Apulannan odotus

Aloittaja jonna, toukokuu 29, 2005, 09:16:51

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Toi on kyllä totta, että Odotus paranee videon avulla. Mun mielestä se ei oo ollenkaan parhaimmistoa biisinä.

Mää oon eri mieltä tosta kansihommasta. Mun mielestä kaikkien levyjen kannet täsmää tosi hyvin levyyn. Siis ei ehkä välttämättä, jos katsoo pelkkää kansikuvaa, mutta kun selailee sitä kansilehteä.

Hitto kun näkis joskus ton "Pahempi toistaan" -videon. Vois sitten haukkua täällä sitä teidän kanssa.  :D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

punainen

PT videon voi nähdä www.kiilansivut.com jos nyt muistin loppupäätteen oikein...Tosin sellasena pikkuruutuna vaan..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jonna

aivan!! Mustakin pahempi toistaan video oli pettymys!!! :(
Odotus kappaleen videota en ole edes  nähnyt!!
Toivottavasti minäkin saan tilaisuuden joskus tehdä apulannasta esitelmän!!! :)

jouhu

Kyllähän tuo oli pikkunen pettymys tuo pahempi toistaan-video, mutta olishan se jo hieman outoa jos kaikki menis just nappiin. Mutta tuo odotus kyllä on yks miun ehdottomista lemppareista. Mie tein sellasen apulanta jutun, kun tietokone jollakin ohjelmalla sai tehä itelleen mielenkiintosesta jutusta sen... Mutta sitten harmitti hieman, kun parin viikon tai korkeintaan kuukauden sen teon jälkeen osa tiedoista oli vanhetuneita, kun oli nää miehistönvaihdokset ja muut.

Aapsu

Kävin kattoon ton videon kiilansivut.comista. Ihme juttu kun en aiemmin ees tiennyt, että tommonen sivu. Puska anto vinkin tänään...

Olis voinu kirjottaa ton sivun osotteen Kiilan kansiin tai johkin!!! Hyvät sivut kuitenkin. Mukavia kuvia ja Sipen rumpudata oli namia!

Video näytti aika heikolta. Tosin siitä ei saanut edes kunnolla selvää kun se oli niin pieni.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

puska

Harmi tosiaan tuo koko millä tuota videota näytetään. Mutta onneksi on telsustakin pariin kertaan tullu katottua.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Odotus kipaleesta vielä, että mä en aluksi pitänyt siitä yhtään, jostain syystä se potki päähän pahasti. Mutta nykyisin se on varsin kiva kappale, ei kyllä lemppariksi asti yllä. Miksi mä kerroin tän taas.. en tiedä.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

joo, samaa mieltä punaisen kanssa! plastikilla ja heinola10:llä tosiaankin kannet ja musa sopivat erinomaisesti toisilleen. tosin heinola10:n kansi ikävästi muistuttaa jonkun räp-bändin levyä. en oikein tiedä miksi. mutta toisaalta se myös sopii hyvin biiseihinsä. aika jänskää... no mut joka tapauksessa, plastik on lannan onnistunein levy! se punamustavalkoinen toimii tosi hyvin niihein biiseihin! niin sanotusti... ::)
allekirjoittanut

jonna

deebee

minä pidän odotus videosta..se on jotenkin mystinen, varsinkin kun siellä on kuulemma kummitus. itse en ole sitä vielä löytänyt, mutta lukekaas tuo niin sitten selviää..

http://www.wallirocks.fi/walli02/w02_02_apulanta.html
mä haluun lentää mä haluun lentää aurinkoon..

Lerppa

Lainaavarsinkin kun siellä on kuulemma kummitus. itse en ole sitä vielä löytänyt, mutta lukekaas tuo niin sitten selviää..
http://www.wallirocks.fi/walli02/w02_02_apulanta.html
Olin muistavinani että tästä olis ollut kokonainen topicci ja älyttömän pitkä jauhanta, mutten löytänyt sitä... :/
Mutta kyllähän tuo hahmo siellä näkyy joo kun oikeaan kohtaan pysäyttää.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Näkykö se kummitus muuten siinä, kun ne hirttaus kohassa ja siellä tytön takana on joku ovi ja se kummitus olis siinä? Ainakin se näkyy siellä lopussa lopputekstien aikana.

Lerppa

Nii en tiiä onko siinä hirttokohassa näkyvä tyyppi "kummitus" vaiko ihan vaan joku joka on törmännyt sinne väärään aikaan..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

mut se on siellä ovella! hui kauheeta ku katottiin odotusta isolta kankaalta koulussa! siel se oli!!!  :o :o :o hhähää...
allekirjoittanut

Sari

Mä en nähnyt tuota pelottavaa kummitusta siinä. Pitää katsoa tarkemmin joskus..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.