kysymyksiä

Aloittaja minni, kesäkuu 03, 2003, 04:43:23

« edellinen - seuraava »

minni

 :D
Mitä haluaisit kysyä apulannalta jos pääsit poikia tapaamaan henkilökohtaisesti? Vain asiallisia kommentteja kiitos!

*tuuli*

no ainaki hjeebojen omat musamaut.  :D sit jotain tyyliin "urheiletko, ja miten"... ja vaikka... hmm... lemmikkejä?? sit mikä oli toiveammattisi "pienenä"???
siin, ollos hjuva!  :)
ootkos menossa haastatteleen hjeeboja vai mik on? ;)

vik

Kysyisin kuka on Turo.  8)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Ninni

Kyllä olen menossa ja nyt tarvitaan kiperiä mutta asiallisia kysymykiä Tonille,kiitos! KIIRE!

Snake

Kysyppä täst Tonin uudest tyylist ;D(kaulaliina,armylippis ja tirehtööritakki )
Mul tuli Tonist mielee se balettitanssija äijä (en muista nimee oisko joku Uotila) ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

hensi_apis_fani

mites sä niit pääset morottaa?oox voittanu jonku kilpailun??kivat sulle jos oot...heh...mäki haluun...no kysäiseppä vaix et...ääh en nyt keksi mitää..toivottele mun puolest heille mugavaa gesää!!! :)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

piupau_muovia

mä kysyisin...miksi elokuvissa päättyy kaikki aina hyvin?miksi nykyään radiosta ei kuulu sitä mitä ihmiset haluaa?missä on aito ja oikea?ihminen jonka luulee unohtaneen hänet täysin?räjähtääkö unelma kasvoille kun huomaa että ihmiset oikeesti tykkää sun musiikista?jos kysyt näistä yhtäkään niin pistäisikö vastaukset tänne?

Ninni

kiitos mahtavista kysymyksistä.Terveiset on pojille välitetty ja vastaukset tulee perjantaina 13.6.2003 kello 20:30 kanavalla SUBTV, kiitos!

hairi

kysyisin, että
olisiko tonilla
mitään sitä
vastaan, että
jengiä jäisi eloon
meidän jälkeemmekin.. ;)

Silti_Onnellinen

mä olisin varmaan kysellyt biisistä "Nevermind The Cowboys Here´s The Real Russian"...
Olis kiva kuulla sen teko vaiheist..  ;D
Nii...ja Sipelt, et mitä Mandylle kuuluu?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

manteli

wicked, äläs lesoile siellä :P (toivottavasti olet joksi sinua luulen..)
[oon limainen ja suomuinen ja mun olo on väkivaltainen]

-Tinde-

Kysyisin että onko Apulannan pojilla sähköpostiosoitteita? Jos on haluisikos joku kertoa? Ja onkos poijilla täällä tunnuksii?  :)

pullonkorkki

käykääs tuolla -- http://geocities.com/arsytan_sua

Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

tämä on piste-.

blind_eye

Täällä ei mun tietääkseni oo pojilla tunnuksia.
S-postiosotteitakaan en ole nähnyt missään.

Ja poikia saa yleensä halata. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

nikisu




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.