ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

nikisu

no mun kaks kamua on kans faneja mut ei iha nii suuria...loput vaa höpöttää "se on huono ja joku sonnan jauhuu on parasta" >:(...mää sanon takasi "et luunnelkaa vaa mitä haluutte ei se mua haittaa"...

-Tiia

Kyllä ne kuuntelevat, mutta eivät fanita.  On sitä kuullut, että; " Tiia, Rajoitahan vähän, kyllä me uskotaan, että sinun mielestä Apulanta on paras 8-) Jotkut on sitten, että " Apulanta on ihan perseestä." En kyllä kuuntele tuommosta haukkumista, omasta mielestä Apulanta on ihan sairaan hyvä, eikä muilla ole vara valittaa jos minä siitä tykkään. >:(  :D

Tuomis

Juu ei todellakaan ymmärrä koko muu porukka kuuntelee heviä tai poppista mut kukaan ei kuuntelle Apista eikä ymmärrä kuin hienoja niitten sanotukset on  

Monsu

Ei tajua.. Tosin ne nyt ei tajua yhtään mitään.  Ne kuuntelee itte jotain Paris Hiltonia ja Darinia, ja sitten ne haukkuu Apulantaa."Hei,sieltähän se Apulanta-fani tuleekin" on sellanen kommentti jota voin kuulla päivittäin..

[size=9]I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive
So stay with me
You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry. [/size]

sokuri

Osasta Apulanta on ihan hyvä mut keikolla ne on vähän pulas:Dja sit monet on sitä mieltä et Apulanta ois muute hyvä bändi jos niiden laulut tarkottas jotain*huoh*

Tepi84

Osa ymmärtää osa ei  ;D ;D mutta en välitä mitä muut sanoo.
Haza haza

minna92

Kyllä ne ymmärtää jotenki. Ainaki yks kaverini, joka ite fanittaa himiä.
Toiset sit vaan nauraa ja sillee... :D

mummo

joo...kyl ne kaikki sen tajuu, vaikka ne on kuuleman mukaan ite "vähän" täynnä sitä (on kai tullu kuuntelutettua pikkusen liikaa).
vaikka yks kamuista kyl vähä välis v-tuilee mulle jtn Apiksesta, mut kyl sen kestää, kiusaanhan mäkin sitä aina Lovexista! ;) :D ;D
They don't have meetings about rainows.

mummo

LainaaEi tajua.. Tosin ne nyt ei tajua yhtään mitään.  Ne kuuntelee itte jotain Paris Hiltonia ja Darinia, ja sitten ne haukkuu Apulantaa."Hei,sieltähän se Apulanta-fani tuleekin" on sellanen kommentti jota voin kuulla päivittäin..

Hahhah...paris ja darin ;D ei käy kateeks :D

Dilduska

Ei ne tajua... Parhaitakin puhumaan! Itte fanittaa jotain himpuloita ja tyyliin kuolaa kun mainitaankin Ville Valo! Huoh! Hermot männöö tuommosten kanssa...
Plaah...

minna92

ymmärtää juu. :) ainaki osa. jotku pitää ehkä hulluna.. :D
yks kaveri on himin perään kovasti. ni se ainaki ymmärtää. :)

Dilduska

Nyt ne on keksiny uuden jutun: jos kuuntelen ämpeellä jotain, niin tyypit sanoo: "Jaa, Apulantaa taas...". Kaikenlaista muutakin Apisherjaa ne heittää. Mun mielestä typerää. >:( Tulee aina melkeen tippa linssiin, kun kaverit haukkuu miun lempibändiä. Miulla ei ole kaverina ko yks Apisdiggari...  :(
Plaah...

Tepi84

LainaaNyt ne on keksiny uuden jutun: jos kuuntelen ämpeellä jotain, niin tyypit sanoo: "Jaa, Apulantaa taas...". Kaikenlaista muutakin Apisherjaa ne heittää. Mun mielestä typerää. >:( Tulee aina melkeen tippa linssiin, kun kaverit haukkuu miun lempibändiä. Miulla ei ole kaverina ko yks Apisdiggari...  :(

Mä tekis tos tilantees sillee että en reagois siihen mitenkää. Ni eiköhän se loppuis. Uskoisin..
Haza haza

mummo

Lainaa
LainaaNyt ne on keksiny uuden jutun: jos kuuntelen ämpeellä jotain, niin tyypit sanoo: "Jaa, Apulantaa taas...". Kaikenlaista muutakin Apisherjaa ne heittää. Mun mielestä typerää. >:( Tulee aina melkeen tippa linssiin, kun kaverit haukkuu miun lempibändiä. Miulla ei ole kaverina ko yks Apisdiggari...  :(

Mä tekis tos tilantees sillee että en reagois siihen mitenkää. Ni eiköhän se loppuis. Uskoisin..

Tai naurais vaan mukana.
Ei sitä kannata ottaa muuta kun läpällä, koska ei ne nyt varmaan oikeesti tarkota ilkeitä olla :)

Niin ja sitten vielä...
Kirjotin tonne aikasemmin jotain epämääräistä (en muista mitä), mutta ajattelin päivittää nyt, kun ei jaksa OPOn esitelmääkään tehdä.

Elikkäs.
Kyllä mun kaverit ymmärtää mun diggailun ihan loistavasti. Ne diggailee itekkin jonkun verran. Yks on tosin erittäin ressi tapaus, kun siitäkin on vissiin tullu jonkun sortin fani. Mun mielestä se ei oo kivaa. Nyt porukka ihmettelee, kun kaikki muut ei tykkää siitä kun kaverit ei oo faneja (tai silleen...) Mutta kun nyt kun sekin on "fani" (tyhmä sana btw) niin nyt koko hommasta on kadonnut (ainakin osittain) se hohto. Kun mä tykkäsin, kun Apis oli vähän niinkun "se mun juttu", joka oli muiden mielestä ihan o'gay ja silleen, mut nyt mä en enää saakkaan "omia" sitä :(

Ette varmaan saanu hevonvittuakaan selvää, mutta eips mitn  :P

Routa

Itseasiassa mun ystävät on alkanu tässä hiljattain kuunnella Apista.  On se kivaa kun saa seuraa keikoille, mutta saas nähdä onko tuo sitten taas sellanen hetken huuma. Kun mulla on vähän sama juttu, et haluisin toisaalta "omia" sen vaan itelleni, ja antaa niiden kuunnella sitä mistä oikeesti tykkäävät. Tai mistä mä tiedän, jos ne tykkää ihan oikeesti Apulannasta ! :---)

anteeks ku oon vähän ristiriitanen ? :D
"Kyllä äiti tietää miten kaiken voi pelastaa."
- Muumipeikko ja Pyrstötähti

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.