Vanha vai uusi lanta?

Aloittaja medelin, helmikuu 10, 2005, 09:18:17

« edellinen - seuraava »

medelin

Kulutettu kysymys arvaisin, mutta kumpi on mielestänne parempaa, uusi vai vanha Apulanta? Mitä mieltä olette siitä kovassa radiosoitossa olleesta "vasten mun kasvojani" kappaleesta? Onko mielestänne lannan musiikki mennyt parempaan vai huonompaan suuntaan?

Minä sanoisin näin, että uusi musiikki on liian poppis tavaraa. Plastikin jälkeen on mennyt mielestäni laatu alaspäin :/
Minä tahdon paikkaan auringossa

Lerppa

Vanha Apis iskee muhun paljon paremmin. Uus on tosiaan liikaa peruskaavaa... Tykkään Apiksen kokeellisuudesta, mitä siitä löyty aluksi. Kyllähän tämä uuskin materiaali ihan menevää on, mutta inhottaa kun arvaa kaiken jo valmiiksi, kun niin peruskaavaa jyystää. ( Hiekka.. VMK... :-/ ) Onhan uudessakin matskussa hyvää, mutta vanha oli parasta. Jauhettu aihe kyllä jo, mutta en usko että pojat samaan enää pystysivätkään, koska eivät vaan enää ole siinä vaiheessa.
Pitää vaan toivoa että uus levy lähtis uuteen suuntaan. :)

Paha Hedelmä on edelleen Lannan paras biisi, vaikkei se olekaan vanhimpia. Siitä löytyy sitä jotain. ;)

Vasten Mun Kasvojani on mun mielestä yksi Apiksen huonoimpia biisejä... Niin perus. :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punkku

Kumpikin! :)

Riippuu mielentilasta.Koska en oo fanittanu kuin kolme vuotta ja lähestyny Apulantaa uudemman matskun kautta niin uudempi on sillai läheismpää. Parhaat levyt on mun mielestä AKKM ja Plastik ja musta niiden biist on koskettavimpia.Toki Ehjältä ja Kolmelta löytyy tosihelmiä myös.Viime aikoina on ollu myös toi Heinola 10 tehosoitos taas vaihteeks :) Hiekkalevy ei kyllä sillai iskeny vaikka ei huono ollutkaan.Pudota-ep oli kyllä loistava,vaikken mäkään siitä hittibiisi Vasten mun kasvojani oikein diggaakaan.Vanhemmas oli tietty hyvää se koheltaminen ja kokeilu ja biisit oli oikeesti niin koskettavii.Uudemmas on tietty huonoo se ennalta arvattavuus ja hiottu lopputulos.En mä oota että Lanta palaiskaan enää niihin punkkis aikoihin mutta sellasta vähän risasempaa meno olis kiva kuulla taas vaihteeks :)

Tähän en voi sanoo oikeestaan kuin sekä että! B-puolet on edelleen kyllä kaikkein mielenkiintosia ja hyvä kun jätkät väsäilee niitä joka sinkulle:)

hendu

Mäkin joudun sanoon et kumpikin!! Molemmissa on oma juttunsa ja molempia kuuntelen melkein samanverran! :D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

#4
PLASTIKIN JÄLKEEN ON MENNYT VAIN YLÖSPÄIN!  :D mutta hiekka romahdutti kaunista nousujohteista käyrää. kaikkein loistavimmat helmet on tehty plastikin jälkeen. plastik ja heinola10 ovat ehdottomasti apulannan parhaat albumit!

