Yksi toisensa jälkeen.

Aloittaja maijja, kesäkuu 16, 2004, 04:34:34

« edellinen - seuraava »

maijja

Onko tuota sinkkua soitettu radiossa. :o Sanat kävin juuri lukemassa ja hienoilta vaikuttivat. ::)
Ajattelin vain että oonko missannu jotaki. Koskakohan tuo levy tulee myyntiin missä nuo kaikki uuet biisit on. ???
Sisällä syntyy syöpä.

Vilkku


En oo radiosta kuullu noita muita ep:n biisejä, mutta siis sehän löytyy tänään kauppojen hyllyiltä joten sieltä vaan kotiin kantamaan ja kuuntelemaan :)
[ -You should see my scars- ]

hande^

Jeps, näin on. Itseki kävin tänään ostamassa ja tuo biisi kuulostaa hienolta.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Noidanmetsästäjä

#3
Ihme touhua...heti Aamenen jälkeen tuli kaikista Apiksen biiseistä juuri Yksi toisensa jälkeen winampin soittolistallani randomilla ;D kuulostaako tutulta? ;)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

puska

Se on kyllä todellakin hemmetin hieno biisi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

juuh, livenä olen kuullut kerran ja kyllä se niinkin jyräs. 8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

hande^

Nii, siis hups, enhän mä oo Yksi toisensa jälkeetä oo kuullu livenä, vaan tarkotin tuota Aamenta... Nohniin, jatkakaa siitä mihin jäitte ennen mun sekoiluu... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

piksi

Yksi toisensa jälkeen on mielestäni paras EP:n biiseistä. Livenä olisi hieno kuulla, Vasten mun kasvojani- ja Aamen-biisiä pojat soittelivat Provinssissa. Onko muualla ollut samoin?

Toivottavasti nyt viikonloppuna Vaasassa soittaisivat muitakin uusista.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

hande^

En mie ainakaan ole kuullut, että muita uusia soittaisivat kuin Aamenta ja Vasten mun kasvojania.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Noidanmetsästäjä

Kyllä, Vasten mun kasvojani soinee joka paikassa, Aamen ilmeisesti useimmissa. Muita uusia ei ole keikoilla kuulunut. Valitettavasti.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

emmi

olis kyllä kiva kuulla noita muitakin ep:n biisejä keikoilla.
mä en kyllä oo ollu vielä kun yhellä kesän keikoista, mutta jospa vaikka kuulis niitä wanaja festeillä tai ankkarockissa. ei voi koskaan tietää. :)
älä tunnusta jos sattuu



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.