suosikki julkaisu?

Aloittaja 2 + 2 = 5, lokakuu 29, 2002, 04:28:45

« edellinen - seuraava »

2 + 2 = 5

mikä on sun suosikkis apiksen kaikista julkaisuista? santtupojalla se on ehdottomasti hallaa ep. siinä on killeri b-puolet, ne rokkas sillon ku levy tuli ja ne rokaa perkele vieläki tosi kovasti. eteski paha hedelmä on mulle läheisimpiä al- biisejä. muuteski toi koko akkm ajanjakso on lähellä mun sydäntä.

juGe

Samoilla linjoilla sit liikutaan :) Mutta kyllä esim. Maanantai sinkkukin on mun mielestä ihan killeri.  ;D

KatjaRock

Kyllähän se paras minunkin mielestä AKKM on. Oikeastaan selvällä erolla. Amerika on loistava myös (sehän taitaa olla sillä maanantaisinkulla?)..

 :)
Time goes on, I wont.

kurt cobain

Mun suosikki sinkku on ehdottomasti Liikaa koska siinä on Ei tänään joka on ehkä paras biisi mitä Apulanta on tehnyt ja Liikaa on myös hyvä.
Hallaa ep on myös todella kova. Ei yhtään todistaja sinkun b-puoli Vastaus Kaikkeen on myös yksi suosikkejani.
Huonoin sinkku on varmaan Reunalla.
Albumeista paras on AKKM.

wicked.

varmaankin Ehjä tai sitten Heinola 10.

lyhyemmistä tuo Maanantai on varsin onnistunut, sekä Teit meistä kauniin. ja Hajonnut.

en mä ikinä osaa tämmösiin vastata.

salzaliini

Tuo Aivan Kuin Kaikki Muutkin on tosi lähellä myös mun sydäntä! Mutta kyllä niissä kaikkissa levyissä on jotain hyvää!! Singlet 1993-1997 levyltä paras biisi on mun mielestä numero 16,lupasit mulle... Se on jotai fantastista...Ne SanaT!!!! :)

Armando

Toi Ei tänään on kyllä ehdottomasti kova. Muita kovia on mun mielestä 3/13, En voi auttaa sekä hallaa on kyllä munkin suosikkeja.

Vilkku


Yhtä julkaisua en pysty sanomaan, mutta taidan olla suunnilleen samoilla linjoilla kuin ainakin osa teistä... Siis jotain AKKM-ajoille sijoittuvaa.. Mun on helpompi arvostella yksittäisiä biisejä kuin levyjä tai usein edes sinkkuja.

Mä kuuntelen biisissä ehkä ekana sanoja. Etsin niistä helpotusta omiin tuskan hetkiin, siksi muhun ei oikein millään meinaa upota sellaiset biisit, joissa ei kyllä ole sanomaa ollenkaan. Pitää olla joku suuri totuus, niin se vain on.

Toisaalta mulle rakkaat biisit on usein hirvittävän tunnesidonnaisia. Voi olla, että monista esim. h10:n biiseistä saattaa tulla joskus parin vuoden päästä mulle tärkeämpiä kuin ne on nyt. Nyt jo parista sen levyn biisistä tulee hyvä olo, koska siitä tulee mieleen kesä, jolloin olin 3 viikkoa yksin meidän mökillä. Se teki käsittämättömän hyvää ihmiselle, joka oli silloin vielä tosi pahasti rikki. Muutaman viikon sai vaan olla, tai sai tehdä ihan mitä vaan. Kerrankin ei ollu pakko tehdä mitään.

Mulle kuitenkin ihan ylivoimasesti rakkain biisi on Hallaa. Pidän siitä biisinä erittäin paljon, ja mun on vaikea kuvitella, että sen yli mun asteikolla enää pääsisi ihan vaan sen takia, että siihen liittyy niin vahvoja muistoja. Ottaa melkein päähän, kun mä oon ruvennu jollain tavalla arvioimaan biisejä omien kokemusten mukaan. No, jokainen tavallaan. Ei tänään on loistava [kuten voi kai tuosta vasemmalla puolella olevasta tekstistä päätellä], Maailmanpyörä on hyvin rakas, ja onhan niitä vaikka kuinka... Joskus jotkut vaan raapii syvemmältä.

No niin, nyt tais tulla käytettyä kaikki sanat jotka olin tälle päivälle varannu :P
[ -You should see my scars- ]

wicked.

niin no jos ei julkaisuista puhuta, niin sanotaan nyt että tuo Ruhtinaat on varsin läheinen. olin angstinen ysiluokkalainen toukokuussa 01 kun tuo ilmestyi ja kävin kesken koulupäivän ostamassa H10:n. välitunnilla sitten kuuntelin sitä ja heti ko. piisin ensisekunneista asti pidin siitä, en edes osaa selittää miksi. suhde on säilynyt samanlaisena nyt puolisentoista vuotta, vahventunut vaan aikojen kuluessa. kappale saattaa aiheuttaa tietynlaista itkureaktiota, varsinkin keikoilla ja olen saanutkin kuulla mainintaa teinihysteriasta.  :P vaikka se on vaan semmosta pientä nyyhkimistä.  ;)
joo. eiköhän se ole siinä, minulle tärkein osa Apulantaa.

outo juttu muuten. tuli juuri mieleen, etten välttämättä osaisi kirjoittaa kyseisen kappaleen lyriikoita jos joku yhtäkkiä käskisi. pitää kokeilla. höh.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ehkä parhaat on kolme ja AKKM.ei tarvitse kommentoida.:) yksinkertasesti asialevyt! mutta kaikki muutkin on loistavia.ruhtinaat oli aluks ihan huippu mut ehkäpä oon nyt siihen vähän kyllästyny.sanat on just hyvät siinä!"Hullun lehmän varjossa katkeruus on kaunista..."  ;) en vaan tosin käsitä tota lausetta....voisko joku analysoida?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

devil

no niitä on monia..mutta sanotaanko nyt vaikka hallaa-ep :)

Silti_Onnellinen

Ei Reunalla sinkku huono oo... Rai-rai-rai ja Japa-Japa-Jaa on hauskoja biisei  ;D Ja Viivakoodis Vihollinen on aika jou.
Ei tänään on mahtava!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mua niin naurattaa siinä Vihollisessa kun Toni sanoo"joujou" kuulostaa vähän hassulta ku toni räppää..!! ;D
japa-japa-jaa on ihan härkä ja sit amerika,kalamiehen toveri,ei tänään,pöljä,006....loistavia biisejä!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

toni räpäyttää vielä kohtalaisesti vihollisessa. vois olla aika milenkiintoista jos apulanta ottais vierailijaksi ihmisen kenen kanssa toni vois laulaa kahden. muistaako kukaan 97' tai 98' helsingin juhlaviikkojen esitystä kameleontti. se oli tonin ja anna kuoppamäen yhteinen biisi, anna oli saanut valita kenet haluaa tekeen biisiä messiin. ihan jees. löytäisinpä vielä sen videon.

2 + 2 = 5

ja ei yhtään todistajaa-single on pirun hyvä. vastaus kaikkeen on tosi hieno kappale. ja sitten messissä vielä eyt ja odotus, aika kova. mut hallaa-ep. ja maanantai, se muuten on varmaan huonoin biisi sillä sinkulla, tuhka ja veri ja amerika menee enempi plussalle.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.