Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

night-girl

Voisko joku kertoo mitkä on tuon kyseisen albumin biisien nimet?? Järjestyksessä 1-10:n.  ???
Joitain biisejä kyllä tien...  8)

daa.
 
Niillä biiseillä ei ole nimiä. Poikkeuksia Mex-Tex cowboy ja Teit meistä kauniin.

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

001. Hyvästi
002. Päivä 9
003. Kuoppia ja Lampaita
004. Kaikki puoleen hintaan
005. Joskus
006. Lakaistaan
007. Teit Meistä Kauniin
008. Hallaa
009. Mex Tex Cowboy
010. Vielä Kerran
Tuolla yhdellä sivulla oli tuolla lailla, mutta ei niillä vissiin mitään varsinaisia sitten ole. Kopioin vain tuolta.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

aika hyvin ne nimet ois, jos ne ois ne. (tulipas taas selkeetä) mut onko vai ei?...no mulle ne on vielä edelleen 001 jne.
my sweet, sweet rock`n roll

vik

mä en edes halua nimetä niitä.

paitsi että kaverin mielestä 005 on Puolukka ja se on jees.  :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

wicked,heeh,munkin mielestä 005 on ollu aina puolukka.  ;D jees.se loppu sinä on aika hurja,siis puolukassa.  ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

mun kaikki kaverit nauraa aina, kun ne ekan kerran kuullee biisin "puolukka"  :D
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Sama täällä  ;D puolukan loppu on oikeesti ihan skitso! mä en vieläkään oo saanu selvää mitä siinä höpistään,se on ihan ku joku vuoristorata siinä lopussa ku ne ihmiset huutaa... :D ja sit se kuulostaa lentokentän kuulutukselta.heh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

eikä, se on jostain markkinoilta ihan selvästi.

ja joku nainen sanoo 'kynsilakka'.  ;D

onhan se hyvä, vaikkei ikinä suosikkeihini ole kuulunut.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

nyt on kyl tänään pakko lähtä kuuntelemaan se ettet vaan kuseta!! :D kynsilakka..??!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mä en kyllä ole saanut siitä koskaan mitään selvää. Pitäis kai hakea itsekin se ja kuunnella tarkemmin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

jeah.viime yönä istuttiin kavereiden kanssa baarin ulkopuolella ja kuunneltiin pelle miljoonan keikkaa kun sisään ei päästy. kivaa oli :) mitäs juhannussuunnitelmia on teillä on?mä häröilen täällä kylällä ja jos jotain nestepitoista juotavaa vielä sais ni ois aika gr8.  ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Heih. Aikoihin  :)

Juhannus. Niimpä. Kai sitä jotakin keksiä pitäis. Kattellaan.

Ei noita biisejä tarvi edes nimetä. Nehän on just hyvät noin.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Pitäs kai juhannuksena johonkin lähteä. Mummolaan nuo kovasti kai ovat menossa, vaikka ei kyllä kovin huvittaisi. Ei siellä sitten kumminkaan tule kauhein usein käytyä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.