muza video!?!

Aloittaja mixu, kesäkuu 22, 2004, 01:36:17

« edellinen - seuraava »

mixu

mitenköhän pitäis tehdä et saatas uusi musiikki video apikselle kun ei oo näitä foorumeita missä niitä sitten oikeen näytettäisiin.
ehkä yks hyvä idea ois tumpata se esim.jonkun sinkun mukaan pläjäytyksenä,minkä voi sit katsoo vaikka koneella niinkun tehtiin "eyt":jaa sinkun kanssa.
oon aikasemminkin väläytelly tätä ideaa levy-yhtiön foorumissa mut aika negatiivista palautetta on loppujen lopuks tullu.
oishan se hieno kunnian osotus faneille ja kyllähän se tietysti jossain määrin telkkaristakin näkyis,eli uskon että se maksaisi itsenä takaisin. :)
mitä mieltä kansa on!?!?!?!?!?!?!
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

hande^

Itseasias mä kuulin, ku joku kysy tota Tuukalta sunnuntaina MTR:ssa ja se vastas et ei oikeen nyt oo tulos, ku ne maksaa niin paljon ja meil ei oo varaa, eikä oo mitään, missä niitä näytettäis... Elikkäs luulen, et ei ainakaan vielä mitään tuu. Ehkä sit kenties, jos telkkarist alkaa tulla joku jyrki2. ???
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

marzi

mut jos idea pohjalta,niin...who know!

jouhu

Miusta tuo olis ihan hyvä iidea...
Mutta tottahan se on, ettei sitä varmaan yhtä kertaa enempää näytettäis telkassa, kun ei oikein oo noita ohjelmia missä näytettäis.  ::)
Mutta olisihan se aika muksaa, jos joku Tuukan tekemä juttu olis...

puska

Ymmärrän asiassa Tuukka ja Apulantaa. Ei nykypäivänä Suomenmaassa paljon videoiden tekeminen kannata. Olisihan se kiva joo, mutta vähän rahan suohon heittämistä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

Miepäs olin se joka kysy Tuukalta siitä :) :P Olis kyllä tosi kiva saada uusi video apikselta! :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

#6
Olishan se tietty kiva, mutta sen tajuaa hyvin, että eivät halua tehdä, kun ei noita näyttäjiäkään enää oikeen ole ja videoitahan tehdään nimenomaan promootion takia... Ja todella pienellä budjetilla Tuukka varmaankaan ei halua tehdä, koska rima on nostettu aika korkealle noilla edellisillä mestariteoksilla, eikä sitä siis varmaan mielellään laske ja lähde menemää nikäänkuin 'taaksepäin' kehityksessä.
En ainakaan minä haluais niin tehdä ohjaajana :)

..tulipa sekavasti, no, toivottavasti edes joku oivalsi asian ytimen ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Kyllä täällä ainakin oivallettiin. Ja asiaa puhut.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

kyllä miekin ymmärsin, niinhän se on..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Tääläkin ymmärrettiin. :)
Ja oikeaa asiaa!

mirka

Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.