Voiko faneja ryhmitellä?

Aloittaja VaLaS, marraskuu 27, 2002, 08:12:01

« edellinen - seuraava »

VaLaS

Mulle tässä vaan tuli mielee et ku itselläni on kaunis ja surullinen tarina olleessani Toni-fani, ja kyllä nyt itse sanon että olen oikea ja uskollinen Apulanta fani ;D. Mutta mitkä ovat ne jotka puhuvat näin keskusteluissa:
"Apulannan Toni on aivan mahtava ihminen!", sanoi oikea fani.
"Jaa, sillö on hyvä peffa!" ja heti kyltti josson "Apis-fani 4eva" pystys...  ???Onko oikein? Mä arvostan Tonin persoonallista olemusta kaikin tavoin enkä pätkääkään välitä mitä muut sanoo. Joo, mulle on ihan sama mitä muut fanit tekee tai sanoo mut sanoin vaan oman mielipiteeni!  :D

Ottakaa kantaa! ::)


Silti_Onnellinen

Jaah. No en mä muista tiedä, mutta mä oon ainakin ihan hulluna Tuukkaan, Sipeen ja Toniin.
Apulanta on mun henki ja elämä.  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

itseasiassa aika vaikee kysymys...
no yks mun kaveri ilmoitti kerran olevansa suuri apulanta fani ja se omistaa yhen levyn (millä ei oo kyllä merkitystä..) ja sitte monesti ku radiosta tulee vaikka rasmuksen vanhoja biisejä tai discoo,neljää ruusuu tai vastaavaa ni se saattaa sanoo et "hei,jes! apulantaa..!" että,en ehkä menis sitä sanomaan faniks...

Snake

Oon ollu oikeesti Apulanta-fani nyt parisen vuotta.Kyllä mä sitä aikasemminki kuuntelin,mut en voinu itteeni faniks kyl  sanoo.Apulanta antaa sisältöö mun elämään ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

itse oon kuunnellu apista neljä-viis vuotta ja mä ihailen niitä poikia ihan valtavasti ja mä rakastan sitä niitten musiikkia.... ju,pidän itseäni fanina. enkai mä muuten näillä sivuilla ois päivittäin julistamassa kuinka apulanta on minun mielestäni paras. ;)

KatjaRock

Time goes on, I wont.

salzaliini

tarkoitatko katja,tuolla "voi" viestilläsi että faneja voi ryhmitelä?

Vilkku


Niin mä sen ainakin tulkitsin, mutta ei Katjasta aina tiedä ;)

No, kyllä mun mielestä voi, tietenkin. Mutta ei siitä mitään hyötyä oikein ole... Mulle on ihan sama kuka on minkäkin verran fani, se on kuitenkin se mun oma kiinnostus ja arvostus musiikkia kohtaan, millä on väliä.

Se on vaan huvittavaa, kun joku ilmoittautuu ikuiseksi faniksi, ja osaa varmaan kaksi biisiä. Niin saa tehdä, eikä se mua häiritse. Tehköön muut mitä haluaa.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä voin sanoa olevani fani.apulanta on mulle tosi tärkeä. mutta se on vähän eri asia voinko sanoa olevani "ikuinen fani"....
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

kun tarkemmin ajattelee niin niitä voi ryhmitellä. :(
mutta mun mielestä ei voi sanoa silleen että joku on maailman suurin apis fani...siis maailman suurin,ei niin voi sanoa!!

Pirun_morsian

jokainen tykkää tavallaan, eikö se ole parasta niin?  :)  
itse pidän erittäin paljon,joku toinen vähemmän..ihan sama mulle

salzaliini

juuri niin.
ei ole vain yhtä suurinta fania,sillä miten sekin määritellään?! kun fanejakin on niin monenlaisia. mulle sanottiin kerran että mä oisin maailman suurin apis fani,mutta mä sanoin että ehkä meijän (silloisen) kaverin piirin suurin,mutten koko maailman. en tykkää mielistelystä..! :(

Kyllä, juurikin niin tarkoitin. Faneja voi todellakin ryhmitellä.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

kyllä mä luulen että olen kaveripiiristäni se joka apulannasta tykkää eniten mutta väliäkö tuolla.faneja voi ryhmitellä,mutta ei kauhean tarkasti mun mielestä..
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

kaikkea voi ryhmitellä, mutta mun mielestä on aina kivempi jos ei.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.