Kumpi On Parempi Jälki vai väsynyt-Ei Onnellinen

Aloittaja The_Phenom, marraskuu 12, 2005, 11:01:51

« edellinen - seuraava »

The_Phenom

Kysynpähän vaan noiden kahden uutuuden väliltä, että kumpi on parempi, Jälki vai Väsynyt-Ei Onnellinen?
Itse pidän enemmän jälkimmäisestä.

Tepi84

:) Väsynyt - ei onnellinen on parempi. Siinä on enemmän potkuu ja meininkii :) Sitä tuttuu apista. Oli mun mielest aika huono veto et Sipe teki toisen kipaleen. Parempi vaa ku Toni ois tehny kummatki. Ni ois varmaa toi jälkiki ollu ihan jees. Se ei vaa uppoo.
Haza haza

puska

Ehdottomasti Jälki. SIinä on mahtava melodia ja mahtavat sanat. Väsynyt - ei onnellinen on vähän tälläistä yritystä tehdä ysikytluvun puolivälin Lantaa. Siltä se ainakin kuulostaa  :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tokya

puskan kanssa samoilla jäljillä olen (voikun kuullostaa taas järkevältä)
ihastuin jälki kappaleeseen, kyllä mielestäni Sipe voi tuppautua noihin sanotuksiin mukaan, jos kerran noin hyvää matskua yhdessä saavat!
Tuli tuosta väsynyt - ei onnellinen kappaleesta jotenkin mieleen Ehjän kappaleet.
En väitä etteikö Ehjällä olisi hyviä kappaleita, mutta pojat ovat kuitenkin jo omaksuneet mielestäni tämän uuden "rauhallisemman" musiikki tyylin.

Lerppa

Höhö, enpä ole vieläkään kuullut kumpaakaan.  :-/ Ei ole tullut ostettua... No ehkä pidän turpani kiinni niin kauan, kunnes on jotain rakentavaa sanottavaa. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Monsu

[size=9]I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive
So stay with me
You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry. [/size]

mummo

Väsynyt - ei onnellinen

Jäljestä tulee jotenkin uskonnollinen fiilis. Se on muutenkun mun korvaan vähän semmonen "pimeä metsä ja puut humisee ontossa tuulessa" tyyppinen biisi. Tai siis onhan sekin nyt ihan helkkarin hieno, mut kyllä Väsynyt on parempi. Se on jotenkin sairaalla tavalla ilosen kuuloinen. Semmonen, että "ähhähhää!".

joo, no ei nyt just selitykset lähde.   :D
They don't have meetings about rainows.

Hemi

Jälki on parempi. En tiiä mistä se sitten johtuu.. Ehkä siinä on paremmat sanat ja melodia  :D
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.