Eka kerta

Aloittaja punainen, helmikuu 08, 2005, 01:15:40

« edellinen - seuraava »

punainen

Niin että mikä oli eka kerta kun näit Lannan ekaa kertaa livenä? Mitä kelailit? Olitko sillon jo fani? Oliko keikka odotuksiesi mukainen vai oliko odotuksia ollenkaan?

Oli asia mikä hyvänsä ne ekat kerrat jää yleensä kirkkaimpina mieleen ja on siten aika merkittäviä tapahtumia :)

P.S Tästä ei pitäis olla pariin vuoteen ainakaan ollu mitään topiccia,ellei sitten ole mennyt offtopiciksi jossain muualla ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

kuopion puijonsarvessa vuonna 2003 joulukuussa, eli noin reilu vuosi sitten. odotin sitä keikkaa ihan hirveenä ja me mentiin kaverin kanssa monta tuntia ennen odottamaan ovelle, jotta ensimmäisestä keikasta tulisi näkemisen arvoinen! mutta samana iltana mulla alko hervoton päänsärky ja oli muutenki huono olo. käytiin meillä hakemassa särkylääkettä ja syömässä, ja mentiin sit takas odottamaan.
keikka oli tosi hyvä, mutta kun tulin kotiin, mittasin lämpöni, joka oli 38 ja risat... että sellasta.  :D ei se mua muuten haitannu mut sisällä ( jonne päästiin tuntia ennen keikan alkamista ) piti seistä tunti, ja se oli aika inhottavaa, kun oli vähän heikko olo.

kaikkein kirkkaimpana siis jäi mieleen se, että olin kuumeessa. ;)
allekirjoittanut

puska

Nivalan Tuiskulassa 2001 marraskuu. Olin tuolloin vielä ihan kokematon keikallakävijä ja nuori Apulanta-faninakin. En ollu edes kaikkia soitettavia biisejä kuullut. Olin takarivissä ujona. Mutta pääsin hakemaan nimmaria ja halaamaan, hienolta tuntui. Ja diggailu vain koveni keikkakokemuksen myötä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

Miullakin Kuopion puijonsarvessa 2003 oli eka keikka :) Kyllä sillon jo kovasti tykkäilin apulantaa ja oli ihan tosi hienoa päästä keikalle.. Päästiin vieläpä ihan lähelle lavaa ja oltiin ihan kummissaan kun niin siihen eteen päästiin :D. Oli kyllä tosi mahtavaa ja kivaa ja hienoa:>!<3 Sitten vielä Tuukalta kerkesin saada nimmarin, ennen kon meidät viimeisenä sieltä ulos häädettiin:> Kivaaol. [mutta mtr oli kyllä kivempi silti:P]
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Höh, en nyt muista mikä vuos se oli mutta tolla Hiekka-kiertueella kumminkin Seinäjoen Urheilutalolla. Kaveri oli soittanu edellisenä iltana et täällä soittaa huomenna Apulanta ja halutko tulla kattoon? No vastaus oli tietty enemmän kuin myöntävä.No sitten tuli kauhee vänkääminen äidiltä että pääsisin,koska mun piti lähtee koulusta kesken päivän jotta kerkeisin Seinäjoelle ajoissa.Koko matkan väänsi vatsaa enkä pystyny koko päivänä syömään mitään kun jännitti niin. Olin myös jännittyny siitä kun se olisi myös eka oikee sisäkeikka jolle pääsisin.

ulkona ootettiin 20 asteen pakkasessa minihame päällä,sisällä menin sitten suoraan lavan eteen missä sitten venailtiin nelisen tuntia.Eturiviin en päässy mutta kolmannessa rivissä pogoilin. Lämppäreinä oli Ripsipiirakka ja Ronnie Starr,joiden setit tuntu ikuisuudelta.Mä vaan tärisin koko sen ajan jännitysestä. Sitten kun Apulanta tuli lavalle se oli yhtä ekstaasia! Tyypit näytti ja kuulosti just siltä kun olin kuvitellu ja ujouteni oli täysin tiessään kun lauloin mukana antaumuksella,hypin ja kiljuin kuin hullu vierustovereitteni suureksi iloksi.Olin niin tyytyväinen kun osasin kaikki Hiekka levynkin biisien sanat ulkoa joita kukaan muu ei yleisöstä osannu.Keikan jälkeen Tuukka tuli antaa nimmareitaan ja suu auki siinä vaan ihmettelin miten Tuukka oli luonnossa vielä paljon paljon paremman näköinen kuin kuvissa.Jälkeenpäin harmitti kun en uskaltanu sanoa mitään. Kaverin luona vaan ihailin hienoa nimmariani ja nukuinkin varmaan hymy naamalla.

