Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

emmi

toi punanen väri on kyl sellanen et se ei oikeen taho pysyy kauaa hyvänä ku mulla on punaset hiukset niin pari kolme viikkoo pysyy ihan hyvänä mut sit rupee haalistuun ja kauhee juurikasvu näkyyn :/
älä tunnusta jos sattuu

hensi_apis_fani

nii...mut kyl mä värjään silti ::Dmut oon mäki kyl sen huomioinu et nii..just näi...mä en ees tiiä mitä mä selitän tääl...
:D
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hensi_apis_fani

juuh...:D tänään olin ostamas joululahjoi...ja jalat on ihan puhki... :Dhehee...

emmi*

mä oon menossa kamelin kanssa lauantaina hesaan joululahjaostoksille! :)

jouhu

Haa!  ;D :D
Muutkin käyttävät sanaa kameli, kuin me kavereitten kesken!

Wirtabiuha

En minä... Mikä kameli? -kerrankin jouhu tietää mistä puhutaan- *pusu sinne*  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

terävää... mä yleensä menen jouluostoksille ihan alone, koska sillon mä voin ostaa samalla reissulla kameleillekin.  ;)

Wirtabiuha

No siinä tapauksessa... lerppa on kyllä perjaatteessa dromedaari ;D
voihan kamut heittää hetkeks jonnekkin muuallle niin saa nillekkin lahjat... tai tehä ovelasti ja pistää, tässä tapauksessa lerppa, maksamaan oma joululahjansa mun visalla... Toimipa hyvin jälleen ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Joo tosi nerkokasta :P sitten mä yritän keksiä siihen jonkun viestin kun pakko jotain laittaa, olis pitäny kirjottaa siihen hyvää joulua ;D

Mä meen yleensä ihan vaan joko yksin tai sitten parin kamelin (! ;D ) kanssa.. käyn kumminkin melkee aina koulun jälkeen Hesassa, ja eihän sen mukana olevan kamun lahjaa ole pakko sillon ostaa  :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi*

niin kameli on kaveri :)
ja mä oon menossa vaan yhen kamelin kanssa joten mä heitän sen ulos kaupasta siinä vaiheessa ku mä oon sille ostamassa lahjaa :)

puska

jaaah. vai että kaveri. kyllähän minä itsekin olen tuota käyttänyt joskus, mutta nyt ei taas vaan oikein sytyttänyt:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hensi_apis_fani

juu mäki heitin mun kamelit pois kaupast ku ostin niille...ja me silleen hajaannuttiin eri suuntii...pareittain :)...juuh...en mä oo koskaan käyttäny tota sanaa...toi on kyl hauska... :)

Ronjaronjanen

Mäkään en oo ikinä kuullut mistään kameleista ( ;D) Tosin mä nyt sanonkin aina mun kameleista vaan tyyliin ne tai noi yhet tai jothain..kun mulla nyt ei noita kavereita niin kovin suuria määriä ole.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.