millasta porukkaa..?

Aloittaja tea, tammikuu 01, 2003, 09:37:50

« edellinen - seuraava »

-taru

No mä oon 17(5 kuukauden päästä 18
Olen kuunnellu apista noin 3 vuotta :)

manteli

14-vuotias olen ja fani olen ehkä ollut pari vuotta. aikaisemminkin on tullut kuunneltua myös :)
[oon limainen ja suomuinen ja mun olo on väkivaltainen]

Lerppa

Hm, ikää on semmoset 15..
Apulantaa kuulin ekaa kertaa joskus 9-10vuotiaana, en sillon sitä pahemmin tiedostanut ajattelinpa vain että "Onhan toi ihan hyvä, mikähän mahtaa olla artisti/bändi...?". Joskus pari vuotta sitten "löysin" Apiksen uudestaan kun kuulin radiosta Ilonan ja rupesin yrittämään sitä kitaralla... Että semmosta... Siitä asti olen kai sitten ollut fani...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lumpeenkukka

Joah..elikäs..vuosia tulee tänä kesänä 15..haa,henkistä löytyy korkeintaan seittemän..:D mutta,faniksi en oikeestaan tunnista itteeni..:-/ diggailllu kyllä jotain 10 veestä asti..hoh.. :P ekaks varmaan korvaan otti se niitten semmonen rososuus ja suomenkieli aina hyvän kuulosta.. ;) kai sitä voi itteensä faniks sanoa..
>>Enemmän kuin jaksaa,ikinä kantaa.Saa,kun vaan ottaa ja pyytää,oivaltaa<<

Koti

21, Ehjä... perrr, tuliko se levy ulos jo 1996 ?! siis 7 vuotta sitten... ?! voiko tämä olla mahdollista ?! mihin ne kaikki vuodet hävis ?

Silti_Onnellinen

ehjä tuli 8-vuotta sitten.. siit tuli just radiost joku päivä..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

punainen

15-wee on meitzi. Ja Apulantaa oon diggaillut tosissani marraskuusta 2001. Sitä ennen eli pikkulikkana vihasin suunnattomasti bändiä nimeltä Apulanta. No musamaku jalostuu ja sitä murrosiän kynnyksellä alkaa ettii jotain omaa juttuu. Yhtenä räntäisenä marraskuun päivänä sitten tarvoin kuolusta kotiin. Oli olly niin v-mäinen päivä ja menkat oli alkanu ja kaikkee. Sitte tulin märkänä kotiin ja ihan itketti. Avasin teeveen ja sieltä tuli just se Jyrki-ohjelman Apulanta-päivä. Näin ekaa kertaa kunnolla kaikkia niiden videoita ja Odotus teki muhun suuren vaikutuksen. Sit mä hankin sen Syitä ja seurauksia ja se ravisteli. Silloin edes Apulannan hittikavalkaadi ei ollut mulle tuttu. Se syksy oli jotenkin ollut niin v-mäistä aikaa ja mua ahdisti kamalasti. Mutta siltä ahdingolta mut pelasti Apulanta. Kun mä kuuntelin niitä biisejä mä löysin sanat ja sävelet mun sielulle ja mielelle. Vois oikeestaan sanoo et siitä hetkestä lähtien mun elämä on jotenkin ollut tosi nousujohteista ja itseasiassa ihan kivaakin! Varsinkin kun pääse kohta taas kuunteleen Apista Ankkaan kavereiden kanssa! Jos jotain haluu ymmärtää mun mielestä kandee kuunnella Apulntaa. Oonkin löytänyt parhaimmat ystäväni Apulannan keikoilta. Fantsua kesää kaikille A.L. ihmisille!!!!!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

tea

Hannababy, tollasta oli oikei mukava kuulla! Musta ainaski!.. Munki elämää Apulanta on öö.. no "helpottanu" vaikeina hetkinä. Ja eiköhän se oo vaan tosi positiivinen juttu! Mutta kiitos ja hyvää kesää munki puolesta kaikille!!! Ja muistakaa kuunnella paljon Apista,  miettiä elämän ihania syntyjä ja syviä... nauttia kesästä ja elämästä.

*tuuli*

mä oon 14 täyttäny tän vuoden alkupuolella eli näitä tän foorumin pentuja...;D
noloo tunnustaa mut mun apiksen kuuntelu alko siitä ku mä ihastuin yhdistetyn urheilijaan hiihtäjä/mäkihyppääjä jaakko tallukseen ja kuulin et se on ihan hulluna apulantaan... mut ajan mittaan aloin tykätä musasta ihan tosissani. oon kuunnellu about 2 vuotta... aika vähän mut cd:itä on kertyny ja innostus kasvaa koko ajan. tallukseen se on taas hiukan hiipunut...X

Silti_Onnellinen

aika mielenkiintonen apulantaan ihastuminen tuuli :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

hensi_apis_fani

kyl juu oli mielenkiintonen mut ainaki erinlainen...=) kaikki ei oo varmaa noi ainakaa saanu ''kiinni'' apiksesta....
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

emmi

meikä on 16 ja apulantaa on tullut diggailtua sellaset 4-5 vuotta. en nyt ihan tarkalleen muista..
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

19 vielä hetken aikaa. En osaa sanoa tuosta diggailusta. Ehkä -96 se alko. (:
Time goes on, I wont.

hensi_apis_fani

jooopajoo....ja ,mä oon 19 d:n pääst 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jihuu.....ja jenni muistakki ostaaaaaaa mulle synde lahja!!!!!!!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

JenniThaApisFAni

hmm...joo...okei...mä ostan kyl jos on rahaa...mitä haluut?? röökii??
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.