millasta porukkaa..?

Aloittaja tea, tammikuu 01, 2003, 09:37:50

« edellinen - seuraava »

tea

moi kaikki,  
mua vaan kiinnostaisi että minkä ikästä porukkaa täällä käy? tai siis olisi kiva jos jotku viittisi kertoa iän, ja vaikka kuinka kauan ootte diggaillu apista??! ihan muuten vaa mielenkiinnosta ...  :P .... en oikee oo paljon ollu tääl sivuil ja mietiskelin tässä vaan..

Vilkku


18 olen minä tällä hetkellä. Henkisestä iästä ei puhuta ;D

Muutaman vuoden kai minä olen diggaillut. Suunnilleen. Kuitenkin kai suhteellisen vähän..

Jokaisen iänhän muuten näkee nimeäkin klikkaamalla jos sen on vaan sinne halunnu/jaksanu laittaa. Mutta joo, eihän sitä kaikkia jaksa läpi ruveta käymään.
[ -You should see my scars- ]

allu86


     16 olen...niinkuin tuolta profiilistakin näkyy.
     Apulantaa on tullut kuunneltua puolet elämästä,
     eli alottelin siinä 8-9 -vuotiaana.

yzeR

21 on ikää eli taidampa olla porukan vanhin(mpia).
AL:aa on tullut kuunneltua Kolme-levystä saakka.

salzaliini...

juu,15 olen,apulantaa olen kuunnellut siitä kymmenen vuotiaasta asti.

Niina (Niina-Maria)

18 vuotias olen ja apulantaa olen kuunnellut noin 6 vuotta.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Oon 14,täytän tän vuoden puolella 15(toivottavasti.. ::)) ja oon kuunnellu Apulantaa aikas kauan,tosi pienestä asti mutta fanintapainen olen ollut kai kolmisen vuotta.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5


Silti_Onnellinen

16 täyttelen tänävuonna...
jostain 11-vuotiaasta oon diggaillu  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

teen_angel

minä myös kuustoista vuotta... olen kai myös suhteellisen uusi apulanta fani, mutta innolla mukana ja pitkään ;)
rikkirepäisty valokuva lattialla, veri suutelee rannetta valkeaa, eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta, ensilumi satoi tytön kasvoille

-luay-

Kuudestoista vuosi pärähti käyntiin...
Diggaillu olen viitisen vuotta...
Niih... :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Kristalliprinsessa

Meitsi on diggaillut Apulantaa parisen vuotta ja ikää on kertynyt parisenkymmentä vuotta.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

jossu

diggaillu olen noin 5 vuotta...
eli joskus 9-10v olin sillon...oli se upeeta aikaa..
jooh mutta ennen ku apiksesta ees tiesin niin muutamia kipaleita kuulin ja pidin tosi mahtavina..
nyt 14...

EternalFlame

16 vuotta on ikää kertynyt. Ja kuusi vuotta olen kovasti ollut hommassa mukana.
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

tea

joo kiva kiitti kun vastailitte...!! enpä tajunnu tota että sen iän näkee siitä profiilista...sori!  :)   ite olen muuten kohta 15 vuotta täyttävä tyttönen, ja apulantaa olen kuunnellu sillee "kunnolla" vasta päälle vuoden ... joo mutta kiitos vielä kerran!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.