millasta porukkaa..?

Aloittaja tea, tammikuu 01, 2003, 09:37:50

« edellinen - seuraava »

hande^

Globaali=maailmanlaajuinen
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Kiitos, hande! :D
Kiittää ja kumartaa. Mie en oo koskaan ymmärtäny noita sivistysanoja...

mirka

No oon 16. Oon kuunnellu Apulantaa ihan niiden alku ajoilta lähtien, sillon en vielä tykänny ollenkaan koska mulla ja mun isosiskolla oli yhteinen huone ja se tykkäs. Mut lopulta niiden musiikkiin tottui ja lopulta jäin aika pahasti koukkuunki.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

hyppis

mä oon 13  ;D eli tähän mennessä nuorin!! oon kuunnellu apulantaa jonkin aikaa en muista kuinka pitkään...

hande^

Tervetuloa vain hulluun Lantapää joukkoomme!
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Haa...  :D Uusia immeisiä! :) On se niin muksaa toivottaa uusia ihmisiä tänne näin...
Velkommen...

piksi

Uusi täällä olen minäkin.

Ikää tällä hetkellä 18 pitkää vuotta, Apulantaa kuunneltu oikeastaan aika vähän aikaa vasta ihan tosissaan. Aluksi pari vuotta sitten ihan harvakseltaan, nyt suunnilleen vuosi erittäin aktiivisesti päivittäin  :)
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

pasi

oon 24 ja kuunnellut apista noin 5 vuotta ;D

Helva

No minäpä oon vähän alle kahden viikon päästä 18w ja apulannasta kovasti pitänyt mitä vaan-videosta lähtien.. Aiemminkin olin tosin kuullut, mutta ei kolahtanu viä niin kovaa..  :)

Apis_ruulz

12 olen (täytän 31.10. 13) apulantaa on diggailtu nyt 5vuotta ja kuunneltu enemmän kun veli on huudattanut sitä ;D

Yame

13 kesää ja talvea on tullut nähtyä... ja viisi vuotta Apulanta on majaillut tuossa sytämeni vieressä. Eli ihan pienestä asti, nuori ja pieni olen kyllä vieläkin  :D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

mustapiste

15 vuotta olen juu.
Apista tullu tykitettyy semmoset muutamat vuodet...
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

^pirun morsian^

mä oon ny niinku 13 apiksest oon tykänny joku 4-5 vuotta!!
serkku on kuunteluttanu   jostai 98 vuodest lähtien nii oon sit "hurahtanu"!! Kato sukuvika! ;D

Painkiller

No vastataan nyt sit tännekin...täytän kuukauden päästä jo 21. Vanha akka ;) Kahdeksan vuotta Apulantaa diggaillut.

[tuuli]

minä oon kohta 16.. samana päivänä synttärit ku emmillä.  ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.