Apulanta Soundissa 1/07

Aloittaja forte, tammikuu 24, 2007, 08:23:57

« edellinen - seuraava »

forte

Tällainen juttu pisti silmään uusinta Soundia lueskellessa. Numerosta löytyy parin aukeaman juttu Apulannasta ja uusimmasta albumista, mielenkiintoista luettavaa oli. Se, minkä takia sitten tämän ketjun laitoin pystyyn tulee tässä:

Sipestä vähän hölpötettiin siinä aluksi, sitten tuli puheeksi nämä foorumit:

"Sieltä Toni on itse usein löytänyt kiinnostavaa luettavaa ja vielä useammin tietenkin Apulantaan plusmerkkisiä suhtautuvia fanaatikkoja.
     - Täytyy sanoa, että meillä on aika vaateliasta fanikantaa. Erittäin kiinnostunutta ja melko kriittisiä, mutta ennen kaikkea vaateliasta. Meillä on monia vanhoja faneja, jotka eivät todellakaan ryntää ostamaan levyjä heti. He odottelevat arvoita ja tutkivat asiaa, panostavat aikaa ja viitseliäisyyttä. Heille on tärkeää, että A-laudan musiikki on hyvää. Ei se, että se on tutun bändin tekemää. Se inspiroi minua ja nostaa rimaa vähän perkeleesti. Meidän pitää voittaa ne ihmiset joka kerta uudestaan puolellemme, sanoo Toni."

Tämän jälkeen tulee höpötystä, höpötystä, pälpätystä ja paskan puhumista, jonka jälkeen Toni sitten tiivistää:

" - Kunhan molemminpuolinen kunnioitus fanien kanssa säilyy, asiat ovat kunnossa."

Mitäs mieltä olette? Ollaanko fanaatikkoja, vanhoja kunnon vaateliaita faneja? ;)
the coldest blood runs through my veins

jouhu

En ole vielä hankkinut tuota lehtee, niin pitää vähän kysellä, että mainitsiko ihan tän a.l.net foorumin vai tarkottiko levrin foorumii?
Ja tuohon, että ollaanko vaateliaita, niin ainakin henk.kohtasesti ite ootan aina jänityksellä ja melko kriittisellä mielellä minkäköhänlaista matskuu millonkin on tulossa, kun ei koskaan tiiä tuleeko sellasta mistä tykkää...Kun tekevät aika laajalla skaalalla tota musaa; tulee herkkää ja välillä melkein raskaamman rokin puolella olevaa juttua. Että siinä mielessä ehkä voisin jopa luokitella itteni tuoho  vaativaan diggailijaan.

Painkiller

Samoin.

Mä en kato/kuuntele mitään bändiä sokeasti. Ei tuota yhtään vaikeuksia sanoa suoraan mitä jostain biisistä ajattelen. Jos bändin joku biisi tai vaikka keikka on mielestäni huono.

Joskus on vaikea ymmärtää ihmisiä jotka sanovat tyyliin "jokainen biisi on aivan loistava!". Niinkun jouhu kirjotti, Apulantakin kun tekee aika laajalla skaalalla musaa, enkä vois kyllä koskaan sanoa että jokikinen kipale on loistava.

Soundi lepäilee tuolla sohvapöydän välissä, pitäisi lukaista kun jaksaisi ::)

blind_eye

LainaaEn ole vielä hankkinut tuota lehtee, niin pitää vähän kysellä, että mainitsiko ihan tän a.l.net foorumin vai tarkottiko levrin foorumii?
En oo minäkään vielä ostanut tota, mut luulenpa että Levarin foorumia, siellähän Toni pyörii aika paljonkin.
Tai mistä sitä tietää josko se tätäkin lukee :--D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

forte

Itse en ole kaikista mahdollisista apulantafoorumeista ollenkaan perillä, joten jospa olette oikeassa. :D Silti, ollaan mekin kunnon faneja (ainakin jonkin tasoisia), jookosta? ^^
the coldest blood runs through my veins

blind_eye

LainaaSilti, ollaan mekin kunnon faneja (ainakin jonkin tasoisia), jookosta? ^^
Tottakai.
Tuo Levari on siitä tyhmä kun siellä on niin paljon sitä jengiä ettei aina tod. jaksa lukee kaikkia viestejä ja siellä käyttäjät kirjottaa aika paljon ns 'roskapostia' :D
Ei se sitä sano notta jossei siellä ole ettei olis Apisfani. Eihän jotkut fanit ole millään foorumilla :D

pasi

Lainaa
LainaaSilti, ollaan mekin kunnon faneja (ainakin jonkin tasoisia), jookosta? ^^
Tottakai.
Tuo Levari on siitä tyhmä kun siellä on niin paljon sitä jengiä ettei aina tod. jaksa lukee kaikkia viestejä ja siellä käyttäjät kirjottaa aika paljon ns 'roskapostia' :D
jahas täälä se puhuu täyttä puppua  :D miten niin muka roskapostia  :)

blind_eye

Lainaa
jahas täälä se puhuu täyttä puppua  :D miten niin muka roskapostia  :)
En mä tarkottanu kaikkee enkä kaikkia.
Lähinnä siellä on pari tyyppiä jotka sitä kirjottaa, paljon. :D

Painkiller

Jep, isoon porukkaan mahtuu paljon sellasia..noh, erilaisia tyyppejä ;)

(en sano "turhia" ;))

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.