Ahh,ne oli niin ihania aikoja.Kaikki oli niin uutta ja jännää ja mä olin vielä sillon niin pieni ja ujo,jos vertaa tähän aikaan. :)Vaikka jälkeenpäin, kun on saanut nauttia monesta Lannan keikasta toi eka keikka oli ehkä kaikkein "huonoin" keikkana, siis Apulanta vaan tuli,heitti perussettinsä ja häipy, ei mitään erikoista liittyny keikkaan,mutta silti se on ollu se ihanin Apulannan keikka :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

vuosi taisi olla 2001/2002 paikkana alahärmän mika salo circuit. kyseistä keikkaa olin odottanut kaverini kanssa kuukausia ja voi sitä riemua kun sinne pääsi. päivä oli muutenkin lämmin ja aurinkoinen ja fiilis korkealla. ennen keikkaa käveltiin ympäri aluetta, ja näimme bussin jossa oli taru sormusten herrasta leffan "tarrat" kyljessä.. ajateltiin että ton täytyy olla apisten keikkabussi. kysyimme kuskilta asiaa ja pääsisimmekö katsomaan sisälle, mutta apiksen pojat olivat hajaantuneet jo bussista, joten emme päässeet. no.. oli aika mennä varaamaan paikkaa, eturivi oli täynnä, mutta mulla oli kamera joukossa, joten sanoin olevani lehtikuvaaja johonkin nuortenlehteen ja en tiedä uskoivatko ihmiset, mutta pääsin eturiviin :) sitten kaverille tuli jano ja hän lähti hakemaan juotavaa, no hän tuli sieltä takaisin juoman ja TUUKAN kanssa, oli kuulemma nähnyt tuukan ja kysynyt tulisiko tämä hetkeksi juttelemaan mun kanssa ja tuukka oli tullut(vieläkin kiitän kaveria tästä palveluksesta) no tuukan kanssa hetken juteltiin, sain nimmarit, otin yhteiskuvan(jonka suurennin niin suureksi kuin vain saa hyllyä koristamaan) ja toivotin hyvää keikkaa. itse keikka oli mahtava, varmaan paras keikka minkä olen livenä nähnyt! myöhemmin yksi kaveri tuli sanomaan tonin bailaavan alueen yhdessä baarissa, mutta valitettavasti se oli täynnä, enkä päässyt sisään.. tän keikan mä muistan aina :)

punainen

Vähänkö on pasilla kivoja kavereita! :D Kyllä mullekin kelpais jos kaverit tois tuliaisina jotain Tuukkia.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

LainaaVähänkö on pasilla kivoja kavereita! :D Kyllä mullekin kelpais jos kaverit tois tuliaisina jotain Tuukkia.
tomi on paras!! :)

Lerppa

Mie näin Apiksen ekaa kertaa Kaisaniemi POP:issa 2003. Olin sillon fanaattisimmassa vaiheessa ja keikka tuntui tiettykin loistavalta varmaan lähinnä siksi, että en ollut koskaan nähnyt mitään hyvää bändiä livenä.
Myöhemmin kun tuli vertailun varaa, niin se keikka tuntui suht huonolta. ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

#9
Noh... Ilosaarirokissa 2002. Ensimmäinen festari kesäni... Keikka oli kai se ihan tyypillinen festari pläjäytys.. En muista keikasta yhtään mitään muuta, kuin pari kertaa Tonin kaljun vilahduksen ja sen hameen. Tämä keikka oli viimeinen piste sille, kun tajusin miten hyvä bändi apulanta on...sitä aikaisemmin en tunnustanut mitään tunteita apulantaan. Tsekattiin siis kaverin kaa keikka ja lähettiin sitten jonnekkiin haahuilee...minä salaperäisesti huumaantuneena apulannasta. Eipä siinä kai sen kummemapaa. Minuu vaan häirittee, kun yleensä kai muistaa selvästi keikan...mutta mie en muista oikeestaan yhtään mitään! Olin siis ihan niin selvänä, kun ihminen voi olla...

[salzaa]

se oli Oulun rotuaari piknikissä ku ulkopuolella heiluin. tota mikähän kesä se ois ollu....jokuu 2001 varmaan..? olihan se kova sana :)

Christina Death

Eka kerta oli täällä kotikaupungissa vuonna 1997. Muistan kaiken vieläkin ihan selvästi. Olin diggaillut jo jonkun aikaa ja näin viimein livenä. On pari valokuvaakin tallessa, tosin aika liikahtaneita kun olin kaverin olkapäillä :) Mut oli kivaa ja diggasin.

Painkiller

Hmm..opinkohan mä tietokonenero edes käyttää tät foorumia.. :D Kai se tästä..

adalmiina

mun eka kerta oli kaivarin kesäkonsertti 2003,ja se oli huippua! :) vaikka mua vähän ärsytti ne niitten haarniskat ym. lavaste  ;D

[tuuli]

mä lähinnä nauroin niille.
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.