Lanta hajoamassa-pelkoa?

Aloittaja HIPP´O, elokuu 04, 2005, 12:52:30

« edellinen - seuraava »

HIPP´O

Tuon Tuukan lähtemisen jälkeen on tullut mietittyä että ei kait apis ole hajoamassa? :'(Olisi se aika shoked tosiaan.Toivottavasti apis pysyisi yhdessä vielä edes muutaman vuoden.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

jouhu

Tuskinpa nyt ihan lähitulevaisuudessa, kun ottivat sen Saminkin nyt virallisesti mukaan. Veikkaan, jos olisivat nyt lopettamassa, niin ehkä olis loppunu tuohon Tuukka häslinkiin. Nyt tulee sekavaa juttuu, mutta toivottavasti ymmärrätte. :)

punainen

Kirikaze luulen että sinulla ei ole mitään hätää!Toki kaikki hyvä loppuu aikanaan, mutta luulen että saadan vielä muutama vuosi olla huoletta (ellei toki jotain dramaattista satu) Jos miettii vaikka ihan järjellä luulen että Sipe ja Toni tulevat jatkamaan musiikin parissa tulevaisuudessa. Ja mikäs sen parempaa jos sitä saa vielä tehdä Suomen hienoimmassa bändissä?Tätä aarretta tuskin ihan helpolla heittävät menemään  :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

neliojuuri

Nyt kun toi miehistönvaihdoskin tapahtui, niin ei varmaan mitään suurempaa lopettamisvaaraa ole. Niin. Olisko ollut järkeä ottaa Samia mukaan vain jos Apulanta aikoo olla kasassa enää vain vaikka vuoden. Jos Apulanta joskus kuitenkin varmaan lopettaa (toivottavasti ei vielä pitkään aikaan) ni tekeeköhän nekin sitte joskus parinkymmenen vuoden päästä jotain comebackiä niinku esim Dingo ja Eput??
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

iinuu

no ainakin toivotaan parasta. tuskin ne mihinkään häviää kun jöndekin on nyt siinä. :D ja toivottavasti apulanta pysyy kasassa vielä PITKÄÄN!!
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

puska

Minä oon huomannu olevani tulossa vanhaksi. Kun Tehosekoitin tässä toissakesänä hajosi, se oli aika hirveä shokki. Melkeen kyyneleet tuli silmiin kun uutisen kuuli. Mutta jotenkin nyt tuntuu, että jos Apulanta hajoaisi, en minä sen vuoksi tuntisi oikeen mitään erikoista. Voihan sitä musiikkia siltikin kuunnella. Keikoillakin on tullu jo aika paljon rampattua, tosin jokainen niistä hieno kokemus.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaMinä oon huomannu olevani tulossa vanhaksi. Kun Tehosekoitin tässä toissakesänä hajosi, se oli aika hirveä shokki. Melkeen kyyneleet tuli silmiin kun uutisen kuuli. Mutta jotenkin nyt tuntuu, että jos Apulanta hajoaisi, en minä sen vuoksi tuntisi oikeen mitään erikoista. Voihan sitä musiikkia siltikin kuunnella. Keikoillakin on tullu jo aika paljon rampattua, tosin jokainen niistä hieno kokemus.

olen huomannut että pelottavasti kiinnostukseni on alkanut hiipua lannasta...  :o en ole kuunnellut sitä koko syksynä, enkä ole vieläkään viitsinyt ostaa armo ep:tä. tai ehkä oon nyt vaan niin rankasti beatlesien lumoissa. tuulille ja apulannalle kehittymässä avioero.. spooky..
eeeei, ei ne hajoo. pojissa tuntuu olevan nyt niin paljon virtaa, että pikemminkin pelottaa, osaako ne lopettaa koskaan..  ;D
allekirjoittanut

blind_eye

En usko että nyt ovat hajoamassa vähään aikaan. Tonihan muistaakseni sanoi jtn tyyliin 'Nythän me ollaan paremassa vireessä kuin aikoihin!' ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

-Amora-

Onhan ne aika monissa haastatteluissa sanonu että ei tässä mihinkään olla hajoamassa...
Halki rikotun maan kannan arpeni, viimein unen syliin saan, unelmalle luovutan varteni...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.