Tatuointeja ja lävistyksiä?

Aloittaja O.M, elokuu 20, 2004, 04:03:49

« edellinen - seuraava »

O.M

Onkos näillä Apulannan poijilla lävistyksiä ja tatuointeja? Tonilla on ainakin jotain, mutta mitä ja missä? Entäs Sipellä ja Tuukalla?

jouhu

Ai, siis mitä? Tatuointeja? Ei miusta ainakaan tatskoja ole kellään. Muutun tomaatiksi, jos löyykin. Mutta Tonilla on korvissa ainakin lävärit. Tuukalla ja Sipellä ei taija olla mitään.
Miksi hän kysyy?

Apis_ruulz

Tonilla oli myös ennen "leuassa" eli tossa alahuulen ja leuan välissä mutta ottipa sen sitten näköjään pois

Apis_ruulz

ainiin ja jos katoit undercoveria niin en sitten tiedä oliko se niin totta mutta ekassa jaksossa Toni laitto perssiisseensä sen (onko se nyt kokoomuksen?)ohdakkeen tatuoinnin

jouhu

Niin, en kyllä tiiä tota...Enpä usko, että oli aito.
Mutta olihan Tonilla tosiaan myös sellanen härkä lävistys nenässä, mutta on ottanut senkin pois.

emmi

niin ja on tonilla nänn(e)issäkin ollu, en sitten tiiä onko enään.
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Jossain Toni sanoi että hänellä on seitsemän lävärii.joista nykyään ei taida olla enää kuin korvat käytössä ellei miehellä sitten oo jossain genitaalialueella ( ;D) tai suussa jonne pystyy piilottaa kans aika hyvin lävärin.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Noh, mitä minä Tonin läväreistä tiedän, niin nenässähän sillä on ollut sellainen lehmänrengas ( ;D) vielä ysikytluvun puolivälin aikhaan. Ja alahuulessa tosiaan, siitä ei ole kovin montaa vuotta kun hän sen hylkäsi. Nänniläväritkinhän sillä on ollut. Tuukalla ja Sipellä ei tietääkseni ole ollut mitään. Ja tatuonteja pojilla ei ole, paitsi Tonilla se ruiskukka perseessä;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Apis_ruulz

siitä tuiskukasta en tiedä mutta jokseenkin se näytti aika aidolta kun se tehtiin. ja olihan se tekemisen jälkeenkin punainen ja aidon näköinen.. siitä ei vain tiedä pitäisi varmaan kysyä ihan Tonilta itseltään  ;)

Helva

Mites täällä käyvillä ihmisillä on tatuointeja tai lävistyksiä?  :)

puska

Lainaasiitä ei vain tiedä pitäisi varmaan kysyä ihan Tonilta itseltään  ;)

Kyllä siitä tietää :D ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

LainaaMites täällä käyvillä ihmisillä on tatuointeja tai lävistyksiä?  :)


Mulla ei ole Mitään mutta meinaan ottaa kaks tatuointia. Ja olin huuleen ottamassa napin mut en oo enää varma haluunko. Tatuointi on kuitenkin pysyvänpi kun avioliitto ni pitää miettii millasen ottaa... Ja mulle sanottiin lävistys liikkeessä et mun kannattaa kelata mihin sen haluun kun mulla on kuulema niin sopusuhtaset kasvot että se saataa korostaa hassusti esim. alahuulta. ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Apis_ruulz

LainaaMites täällä käyvillä ihmisillä on tatuointeja tai lävistyksiä?  :)
ei tällä hetkellä, lokakuussa luultavasti tulossa nenäkoru jos faija nyt antaa luvan niin täti antaisi sen synttäri lahjaksi :)

hande^

LainaaJa tatuonteja pojilla ei ole, paitsi Tonilla se ruiskukka perseessä;)

Ei ole. Toni näytti viime Ankassa persettä faneille backarilta ja ei sillä perseessä mitään ruiskukkaa komeillu. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Joo joo... Tiedetään:P

Ei ole lävistyksiä. Kulmasta ja alahuulesta olen haaveillut, mutta kumpaakaan ei ole tullut otettua ja en usko että otankaan.
Tautuointeja ei myöskään ole enkä aio hankkia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.