ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

mummo

No niin siis joo. Ohan se kiva kun saa keikoille seuraa, mut kumminkin...
Onneks se on seonnu nyt Negativeenkin. Ei sillä et se mitenkään hirveesti vaikuttais... ainakaan vielä.
They don't have meetings about rainows.

Poikkihuilisti

Mun kaverit sanoo, että mä muka HÄPEÄN Apulantaa!! :( >:(    >:(
Se johtuu siitä, että menen ihan punaiseksi kun joku puhuu niistä  :-[
Olen oikeasti niin hulluna niihin, että punastun  :o

Dilduska

^hehe. mulla meni toi kausi onneksi ohi varsin nopesti... ;D
Plaah...

Hemi

Yks ymmärtää,kun se on samanlaine Apis-friikki ;D
Muut sitten ei oikein tajua,että mitä hienoa näen siinä  :'(
Haukkuja tulee aika paljon kuultua ..
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

JekSu

luulen kyllä, etteivät he ymmärrä, vaikka kovasti yrittävätkin. heille kaikki musiikki rajoittuu idolssien tähtiin ja radiopoppareihin, en nyt mainitse mihin, ymmärrätte kuitenkin.
aina he nauravat ilmeille ja eleilleni, mitä tapahtuu kaiken apulannan yhteydessä.. se on joskus ärsyttävää, mutta koetan olla välittämättä. :)
Tule viereen taas mennään nukkumaan hyvää yötä suudellaan
Tule viereen taas ja näytä et mä kelpaan kanssas jotain olla saan

FantX

tutanna

Joo, eipä ne juurikaan ymmärrä ;D Mut toisaalta, en miekään ymmärrä mitään Volbeatteja...et vuoroin vieraissa haukutaan ja ylistetään :)

Tepi84

LainaaJoo, eipä ne juurikaan ymmärrä ;D Mut toisaalta, en miekään ymmärrä mitään Volbeatteja...et vuoroin vieraissa haukutaan ja ylistetään :)

Ei jumalauta... Volbeat on just paras :) Se on tosi hyvä bändi.
Haza haza

mummo

Lainaa
LainaaJoo, eipä ne juurikaan ymmärrä ;D Mut toisaalta, en miekään ymmärrä mitään Volbeatteja...et vuoroin vieraissa haukutaan ja ylistetään :)

Ei jumalauta... Volbeat on just paras :) Se on tosi hyvä bändi.

No äläpä. Hirveesti en oo perehtyny, mut onhan ne biisit sen verran hienoja et... no just niin.

Btw. Taitaa olla sille yhelle kaverile nykyään toi NGT vähän kovempi juttu kun Apulautanen.
They don't have meetings about rainows.

löpö

joo. Aluksi toinen haukkui sitä eikä tajunnu sitä Reunallat-biisin t:tä. mut nyt nekin on vaneja (mustahan se lähti ;) )

miitta

Ymmärtää. : ) Pari kaveria on itsekin faneja, sitten loput tykkää/pystyy kuunteleen. Joskus haukkuvat joitain biisejä. Tai mistäs sitä tietää jos oikeesti kukaan ei ymmärrä ja kaikki vihaa apista, mutta kukaan ei viitti olla ilkee ja sanoo sitä ääneen. :p

löpö

LainaaMun kaverit sanoo, että mä muka HÄPEÄN Apulantaa!! :( >:(    >:(

Mulleki sanottiin noin tai oikeestaan kysyttiin. Kyl ne tajuu, olen jopa houkutellut ne faneiks.  :D Yks niistä huullaantu niin et se halus niitten levyi joululahjaks. Se sai: Kuution, Plastikin, Attacin, Ehjän, Importin, Kiilan ja AKKM:n.  ;D Koht sil on enemmän kun mulla >:( .
Tosin oli aika jolloin yks mun kavereista kiusas mua siitä että diggaan Apulannasta... >:(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.