Apulannan odotus

Aloittaja jonna, toukokuu 29, 2005, 09:16:51

« edellinen - seuraava »

Yoshi

Ihana ja kaunis kappale. Uskaltaisimpa miltei väittää, että se on Apulannan hitaista biiseistä paras. Joskus meinaa ihan tulla tippa linssiin, kun sitä kuuntelen. Tai no ei vaan meinaa, vaan se tulee. Eikä niinkään joskus. (Eiku ihan oikeesti... 8D) Sanat ovat sitä taattua Toni -laatua. Eikä musiikissakaan todella ole mitään vikaa.

FantX

Tämä on minunkin mielestäni aivan mahtava kappale... tykkään kuunnella/katsella/soittaa ja laulaa sitä.

Itsekkin olen pitänyt Apulannasta pariinkin otteeseen esitelmän, mutta epäonnekseni molemmilla kerroilla on mennyt yhtä huonosti, koska luokkalaiseni eivät koskaan ole olleet kiinnostuneita esitelmistäni puhuvat aina päälle sun muuta sellaista. Ärsyttää aina kaikki koulu esityset kun kukaan ei mua kuuntele yhtään.

Aidefumier

Musiikkivideo on ehdottomasti Apulannan paras! Ja biisikin on muutenkin tosi jees.
Mä en koskaan pelännyt seuraavaa aamua vaan viimeistä iltaa.

mummo

Olenko mä ainut jonka mielestä Odotus ei ole niin kovinkovin ihmeellinen?
Video on kyllä ihan sairaan hieno. Tai onhan niitä hienompiakin, mutta kun vertaa niihin videohin, missä artisti vaan pöyrii edestakaisin ja liikuttelee leipäläpeänsä muutaman taustatanssijan kanssa niin...

Muuten! Tiedättekö onko tota nimenomaista viidiota jossain netissä nähtäivillä, niin että näkyy lopputekstitkin (eli siis "kummituksen" haluan nähdä)? Kun juutuubista en ainakaan löytänyt  :-/
They don't have meetings about rainows.

Hemi

Aivan ihana biisi  ;D
En osaa ees kommentoida muuta. Videokin on mahtava  ::)
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.