ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

Riitu

eli ymmärtääkö kaverisi sinua? mun kaverit vaan nauraa ja sanoo:" ai että apulantaa,kato riitu sitä löytyy maastakin" jne.. mut yritän olla välittämättä, koska mä todella arvostan apiksen poikia..  :-*.. ottakaa kantaa..
turvallista matkaa helvettiin..

vik

ei mulla ole kavereita irl. tai no yksi. sen mielestä Apulanta on käsittämättömän huonoa paskaa jota ei yksikään itseään arvostava ihminen voi kuunnella.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


JenniThaApisFAni

mul on kyl yx kaveri jonka mielestä apulanta on ihan perseestä, mutta mä ne välitä siitä se on sen mielipide ja se on ihan ok, ei kai kaikki voi tykätä samasta musasta?? ei!!
mut kyl melkeist kaikki ymmärtää mua, ja mä sit taas ymmärrän muita!!  ;D
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Silti_Onnellinen

no mun parhaista parhain kaveri on ihan yhtä hurahtanu apulantaan ku mäkin... joka on kyllä tosi hyvä juttu  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

piupau_muovia

se tuntuu pahalta jos joku suoltaa paskaa...siis apulannasta...vihaan yhtä tyyppiä entistä enemmän ku se pilkkaa poikia...osaatteko nevoo miten saa kakkapään lähtemään pois seurasta hienovaraisesti????

Silti_Onnellinen

#5
toi on vähän hankala juttu, ku kumminkaan ei halua loukata toisen tunteita. mullakin ja monella muulla välillä toi sama ongelma. tuntuu pahalta, ku jotkut näyttää sil tyypille suoraan, et sen seuraa ei kaivata ja sillon ite yrittää olla ystävällinen ja mukava, vaik inhoo koko ihmistä...
Kyllä se elämä on hankalaa..  ;)
mut onhan tollanen vaan pieni murhe (jos murhe lainkaan) tässä suuressa pyöreässä pallossamme. Eikö?
Rauhaa ja rakkautta kaverit.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

piupau_muovia

jeah...rauha on hyvästä mut nyt on kesä eikä mun tarvii nähdä sitä...

Lerppa

No kaks hyvää kamua diggailee myöskin Apista. Mutta kellekkään muulle on vähän turhaa mainita koko Apulannasta mitään, ne vaan tuhahtelee ja haukkuu sen lyttyyn. Mutta eipä tuo menoa haittaa, mulla on syyni miksi arvostan Apista, muutakin kuin musiikkia! ja kaks kamua on justiin sopiva määrä kaveriksi keikoille :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

ne kaverit joiden kanssa mä oon joka päivä tekemisissä, ja jotka on mulle kaikkein tärkeimpiä, on ihan yhtä hulluina apikseen kun mäkin :) ja hyvä vaan. mua häiritsee, et ihmiset tulee mulle vinee siitä et mä kuuntelen apulantaa. en mäkään arvostele niitten musamakua, miks ne sitten vaivautuu arvostelemaan mun musamakua? :/

mut matter what, apulanta on mun lempibändi, enkä mä sitä asiaa aio muuttaa muiden mielipiteitten takia ;)

emmi

mun kaverit kyllä ymmärtää koska ne itekkin diggailee apista.
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Kyllä mun kaverit kai sietää sitä mun faniutta... Toisaalta kyllä ne vähän, että hyi..., miten sä jaksat diggailla sitä niin kauan..., kun yks mun kavei piti apiksesta jonkinveran ja jostakin ihmeellisestä syystä se vähäinen kiinnostus häipy kokonaan.  Ja sama kaveri on antanu apikselle lempinimiäkin...en kyllä muista, kuin yhden... apupieru.
 Mä oon kyllä yrittänyt aivopestä häntä uudestaan tykkäämään apiksesta, mutta hän on mieltynyt nykyään sellaseen öyr möyr musiikkiin, joten taitaa olla turhaa yrittää vetää häntä apulanta hysteriaan.
       Mä oon kertonu heille, kavereille, että ei saa pilkata..., kun apis on mulle henki ja elämä. Ja se on antanut voimaa jatkaa tätä mun elämää seuraavaan aamuun, kun ei tunnu kavereitla paljon tukee löytyvän. Ja, että apis on helvetin hyvä bäni, eikä saman vertasii kovin montaa löydy.

Toivottavasti mun sekoiluista sai jotain selvää...  

emmi

no kyl yks mun kaveri oli kans ennen aika kovakin al fani ja yhtäkkii sit ku seinään se ei niinku voi enää sietääkkään sitä ja koko ajan pilkkaamassa, mutta nyt me ei ees olla mitenkään kovin hyviä kavereita ku tiet eros ku se muutti pois koulun perässä...
älä tunnusta jos sattuu

puska

kyllä ne ihan hyvin ymmärtää kun itsekin vähän pitävät. ei kukaan ainakaan pilakannut minua sen takia ole. ja siitä kyllä varmaan tietää koko kaupunki että minä kyseisestä bändistä pidän:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Mua ainakin kaverit ymmärtää... Lerppa on aika hyvä esimerkki mun kaverista... semmosia ne kaikki, gootistieläimiä tai punkkareita ja tämmösiä jotka ei vittuile musasta... HIMistä mulle kyllä kettuillaan, siis kaikki muut ku frendit, mutta näin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

kyllä varmaan ymmärtää, mutta eivät kuitenkaan ymmärrä...Siis kyllä ei....tai ei kyllä..



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.