Faniurasi kohokohta?

Aloittaja punainen, syyskuu 22, 2004, 11:54:59

« edellinen - seuraava »

punainen

Eli itsellesi hienoin korkein saavutus Apulanta-fanina.Tai jokin kiva muisto liittyen Apulantaan jonka muisteleminen saa aina hyvälle mielelle...

Niin ja mitä tavoitteita sulla on vielä fanina,onko se vaikka pääseminen eturiviin joka keikalla,kiertää niin paljon kuin pystyy,kerätä kaikki mahdollinen tuotanto,päästä juttelee tai tutustuu paremmin Tuukan,Tonin tai Sipen kaa,diggailla yhtä kovaa vielä mummonakin....?

Heh,kuulostaa nyt ihan siltä kuin Lantapäänä olo olisi joku työ,mutta kai ymmärrätte mitä tarkoitan... :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

#1
Hmm...kohokohta.
No ehkä hauskin muisto on se, kun Parta-Sami oli kuunnellut nuunutusverioni Ilonasta. Ja oli vissiin tykännytkin. Pääsin häntä asiasta jututtamaan. Ja tottakai sitä aina kulkee kylmät väreet selkäpiissä keikoilla. Ja eturivissä ollaan oltu:). Apulannan keikat ovat aina olleet loistavia elämyksiä, jotka tulen muistamaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mmhh... No, ehkä tähän mennessä se, kun olen voinut tavata ihan kasvotusten muita lantapäitä. :D Vielä toivoisin tapaavani Tonin, Sipen, Tuukan ja parta-samin, sillä en ole vielä päässyt jututtaa heitä. Kiekoilla en ehkä ihan täysin eturivissä tule olemaan, mutta siellä mahdollisimman edessä kuitenkin. Ja tietenkin, että pääsis mahdollisimman monelle keikalle keräilemään rikkaita muistoja. :)

Helva

Kohokohdasta en tiedä mutta Tuukan kanssa haluaisin mennä keskustelemaan johonkin rauhalliseen kahvilaan! Niin hieno ihminen!

emmi

mmm, kaikki apulanta kokemukset on tietty ollu kohokohtia. ei sieltä osaa eritellä sitä tiettyä.
niin ja tavoitteita löytyy kyllä. mun tavotteena on kerätä kaikki apulannan tuotanto. sinkut,pitkäsoitot,musavideot yms.
sitten tietty haluisin päästä jutteleen ainakin Tonin<3 kanssa kunnolla :) ja yleensä aina eturiviin yritetään päästä. joskus se ei onnistu mutta yleensä onnistuu, vaikka kyynärpäätaktiikalla tunkeminen  :P
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

#5
Heinola Sinfonietta oli kyllä kohokohta. Jumalauta mikä kohokohta olikaan! o.O

Tällä hetkellä mitä nyt Apulantaan liittyen tahtoisi, niin Sipeä olisi mukava jututtaa kun en kunnolla ole sen juttusille koskaan päässyt. Mitä nyt Sinfonietassa sain pari sanasta vaihdettua...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Minua harmittaa suuresti kun missasin tuon sinfonietan. En anna itselleni koskaan anteeksi. Toivottavasti siitä tulee joskus jonkin näköistä livetaltiointia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Ehdottomasti Sinfonietta on kohokohta! Loistavaa! On muutama kerta tullu nauhalta katseltua Lerpan taltioinneista ja omalta jouluvideolta :P Tietysti poikien kanssa jubailut on ollut hauskoja - sinfonietta keskustelut kyllä ylitse muiden. Ja tämä foorumi, kun täältä on kaksi jäsentä saatu bändiin lisää niin se on kaunista! Ja myös voisin määritellä sen hienoksi hetkeksi kun nyt kesällä olin duunissa ja kärränyt 30 kottikärryllistä paskaa ja oli niin helvetin kuuma, tepsutin sisälle vettä juomaan ja sitten reidiousta tuli Vasten mun kasvojani! Eka kerta kun kuulin sen biisin ja musiikillinen orgasmi, tosiaan!

Tämmösiä.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

LainaaEhdottomasti Sinfonietta on kohokohta! Loistavaa! On muutama kerta tullu nauhalta katseltua Lerpan taltioinneista ja omalta jouluvideolta :P Tietysti poikien kanssa jubailut on ollut hauskoja - sinfonietta keskustelut kyllä ylitse muiden. Ja tämä foorumi, kun täältä on kaksi jäsentä saatu bändiin lisää niin se on kaunista! Ja myös voisin määritellä sen hienoksi hetkeksi kun nyt kesällä olin duunissa ja kärränyt 30 kottikärryllistä paskaa ja oli niin helvetin kuuma, tepsutin sisälle vettä juomaan ja sitten reidiousta tuli Vasten mun kasvojani! Eka kerta kun kuulin sen biisin ja musiikillinen orgasmi, tosiaan!

Tämmösiä.

