Esitelmä Apulannasta

Aloittaja satu(Guest), elokuu 22, 2006, 05:35:13

« edellinen - seuraava »

satu(Guest)

Elikä siis teen esitelmää Apulannasta ja rupesin miettimään tässä kun sen pitää olla 5-10 minuuttia pitkä että en saa kaikkea millään mahtumaan, joten mitä siis KANNATTAA kertoa? tai mitkä on ne tärkeimmät jutut, jonkinlainen mielipide itselläkin mutta silti epävarma että jos sanonkin sitte väärät jutut. :)

Lerppa

Miun mielestä ehkä oleellisinta on kertoa siitä, millä tapaa Apiksen musiikki (ehkäpä lyriikat myös) on muuttunut vuosien mittaan. Toki ihan "fyysinenkin" historiikki, sisältäen alkuvaikeuksia ja kommelluksia, jäsenten vaihtumiset, jonkinlaiset taustakuvaukset ja pienen katsauksen discografiaan. Noita pitäisin itse tärkeimpänä. Muu tieto on toki hyvää höystettä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pullonkorkki

olisko sulla mahdollista soittaa pätkiä muutamista biiseistä esitelmän yhteydessä? jos pystyisit soittamaan vaikka jotain apiksen uudemmasta tuotannosta ja jotain vähän vanhempaa... vois olla vähä kiinnostavampaa yleisölleki...  :)
käykääs tuolla -- http://geocities.com/arsytan_sua

Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

tämä on piste-.

jouhu

Tuosta musiikin soittamisesta tuli myös mieleen, että onkohan siinä mahollista näyttää esim. joku musavideo tai jotain, sinne höysteeksi väliin..

satu(Guest)

onhan siinä mahdollista soittaa/ näyttää videota kunhan tuon 10 minuutin rajassa suunnileen pysyn. ärsyttää kun niiin lyhyt aikaa kun voisin kokonaisen tunninkin Apulannasta kevyesti pitää. :) olen tässä tuskassa yrittänyt etsiä jotain hauskoja juttuja koska itselle ei tule juuri mitään mieleen. ainoa minkä ite tiedän on se kaasunaamarijuttu siellä olikohan jyrki hit challengen kilpailus tai jossai ku Sipen serkku tuli kaasunaamari naamassa ja sitte vaa jtn vaahtoa peittämäs muut kriittiset paikat. :D

joten jos jollakin on joku hauska juttu apikseen liittuen niin kerto saa! :) päätin että kerron mahdollisimman vähän vuosilukuja koska tulee muuten liian pitkästyttävä jos on koko ajan jotaki numeroa siellä välissä :) ja kappaleena ajattelin että soittaisin 0010, koska totesin että kovinkaan moni ryhmäläisistä ei sitä biisiä tiedä kun vähän kyselin. :)

videota mulla ei oo muutaku joku niiden aika alkuaikojen keikka, mutta sekin huonolaatuinen kun itse kuvattu. :/



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.