ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vastaus_kaikkeen

Ei ne kaikki ymmärrä mua, ja mun faniutta :( sekin vielä että suurin osa mun kavereista kuuntelee joko jotain eurohumppaa tai sit jotn death metallia, ja minen tykkää niistä kummastakaan, ja silti yrittää suunnilleen pakottaa mua kuuntelemaan sitä.. ja sit ku mä kotona luukutan Apulantaa, niin ei voi selkää kääntää kun joku on vaihtamassa levyä :( mitähän tässä keksis? haa haa.. pitäsköhän pistää kaverit kiertoon :D no joo, onneks mulla on sit vielä pari kaveria jotka jumaloi apulantaa yhtä paljon ku mä, niin niiden kanssa voi keskustella Apiksesta :)

jouhu

Humppaa...*nauraa makeasti* Hei, sori sana hummppa on, niin hauska sana....... ;D *kuolee nauruun*
Joo, no munkin kaveri kuuntelee jotain death mtallia...Kuten esim. moonsorow

vastaus_kaikkeen

Kiva että tykkäsit.. ;) meilläpäin se on ihan yleinen sana :D
eurohumppa=laissa kiellettävä tuote!!!!!!

jouhu

vastaus_kaikkeen

eikös vain? mutta molen oikeesti sitä mieltä että kaikenmaailman britney spearrssit ja christina aguilerat... kyliestä puhumattkakaan,.. nii ja sit vielä kaikenmaailman poikapändit.. nii tollaset vois kieltää lailla!! *rupeaa heti väsäämään lakiehdotusta*

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Siis hyi! Mäkään en voi sietää...!!! Pop musiikki on musta muutenkin jotenkni yökistyttävää. *tulee mukaan kirjoittamaan lakiehdotusta*

Ronjaronjanen

Kyllähän noi kaikki on ihan uskomattoman huonoja, mutta kyllä huonojakin laulajia tarvitaan, että on jotain mitä voi haukkua  ;) Ja apulantakin tuntuu entistä paremmalta kun alat verrata sitä ties mihin päkstreet poiseihin..(noista ei sais kyllä edes puhua samassa lauseessa...)

jouhu

Niin hyi ronsku! Ei saa puhua samassa yhteydsessä! Hyi, hyi ronsku!!  ;)
No, vitsi, vitsi!!!  ;D

vastaus_kaikkeen

Joo.. Backstreet Boys ja Apulanta ei sovi samaan lauseeseen... :D mutta hyvä pintti oli silti asiassa ;)

blind_eye

mun kaverit ei kylläkään hirveesti tajua mua, mut kyllä nekin kuuntelee aina tiettyjä kappaleita...kuten ilonaa ja hiekkaa  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

taika

Jotku tykkää jotku ei, mut ei oo mitään ongelmia sen suhteen. Kyllä kaikki ymmärtää että ihmisillä on omat maut musiikin suhteen. :) ja hyvä niin
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

blind_eye

tai sitten ei ymmärrä. meidän koulussa on sellasii tyyppejä jotka syrjii toisia kunnolla jos ne ei kuuntele sitä samaa kun ne... musta se on vähän tyhmää...  >:(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia;)

mun kavereista neljä tykkää apulannasta,yks niistä on blind_eye ja sen kans mä aina keikallakin käyn!en tiiä mitä tekisin jos en menis sen kans keikoille,en varmaan ees ymmärtis apista,meinaan mun kaverit (blind_eye ja yks toinen) sai mut apikseen mukaan ja siitä oon tosi kiitollinen! ;D

eli siis ISO KIITOS blind_eye!!!heh heh;)sä nyt istut tossa vieressä,mut ei sulla taida olla hajuakaan siitä mitä mä selitän?!?oikeestaan kiitos niille kans jotka tän paikan ylläpitää niin tapaa samanlaisia apisfaneja ku omista kavereista niitä ei paljon löydy!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.