Onko sinulla koneella tuota:o. Tämä olisi kiva nähdä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

No lähes kaikki Apulantaan liittyvät muistot on ihania,kauniita,erikoisia,innostavia,opettavaisiakin,elämyksellisiä... :)

Tottakai ne ekat kerrat jää aina taianomaisimpina mieleen.Jokaisen levyn ensimmäinen kuuntelukerta ja eka keikka jota ootellessa olin melkein pyörtyä jännityksestä ja ilosta...Ja keikan jälkeen Tuukka tuli jakaa nimmareita ja näin siis silloin ekaa kertaa jonkun Apulannan jäsenen ihan kasvotusten ja olin aiva huumeessa kun Tuukka oli vielä paljon sitäkin ihanampi,rauhallisempi ja komeempi kuin olin kuvitellu.Vaik ei siitä oo kuin pari vuotta näin jälkeenpäin aatellen oli se aika söpö se eka kerta kun olin niin pieni ja ujo ja "kokematon".

Jokaisesta keikkakerrasta on kyllä niin ainutlaatuisia muistoja mutta ehkä yksi semmonen ihkuin on kun olin Kauhajoella eturivissä siinä aika sivulla lavaa Tuukan kohalla ja keikka oli just alkamassa ja valot oli sammutettu ja jotain jänniystä touvaa musaa siinä kai oli..Mun kohalta näki sopivasti just sinne kulissin taakse backstagelle mistä pojat tulee lavalle.No sitten näin siellä Tuukan ääriviivat (kun ei siis ollut valoa näkyi siellä vain tumma hahmo jonka tietty tunnistin heti Tuukaks) ja innoissani sitten aloin vilkuttelemaan sinne ja Tuukka vilkutti mulle takas! Aika pikkujuttu sinänsä mut en tiedä miksi toi hetki on vaan jääny niin kultasena mieleen :) Ehkä se tunnelma kun oottaa paskat housuissa keikan alkua ja sitten minsaa ennen kun jännitys on laukeemas tunnin mittaseks henkiseksi orgasmiksi tapahtuu jotain kivaa.Ja vielä kun kukaan muu ei nähny Tuukkaa, vain mun paikalta ja vähän vielä sivumpaa näki.

Ja mikä tärkeintä ja hienointa on miten moneen mielettömän upeaan ihmiseen oon saanu tutustua Apulannan ansiosta!En olis viel pari vuotta sitten uskonu että kolme ihailemaani persoonaa pyytää mua kanssaan soittamaan :D :-*

Kyllä mä luulen että niin kauaa kun Apulanta on voimissaan sitä fanitan ja keikoilla tuun näkyyn.Ei tästä lannasta pääsee niin hevillä enää irti :) Niin ja tottakai haluisin päästä kunnolla keskustelemaan Tonin,Tuukan ja Sipen kaa kun ovat niin loistavia ja mielenkiintoisia tyyppejä!Toivottavasti niin käy,mutta ei välttämättä ihan vielä sillä musta on kiva olla kiljuva teini joka menee sekaisin jostain tyypin vilkutuksesta niin kauaa kun se on mahollista ;D

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

blind_eye

Hm.. Niitä on monia, mut ehkä se kun Toni muisti mut Myötätuulessa, Tammerfesteillä ja Wanajassa  ;)
Sit on ollu tosi mahtavaa tutustua ja nähdä teitä foorumilaisia!  :)

Ja tuo on mun tavote, diggailla yhtä kovaa vielä mummonakin  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Jenna

ei ole ollut koho kohtaa..olen ollut vaan kahdella keikalla...tavoitteena on kerätä kaikki levyt :)
Mä rakastan ikuisesti Apulantaa!

Jenna

..nii kyllä sitä mummonaki diggaillaa se on varma! ;D
Mä rakastan ikuisesti Apulantaa!

Wirtabiuha

Lainaa

Onko sinulla koneella tuota:o. Tämä olisi kiva nähdä.

Mulla ei ole koneella. Muistaakseni Lerpalla on jotain pätkää koneella. Multa löytyy vaan VHS - versio tuosta... - Odotan Lerppa - Gurun kommenttia.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Maikki.

Kohokohta on varmaan tähän mennessä ollu viime kesän Myötätuulirock<3. Se oli ihan paras päivä. Ensin pääsi keikalle ihan eteen ja parhaaseen paikkaan Tuukan puolelle ;). Sitten vielä keikan jälkeen sai nähdä Tuukan, Tonin ja Sipen. Ja Tuukan ja Tonin kanssa puhuinkin jotain ja pääsin yhteiskuvaan :-* Kaikilta sain nimmaritkin.. Heh, vieläkin naurattaa se Tonin nurmeksen tyttö- keskustelu :D ;D! Ja siellä näin ekaa kertaa myös teitä muita foorumilaisia :). Voiettä se oikeesti oli ihan mahtava päivä<3<3 ja vielä miun synttäripäivä :)
Ja kaikki apulannan keikat on ollu kohokohtia miun elämässä. Ja tavoitteena on kierrellä hirmuisesti keikkoja ja kerätä ihania apulanta-muistoja :) ihannaa.<3 :-*
'.. I'm sorry for what I did ..' <3



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.