millasta porukkaa..?

Aloittaja tea, tammikuu 01, 2003, 09:37:50

« edellinen - seuraava »

wicked.

minä olen seitsemäntoista ja puoli. (hyvinkin olennaista ilmoittaa tuo puolikas, "MINÄ OLEN PIAN KAHDEKSANTOISTA!!1")

vitosluokalla tuli jo dikkailtua AMP-piisistä ja sittemmin muistakin sinkkuhiteistä, mutta kesällä 2000 kun lainasin Ehjän kirjastosta, räjähti noin niinkuin lopullisesti ja siitä lähtien olen aktiivisesti kuunnellut ja 'fanittanut'.

JenniThaApisFAni

joo oon 14 viel jonkun aikaa tänä vuonna ois tarkotus täyttää 15:) ja apulantaa oon kuunnellu varmaa jotain 6 vuotta tai en mä oikee tiiä voi olla et vaan 5 vuotta ja siitä asti oon ollu kyl ihan todellinen apis fani!!!! ja se on sale!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Aapsu

Oon 18 ja 12-vuotiaanahan tämä homma alkoi... Siis Kolme-levyn aikoihin.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

piupau_muovia

13....kuunnellu 3v. fanittanut niistä 2.....ahdistunut airin alku....heh hee...

emmy

oon nyt 15, tai siis täytän ihan kohta! oon diggaillu apulantaa noin 9-10 vuotiaasta, eli noin 5 vuotta. Tosin fanina olen ollut ehkä kolmisen vuotta  :D
kaikki hyvät asiat ovat muovia

Silti_Onnellinen

melkein kuustoista...
kuutosluokalta lähtien elämääni ei ole mahtunut muuta, kuin Apulanta (no kai siihen muutakin  ;D)...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Kata

Nyt oon 15, 16 tänä kesänä. Ja Apista oon kuunnellu aluks sillälailla "Ihan OK", mutta AKKM muutti suhtautumisen sellaiseks kun se nyt on :)

kilpikonna

täytän kesäkuussa 17 ja apista  on tullu diggailtua kovasti kuutisen vuotta.  ;D ja edelleen lähtee, ehkä vielä kovempaa ku ennen. :D :D
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

hensi_apis_fani

oon 13 wee...täyttelen tänä vuonna 14...ja apulantaa oon kuunnellu n.6-5 vuotta!!!!mahtavaa musaa...!!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Pirun_morsian

parin päivän päästä 18!  ;D ja kuunnellu oon aktiivisesti semmoset neljä vuotta...

GeGe

22 (eli vanhimmasta päästä  :o  ;) )

Apulannan "löysin" muistaakseni vuonna 1997...eli 6 vuotta on jo mennyt...huhhuh...kylläpäs se aika juoksee  ;D

Wanda

Täytän nyt tänä vuonna 17 ja Apista aloin kuuntelemaan joskus ala-asteen viidennellä... Oiskohan se ollut? Siitä lähtien Apis on kuulunut mun elämään. Tietysti siihen nyt muutakin kuuluu, mut Apis on yksi tärkeimmistä. :)
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Janica

Joo mä oon vm.82,niinku nimimerkistäkin varmaan voitte päätellä..
Ja oon diggaillu Apiksia ihan alusta asti!!!!!!!!!!
oon siis ollu fani vuodesta -95 asti...
ja oon edelleen..

kilpikonna

Janica, toi on  jo tosi kunnuoitettavaa. ;) *kumartaa*
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

~Niina-Maria~

Olenkin jo vastannut tähän, mutta ikää on tullutkin jo 19, ollut kohta jo 4 kk.   8) ( ja tämähän oli ilmoitusluonteinen asia)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.