silleen ollu, että oon heränny ennenku keikka alkaa ja sit oon epätoivosesti yrittäny nukahtaa uudestaan, että uni jatkuis  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Maikki.

Minä näin viime tai ehkä sitä edellisenä yönä kamalaa painajaista, että myöhästyin sieltä kohti-rokista ja rajatapauksesta kun kello oli väärässä!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.