Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

jouhu

Elikkäs, niin...
Huvin vuoksi laitampa tällasen kysymyksen... Kuinka paljon tykkäätte apulannasta. Jos otetaan vaikka 4-10 arvosanoilla.

Itse olen ehkä yhdekän ja puoli...tai ehkä kymppi.... ::)

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

#2
8 ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..


emmi*

ihan kybällä diggaillaan eli 10  :D

Ronjaronjanen

Se vähän riippuu. Musiikista tykkään kyllä ihan kympinkin edestä, mutta en mä mikään mieletön julisteisiin kuolaava fanittaja ole  :)

Lerppa

No enhän mäkään "kuolaa" julisteisiin, enkä ole yksi niistä kirkuvista faneista jotka olisivat valmiita nuolemaan Tonin kenkiä ;D Vaan tässähän kysyttiin että -Kuinka paljon tykkäätte apulannasta?- Ja siitähän minä nimenomaan kybällä tykkään! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Kyllä mä ihan kybällä diggailen musasta... Joo ja bändistä yleensä, mä kyllä inhoan mieltää itseäni miksikään faniksi mutta kuitenkin... 10!  ;) ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Kyllä se on vähintäänkin 9½
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

kymppi kymppi! ehtotomasti kymppi! ja oon tietty julisteisiin kuolaava fani ;D

vik

Väittäisin jotain seiskaa näinä päivinä. Ei oikein jaksa kuunnella tai mitään.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


*tuuli

ai jai jai... mitäs tuo oli... ;D

punainen

10! Ekaa kertaa kun voin kutsua olevani jonkun bändin FANI ja se tuntu hyvältä löytää joku juttu mistä tykkää näin valtavasti. Apikseen on kahen viime vuoden aikana tullu tuhlattuu aikaa ja rahaa (ja myös terveyttä..) mutta kaikki on ollu sen arvoista. Ja musta on ihanaa kun pystyn ekaa kertaa käyttäytyy kuin mikäkin kirkuva teinifani, haha, tiedän et se ärsyttää monia mut mä vaan oon sellanen joka ei pysty pitää tunteita sisällään! ;D

hensi_apis_fani

kyllä mäki siitä ihan 10 diKKaan!!!!siis ensinnäkin musasta ja myös koko bändistä yleensä... :D
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

*tuuli

hmm... näin jälkeen päin kuin mietin niin ehkä sittenkin 9½... kun mä en oikein käy keikoilla... mut se kyllä johtuu ihan vain nuoresta iästäni... ja enköhän mä mene sitten kun apis tulee joulukuussa kuopioon, niin sinne... eli kai se on sit 10.... vähän roikkuu... ;D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.