Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

punainen

kai se tää aihe on tänne avattava kun virallinen tiedotus on nyt levarin sivuilla nähtävillä.Tuli päästeltyä tuolla levarin puolella jo ne shokki-itkut. Niin että...niin.... :'( :'( :'( :'( :'(
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Sari

Meille pitäisi perustaa joku kriisipuhelin :)
No ei tää oo hauskaa!

medelin

Minä tahdon paikkaan auringossa

punainen

#3
Nyt se kauhee hetki tuli sitten koetttua mitä oon faniurani pelänny....Itkettää,tosi surullinen olo.Kohta tulee varmaan se vihanen vaihe missä alkaa etsii syyllisiä ja muuta...Huhhuh tää kevät näytti mulle jo liian hyvältä,olis pitäny osata arvata että joku tällanen murheenkryyni tähän väliin vielä tulee. :'(

Täytyy yrittää uskoo siihen että kaikki järjestyy jotenkin...jotenkin,vaikka nyt vaan ei kyllä tiedä miten :'(Ei haluu uskoo että kaikki ne ihanat hetket mitä Tuukan osalta sai kokea on nyt vaan takanapäin muistoina.Ei ei.Tuukka on osa Apulantaa nyt ja aina ja mä en haluu aatella Tuukkaa imperfektissä koskaan.

kriisapu olis tarpeen :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Onhan tämä hieman surullista, mutta varmaan ennalta arvattavaakin.  :-/  On osannu aina ajatella apulannan olevan Tuukka, Toni ja Sipe. Ja miulle suhde apulantaan on hieman muuttunut nyt.. En tiedä miten reagoin sitten joskus, kun olen apulannan keikalla ja enkä näekkään Tuukkaa siellä missää... Apulanta lokeroon jäin nyt suuri aukko, vaikka Tuukka onkin apulanta jutuissa mukana, mutta takana... Tähän kyllä menee aikaa ennenkuin osaa suhtautuu tähän "normaalisti". En oikein osaa sanoo mitään... Surettaa kyllä.

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Eih! Miten mä nyt voin kuunnella Apulantaa enää samalla lailla, ilman että tulee tunnetta "silloin vielä hyvinä aikoina jotka ovat nyt historiaa..." :'( Mä haluisin kuunnella ilosella mielellä kuten ennen sillä odotuskella et jee kohta keikkoja,kohta Tuukka Sipee Tonii! Nyt kun kattoo jo levynkantee mis on Tuukan kuva niin tulee haikee olo ettei enää Tuukka näy tulevis levynkansis....Ja miten käy nyt kolmannen sinkkukokoelman!Missä Sipe on kannessa edessä ja Tontsa ja Tuge takana ja sellanen olisi rikos tehdä ilman Tuukkaa!

Ei mä en haluu et nyt vuoden 2005 kohalle tulee Apulannan historiassa kohta "Tuukka jättää bändin.Parta-samista tulee uusi basisti.Sitten Apulanta....." ja tarina jatkuu kuten mitään isoa ei olisi tapahtunut.Eih!

Miten tätä voisi helpottaa? haluan tuukan takas! Ei sellasta voi vaatis tietenkään jos Tuukka ei kerta halua.Mutta ei tääkään nyt tunnu yhtään hyvältä, ei yhtään... :'( :'( :'(
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Maikki.

Niin ja sitten tuota uutta kuvaa vaan tungetaan joka paikkaan ja se hyppää joka sivulta jonka avaa!:o ja tulee sellanen olo että täysillä vaan eteenpäin nyt kun on tämä uutinen saatu kerrottua. Ei varmaan tule enään mitään juttuja joissa olis Tuukka! :'/ Ihan hirviää on kyllä. Eiokivaaeioo. :'(
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

#8
Niinpä... :-/ Ymmärrän toki sen, että Tuukka haluu ruveta tekee noita tv-juttuja, mutta tuntuu (mikäköhän olisi parhaiten sopiva sana?) kun heitetään tuollanen uutinen by the way läppänä. Ja jatketaan eteenpäin ilman...mitään.

punainen

Äijä oli sentäs yli kymmenen vuotta olennaisena osana bändiä.Antakaa vähän armoa! Oikeesti ees Tuukalta itseltää vois tulla jotain kommenttia asiaan...Samoin joku jäähyväiskiertue olis antanu ees faneille mahollisuuden sanoo hyvästit ja kiittää.Tää on liian surullista näin... :'(
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hendu

Mua harmittaa ihan saatanasti!! Tätä on koko fani uran pelänny et joku jätkistä lähtee läksiin! Pahinta mitä voi olla! Mut munkin mielestä ois joku jäähyväiskiertue olla, mutta tuttuu apis tyyliin semmosta ei pidetä (varmaan jätkät luulee et se ei ois sen arvosta) mutta meidän fanien mielestä se olis vähintä mitä vois olla! Ja vielä tuukka ollu mun ehkä kaikista lempparein, koska sillä on semmonen yli menevä vaatimattomuus! Mut näillä mennää! En varmasti pääse yli tästä! :'( :'( :'(
Temosen pomppubasso

pasi

taas koetellaan 25 vuotiaan hermo hetkiä ja saadaan tipallisia kyyneleitä tippumaan!!itse olen varautunut seuraavan levyn olevan apiksen viimeisen levyn!! parempaan suuntaan se voi mennä ei!! plastik määrää tahdin!!!

punainen

Huhhu mikä yö!Nukuin sentäs pari tuntia.Silmät on ihan turvonneet,posket rohtuneet,en muuten syöny pariin päivään muutan kuin koulussa.Ei oikeintiedä miten päin olis ja mitä tekis. Ei huvita musaa kuunnella ja bassonkin näkeminen tuottaa nyt surua. Kavereista vaan ne on käytettävissä joita tää on koskettanu.Oon niin suruissani nyt. Tästä keväästä piti tulla niin paras ja nyt tää murhaa monia muitakin asioita,kun ei oo enää fiilareita oottaa mitään tulevaa.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Noidanmetsästäjä

Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Noidanmetsästäjä

Viralliset kotisivut......just joo
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.