Viper Spank "fanilevy"

Aloittaja Pirun_morsian, tammikuu 28, 2003, 04:20:50

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Mä en oikein tykännyt kannesta. Ainakaan vielä. Se oli jotenkin pelottava.

Mullaki tuputti erroria aamulla jonkun aikaa, mutta meni sitten. Luulis, ettei siinä kovin kauaa menisi, ovat varmaan varautuneet suureen tilausmäärään. Toivottavasti ainakin.
[ -You should see my scars- ]

~Niina-Maria~

Juu, toivottavasti levyjä löytyy runsaasti..koska itse tilaisin vasta loppu viikosta..tai ens viikon alussa...raha tilanteen vuoksi  ;) vähänkö ottais nuppii ku levyt loppuis ja jäis ilman :(

vik

no eihän sitä sieltä postista tarvitse ihan heti lunastaa, muistaakseni pari viikkoa sitä siellä pitävät. en nyt varma ole.

hyväntuuliseksi kyllä sai tuo levy, ja ihailtavan nopeasti toimittivat vaikka varmasti ollut ruuhkaa.

miellyttäviä yksityiskohtia, piirretty käärme on hiton hieno, Spank me-videon lopussa lukee 'we will be bigger than Oasis!' ja huvitti kuva, jonka alla lukee 'Sipe looks really good.', koska ennen tekstin huomaamista olin katsonut että näyttääpä se White Stripesin Megiltä tossa.  :D

jess. hyvä fiilis pitkästä aikaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Pelastitpas, Wicked, mun päivän. Olin nimittäin tossa puolenpäivän aikoihin vasta herännyt [unirytmi taas kerran ihan häiriintynyt] ja koneelle kömpinyt. Se, että olit saanut levysi, sai minutkin juoksemaan postilaatikolle, ja siellähän oli postista lappu.

Äsken kävin hakemassa, kohta alakertaan testaamaan saundit noilla kotiteatterisysteemeillä, joista otetaan nyt kyllä kaikki irti. Vapiskaa naapurit ;)

Vähänkö repesin sille "Sipe looks really good". Joo-o. Aika hot ;D

~Niina-Maria~

Totta muuten wicked, että eihän sitä levyy heti tarvi postista lunastaa...miksen tuota itse heti tajunnu...no höh..täytyypi käydä siis pistään tilaukseen levy :)...tosi hienoo, että saavat lähetettyy levyt nopskaa!

rautalintu

Millainen se kansilehti on? Onko siinä esim. sanoja?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Ei oo sanoja. Siinä on jotain kuvia ja hirveesti muistilappuja, joissa lukee pätkiä lyriikoista. Sanat tulee varmaan virallisille sivuille jossain vaiheessa. Ja tännekin ;)

GeGe

Sunnilleen puolet noista levyn biiseistä oli uusia tuttavuuksia (Days, Blind Eye, Fall out ja Dishonesty).

Noista varsinkin Days ja Blind Eye oli tosi hyviä  :D

Mielestäni toimii paremmin englanniksi kuin Heinola10-english-versio.

(Näyttää olevan kaikissa levyissä joissa on videoita, niin että Windowsista ei pysty katsomaan CD:n sisältöä[esim. Don Huonojen singlet].
Mutta jos kiinnostaa niin ne videot voi kopioida koneelle DOSin kautta [MS-Dos Kehote/MS-Dos Prompt/Command Prompt]. Sieltä pääsee katsomaan mitä CD on syönyt.)

salzaliini*

kauan kesti ku se levy tuli??

Vilkku

Mä pistin maanantaina tilauksen menemään, levy tuli tiistaina. Kiitettävän nopeaa toimintaa.

GeGe

Sama täällä, mää laitoin tilauksen maanantai-iltana ja lappu postista tuli tänään.

Pirun_morsian

todellaki täytyis kiittää levy-yhtiöö siit et levyn perille toimitus oli noinkin nopeeta  :)

salza*

kauanko sitten yleensä kestää ku tilaa levareitten sivuilta jtkin??

wicked.

Joskus männä vuosina niillä mielestäni kesti kauemmankin, mutta nyt on muutama tilaus tullut ihan tosi nopeesti.

jouhu

Siis onko tää se levy, joka tulee kauppoihin, se joka oli jokin aika sitten vain netistä saatavilla?  Mua hävettää ja ärsyttää, kun en tiedä näistä jutuista mitään. Mutta armahtakaa ja kertokaa jouhulle mitä tapahtuu......

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.