Apulannan odotus

Aloittaja jonna, toukokuu 29, 2005, 09:16:51

« edellinen - seuraava »

jonna

Mitä mieltä olette Apulannan kappaleesta odotus?
Mahtava biisi!! :)

[tuuli]

musiikkivideo on mahtava! btw näytänkin sen huomenna meidän luokalle kun esitelmöin apulanta tutkielmani. kyl toi on mahtis kappale!
allekirjoittanut

Pirun Morsio

Biisi on vallan loistava! Tosin videon katsominen söi sitä. Uskottavuutta videosta vie Pete Lattu, salkkareita kun on tullut katsottua  ;) Ja biisin väri mielessä muuttui mustasta viininpuna/valkoiseksi. Semmosta se on.

Aapsu

Onnea Apulanta-esitelmälle, Tuuli! Määkin pidin seiskaluokalla esitelmän Apulannasta ja ihan pari kuukautta sitten pidin ammattikorkeessa esitelmän "Aivan kuin kaikki muutkin" -levyn markkinoinnista. Se oli mun paras esitelmä ikinä ja pääsin vielä haastatteleen Sipeä tota esitelmää varten!  ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

jouhu

Haaa.. :o Mitenkäs sie nyt Sipee pääsit jututtaa?

Aapsu

Lähetin Arskalle sähköpostin, että tarvisin tietoo mun esitelmään. Arska sano, että se ei nyt ehdi vastaamaan ja antoi Sipen puhelinnumeron ;D Soitin sitten Sipelle ja oli oikeen mukavaa jutella, vaikka jänitti alkuun aika pirusti. Jotain 20 minuuttia puhuin sen kanssa. Huippu äijä kun jaksoi niin kauan pulista. Hauskaa läppää tuli mm. Apulannan mainoksista ja Jyrki Hit Challenge -tempauksesta.  :D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

blind_eye

^^ jeah :P

Tuo odotus on sitten aivan ihana biisi. <:
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jonna


KiiLa^^

Se on kyllä kawnis biisu!!!  :D
Viimeiseen tiimaan. Tähän päättyy paljon hyvää. Paljon kaunista. Jonka raajat kuolleet on tän täytyy mennä näin. Vaikka tahtoisin kieltää, koittaa säilyttää. Mutta tiedän et on turha armoo viivyttää<3

Noidanmetsästäjä

Onhan se ollut varmaan suunnilleen ensi kuulemisesta lähtien ehkä lähimpänä mun sydäntä tuo Odotus... :)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

[tuuli]

LainaaOnnea Apulanta-esitelmälle, Tuuli! Määkin pidin seiskaluokalla esitelmän Apulannasta ja ihan pari kuukautta sitten pidin ammattikorkeessa esitelmän "Aivan kuin kaikki muutkin" -levyn markkinoinnista. Se oli mun paras esitelmä ikinä ja pääsin vielä haastatteleen Sipeä tota esitelmää varten!  ;D

joo hyvinhän se meni! ihanaa kun kaikki kuunteli herkeämättä. rasittavaa ois ollu huutaa kilpaa tai esittää puolikkaalle luokalle. soitin niille itkeväthän enkelitkin ja tyhjää ikkunassa. näytin sit ton odotus videon, mutta sen lisäksi näytin hallaa, viivakoodit, mitä vaan, ei yhtään todistaa ( sensuroimaton ), mitä kuuluu ja reunalla.  :D halusivat koko ajan lisää, ja mähän mielelläni vähän sivistin kavereitani! mut aivan ihanaa oli muutenkin tehdä tutkielmaa apulannasta! hyödynsin siinä myös joitakin juttuja joita olen täältä kuullut *jehjeh*, ja kirjoitin siihen tutkielmaankin, että ''kiitän suuresti niitä muita apulannan kuuntelijoita, joilta olen oppinut uutta apulannasta.''  :D hahhahhah!


mut kyl mä tosissani tykkään paljon tosta odotus videosta! se on apulannan ehkä paras video. kappalekin on ihana, muttei ehkä yllä sinne parhaimmistoon.. kappaleita on vähän vaikee lähteä lajittelemaan kun ne on niin jotenki erilaisia ja niitä on niin paljon! odotuksesta olen alkanut tykätä enemmän videon myötä.
allekirjoittanut

ansku

kyllähän odotus on aivan mahtava kappale :) muistoja tulee mieleen kovasti, kun sitä kuuntelee..

jonna

Aivan!!!!  :) IhQ kappale!!!

Lerppa

#13
Odotuksen video on hyvä, mutta itse biisiä pelkästään kuuntelen aika harvoin. Tuli joskus vähän yliannostus siitä. :D Tuollanen hidas balladimainen perään huuto, joka sopii tosi hyvin Plastikin tunnelmaan. Jotenkin tosi kokonainen levy musta ja Odotus on tärkee osa sitä.

Muuten jännä toi Plastikin kannen värimaailma ja varsinkin kuva, kun se kuvaa täysin ton levyn tunnelmaa. Onnistunut veto Temoselta. ;) Samaa vois sanoo Heinola Kympistäkin, mut musta noi muut levyt ei oikeen täsmää kannen kanssa.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punkku..

Samaa mieltä Lerpan kaa eli musa ja visuaalinen maailma kohtaa loistavasti Plastikissa ja varmaan osaltaan siksi on niitä lempilevyjäni. Joo ja H10 sama juttu.

En tiedä mitä aattelisin Odotuksesta jos en olisi eka nähnyt sitä videon kanssa.Harvinainen tapaus siinä mielessä että juuri videon kuvamaiilama ja tarina potkii koko biisiä korkeammalle tunnatasolle.Näin on kaynyt todella harvoin mun kohdalla.Yleensä musavideot syövät vain biisiä, tekevät siitä kertakäyttöisen ja jotenkin pinnallisen, vaikka musavideo itsessään olisikin hyvä jos se ei se vaan oikealla lailla kohtaa biisiä niin ei hyvä tuu. Lannalla ei ole ollut tätä ongelmaa juurikaan kiitos Temosen, vaikka Pahempi toistaan video oli hirvee pettymys hyvän putken jälkeen...

Hyvä tuuli että levittelet Lantaa ;) Kumpa mäkin saisin vihdoin tehdä esitelmän Appulaudasta, vähänkö siitä tulis hyvä (ja pitkä!)




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.