Voiko faneja ryhmitellä?

Aloittaja VaLaS, marraskuu 27, 2002, 08:12:01

« edellinen - seuraava »

HIPP´O

Ilman apista ei vois elää!Mä arvostan kaikkii ketkä kuuluu/on kuulunu apikseen.Ne sitä musiikkia yhes on tehny.sieviä poikiahan nuo!
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

_tukkajumala_

voihan aina noit fanei ryhmitellä ja kyl mua aina kismittää ku joku kaveriki tulee. ja sanoo hei apulanta on just paras bändi ja on mukamas kauhee fani. Mut sit ei tiiä ku jotain pari biisiä mul on tapahtunu näi siis kaveri on tullu pariinkiin kertaan. Meinas mennä hermot ku kaveri tuli ja kirjottii googleen iron meidan ku piti kirjottaa iron maiden siis ei ollu vahinko ku ei vaan tienny  >:( >:(
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Halvaus

Raivostuttaa jotkut ihmiset, jotka ovat niin tietävinään kaiken.
Varsinkin jos on joku uusi fani, joka ei nyt niin kamalasti tiedä bändistä, mutta on kuunnellut biisejä. Tai jos erehtyy jostain biisistä, niin heti sanotaan, ettei voi olla fani. Mitä ne ovat sanomaan mikä toinen on?

iinuu

mä olen aika kauan kuunnellut apulantaa, mutta fani musta tuli vasta tänä vuonna. onko sillä niin paljon väliä, että kauemmin olleet fanit olis niinku PALJON kovempia faneja kun uudet? mä en siitä tiedä, mutta ainakin tunnen itseni faniksi. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

puska

Onhan se tietysti aina muka coolimpaa sanoa olleensa fani esim vaikka 6 vuotta (niin kuin minä kröhöm), kuin että on ollut fani vasta vuoden. Ei nyt millään pahalla sitten  :D. Ehkä se luo vähän rispektiä. Mutta en minä silti usko että kauemman diggailleet ovat faneina jotenkin parempia kuin vähemmän aikaa. Samalla tasolla kaikki. Ehkä heillä on enemmän tietämystä asioista, mutta ei se silti fanin arvoa nosta. Joillekin saattaa tulla tällaisista uusista faneista mielleyhtymä pissisteiniin, joka diggaa vaan siitä mikä on kaikkien mielestä varmasti in. Mutta kyllä sen jutuista huomaa että diggaako oikeasti vai ei. Harvapa sellainen joka ei oikeasti Lannan musiikista pidä, eksyy esim tällaiselle juttupalstalle ja osaa keskustella itse bändistä, eikä vain Tonin perseestä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

iinuu

joo, sitä mä oon ajatellut, että moni voi mullekkin sanoa, että en edes kuuntele apulantaa kun olen sitä niin vähän kuunnellut. ;/ mutta toivottavasti täällä ei niin ajatella. koska mä tykkään todellakin apulannan musiikista, enkä ole sitä mieltä, että jätkien ulkonäkö siinä bändissä on tärkeintä! ne vaan on niin hiivatin hyviä tekemään musaa. siitä mä diggailen. :D vaikka ei sitä kyllä voi sanoa, että ne jätkät ois huononkaan näkösiä. ;D ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Miira

Ei mun mielestä se uusi fani ole sen huonompi kuin vanhakaan. Tietty eroa on monella tapaa, mutta kukin fanittaa tavallaan. Annetaan ihmisille se oikeus. Tietty monelle monta vuotta kuunnelleelle on varmasti tärkeää se, että ollaan nyt sitten kuunneltu monta vuotta Apista, lähes kasvettu sen tahtiin. Ja tällaista ihmistä saattaa rasittaa joku "tosikovaapisfani", joka on yhden kappaleen kuullut radiosta ja tunkee kyynerpäiden avulla siihen eteen keikkaa katsomaan.  >:(

Kuitenkin hänkin on fani siinä missä muutkin, siitä ei voida kiistellä. Fani on se, joka tykkää. :) Tuossa yllämainitussa tilanteessa vaan on kyseisen fanin kasvatuksessa parantamisen varaa. Mutta on se niidenkin ihmisten käytöstavoissa vikaa, jotka luulevat olevasta parempia kun ovat kuunnelleet Apulantaa kauemmin. Tietämys on tietenkin suurempi, mutta paremmaksi ihmiseksi kun tuo tieto ei tee. Sori vaan, kaverit. Älkääkä loukkaantuko siitä, että vertaan uusia faneja tavallaan vanhoihin, mutta kummassakaan "ryhmässä" ei ole sen parempia ihmisiä, vaan erilaisia. Itse olen kuunnellut kyseistä bändiä jo yli puolet pienestä elämästäni, enkä koe olevani parempi kuin se, joka on kuunnellut yhden päivän.

Hemi

Mua ahdistaa se,kun mulle sanotaan etten voi olla kunnollinen fani,koska en oo kuunnellu kun vasta jotain 5 vuotta..
Mun mielestä sellanenkin ihminen joka on kuunnellut vasta vuoden voi olla tosifani! Mulle riittää se että pitää apiksen musiikista  ;)
Mulle apulannasta on ainakin kehittynyt jonkinlainen elämäntapa..
Yks levy vähintään on kuunneltava päivässä.  :D
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.