Öökzjchös.cmzhjl- häh?!

Aloittaja *tuuli, tammikuu 28, 2004, 05:17:53

« edellinen - seuraava »

*tuuli

Niin, siis Apiksen Aivan kuin kaikki muutkin levyn vihkosessa on jotain tällasta... skeidaa ;D siis tekstiä. tietääks joku mitä tää meinaa? vai meinaako mitään... :P

ösldnkokdyhvroäennöaxldiuntokibxhglknvölekrvnölmzcxdäöfkmcäör
llaskjhkajcsb.kajhjkvihaaömfcsd.kjhsödkjhösdfhömlvdslknisinuaoisueb
öoijkfmdfominälkfyhenlckirnääPASO8DÄksdhföasld23y4lih-<z.k0ASLK
Öökzjchös.cmzhjl-sadjroivainj,cmhgqöortoivonpqeourypiuykjadhökjahck
+9kzchcvpodkaikkeaölkjcklzxc.laslö    qwäpäljzxä1o8zsef.lin13öÄWEilkawöoas
osid7uföläärimmäisenlaksch,kjäpspahaa.,mwhföo,mzxjchpoieajh,ad-ölaksuc09
niuwkeuöonsinunäsödlikf,mnazxbåäpoewuäqediw{§'wåeimatkallesikajchlkac
nbökdjyhäedÖed,mcdiukirottuözkxhcöoauq398¤%{@udclksdökjcjbv.ckjhöö

Vilkku


En toki vihaa sinua. Minä toivon kaikkea äärimmäisen pahaa sinun matkallesi, kirottu.

Nuo sanat siis löytyvät tuolta seasta.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

mä iteki löysin sieltä pari ja ajattelin et niistä saattas syntyä joku lause... thanks :)

jouhu

Toi on muuten tosi nerokas! Mä oon laittanu sen muistiin mun vihkoo.  ;D Kun mun ikiomassa on vain ne pelkät sanat. Ja silloin, kun lainasin sen levyn kirjastosta, niin siinä vihossa oli noita runoi ja siitä sitten pölläsin tuon... :D

Lerppa*

Haluisko joku informoida että mistä tuo kirjotusjuttu löytyy? Mun levy kun on lainassa... ja että missä painoksessa se on?

jouhu

Eikös ne ole missä sattuu? Joissain on ne sanat joissain ne runot ja jotkut ovat sanoneet, että joissakin ei ole juuri mitään. Ei varmaan voi sanoo tarkaan missä on mikäkin.

*tuuli

*hypistelee käsissään kys. levyä*

en mä nyt tiedä mikä painos tää on... varmaan ihan se minkä saa kaupastaki ;D tää on kyllä kirjaston

rautalintu

#7

1. painoksessa on ne runot
2. pelkkä keskiaukeaman kuva
3. biisien sanat

Tämä on käsitelty jo aiheessa "Toni tarina.." toisella sivulla tuolla Yleistä läppää Apulannasta-osiossa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku


Vois käydä kattomassa jos kirjastossa olis toi runollinen versio, mun oma levyni on toisesta painoksesta. Vaihtais vaan ne kansipaperit, tuskinpa kirjastotädit mitään huomais ;)
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

1. painoksessa on ne runot

-> toi varmaan meinaa niitä kaikkia rentoitumis hommeleita yms yms mitä siinä meijän kirjaston levyn vihossa on???

jouhu

Meidän kirjastin akkm levylllä on ne runot, mutta mun omassa on ne pelkät sanat...., niinkuin taisin jo tuolla aikasemmin sanoo... ::)

*tuuli

ja mun kamulla on kuulemma vaan kuva... :) ne runot on kyllä aika mahtavia.  ;D

jouhu

Runot ovat todellakin mahtavia!  :D
Millanen kuva siinä on..?

Wirtabiuha

En nyt jaksa käydä kattomassa, mullakinon pelkkä kuva.
  se on semmonen oranssi taideteos... Ihan pretty.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

#14

Eikö se ole sama kuva kuin sanallisen vihon keskiaukeamalla? Se Tonin maalaus.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.