Hiekka-videon kirjotuskisa...

Aloittaja Silti_Onnellinen, marraskuu 22, 2002, 07:51:33

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Niin... Ottiks joku osaa tähän sohvan kisaan?
Millasii kässärei teilt valmistu? :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

skaven2

Mulla kävi niin, että en ehtinyt edes huomata koko kilpailua, ennen kun näin, että kisa loppu. Olisi ollut kyllä kiva sinne kirjottaa jonkunmoinen kässäri, mutta tuskin se olisi sinne kuitenkaan päässyt.
Minulla on kyllä paljon hyviä ideoita videoille, mutta ne on hieman omalaatuisia.

salzaliini

Juu,kyllähän mä kuulin siitä kisasta. Eka se ei oikein sytyttäny mutta sitte ku keksin sellasen kässärin ni se voittaja oliki jo löuýdetty! :( Sitä sattuu.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Yritin miettiä jonkinlaista ideaa siihen mutta mitään järkevää ei tullu mieleen joten en osallistunu... :(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

mä kirjotin...ja se oli sellanen sota-aiheinen jutska.
Ei kylläkään voittanu  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

tietääkö muuten kukaan et millanen se kässäri oli joka valittiin?!

2 + 2 = 5

se koski ilmeisesti linja-automatkaa, niitä kirjoittajia oli tyyliin 5..?

salzaliini

ai niinhän se olikin!! juu! kyllähän mä olin ton jo kuullu,mutta ólin site unohtanu... justjust.. tyhmä minä.. ;)
jotain viis niitä kirjottajia oli.

2 + 2 = 5

niin. se oli varmaan levarin sivuilla. muistelisin.

salzaliini

mä luin sen tässä yks päivä kalevasta. :D

Silti_Onnellinen

Niin siinä se hiekka oli niinku mukana sillä tavalla, et se hiekka tulee kenkien mukana dösään... Tai jtn.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

aika paha... ;D heh,joo,meikä täällä naureskelee yksinään ku väsyttää..juttujen laatu ei oo taattu.. ;)

Kaisu

Eiku sitä ryhmää oli viis, käsikirjottajia oli mun mielestä vaan kax...

GeGe

Tässä olisi linkki noitten videon tekijöiden sivuille, sieltä löytyy kuvia ja haastatteluja videon teosta  :D  :

http://www.mystinenportaali.com/iat/apulanta/index.html

2 + 2 = 5




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.