mutta yhdyn punaiseen ja lerppaan, että noi uudet b puolet on mahtavimpia, etenkin paha hedelmä! siis loistavan loistava! se on mulla jopa soittoäänenä kun tykkään siitä liikaa.  :D
allekirjoittanut

jouhu

Molemmat menevät mielentilasta riippuen, mutta tällä hetkellä toi vanhempi taitaa upota paremmin. Ehjä, akkm, plastik, heinola10 ovat olleet miulla oikeestaan aina tosi ahkerassa soitossa. Muita levyjä tulee kuunneltuu aina jossain välissä... Toi vasten mun kasvojani viisua on ehkä tullu pikkasen liikaa kuultua. En oikein tiiä mihin suuntaan toi musiikki on menny... Ehkä esim. hiekalla biisit on tehty liian huolella. Mutta noi b-puolet on kyllä voittoja. Niistä tykkään. :)

puska

#6
Heinola kymppiin asti Apulannan tuotanto paranee vain koko ajan (plastik pieni lasku välissä). Hiekasta eteenpäin en enää niin diggaa. Siitä taitaa lähteä sitten alamäki.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Kyllähän AKKM on se paras eli suht vanha AL iskee tänne. :)
Time goes on, I wont.

emmi

sanon kanssa että sekä uusi tuotanto että vanha toutanto iskee mutta kuitenkin se vanha on aina parempaa. vasten mun kasvojani biisistä sen verran että biisin ilmestyttyä oli ihan suht kova biisi mutta nyt kun sitä on soitettu liikaa ja kuulee joka tuutista niin siihen alkaa pikku hiljaa kyllästyyn.

että näin.
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Jos täytyy valita niin varmaan valitsen vanhan sitten. Kyl mun mielestä Apulanta sais palata vanhaan punkrock-linjaan.

Vaikka onhan nää ihan loistavia nää uudemmatkin. Ja uskon et Kiila tulee olemaan ihan helmi :)

[tuuli]

toisaalta toni sanoi aika osuvasti tuolla levarin foorumilla aiheesta ''uusi apulanta ja vanha apulanta'', ettei hän menisi luokittelemaan apulantaa näin. kun kuitenkin se sama vanha sielu pysyy musiikissa koko ajan, eikä katoa koskaan..

vau, niin tonimaista. en mä muista miten se tarkalleen meni mut jotenki noin.
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaatoisaalta toni sanoi aika osuvasti tuolla levarin foorumilla aiheesta ''uusi apulanta ja vanha apulanta'', ettei hän menisi luokittelemaan apulantaa näin. kun kuitenkin se sama vanha sielu pysyy musiikissa koko ajan, eikä katoa koskaan..

vau, niin tonimaista. en mä muista miten se tarkalleen meni mut jotenki noin.

Niin tietysti. Mutta kun ajattelee siis ihan musiikkina, niinku tavallaan musiikkityylinä tai siis silleen. Niinku et onhan siinä musiikillisesti kuitenkin eroa. Vaikka Ehjä-levyllä ja Hiekalla. Tai niinku...sillee :) Tiätte kyllä.

pasi

tää onkin aika vaikea kysymys! mielestäni paras levy on plastik, mutta en mä löydä yhtään huonoa levyä apiksen tuotannosta..ehkä vain muutama biisi jota en kuuntele oikein paljon... te kirjoititte ettette (mikä sana=) pitäny hiekka levystä... mun mielestä siinä on aivan helmi biisejä. esim kolmiolääke ja lihaviihde. ehkä se oli aikaslailla erilaista apista kuin nämä muut mutta muhun se upposi.  toi radiosoitto hiekan,  jumalan ja  vasten mun kasvojani biisien kohdalla ovat tietysti kuluttaneet biisejä ja löytyvät monen ei fanin soittolistalta, ja joka v*itun suomipoppia kokoelma levyltä, mutta ehkä jokaisella levyllä pitää olla se "hittibiisi" jota sitten soitetaan radiossa kulumiseen asti ja jota huudatetaan autossa ikkuna auki, kun kierretään p*illurinkiä perjantaina kaupungilla 15 tuumainen basso jymisten. mulle taas biisit viivakoodit ja reunallat, joita radiokanavat ja pojat keikoilla ovat ahkerasti kuluttaneet puhki,  ovat niitä biisejä joita en toivo kuulevani tulevilla keikoilla. vasten mun kasvojani ei ole pudota levyn paras biisi, mutta livenä se kuulostaa aivan mahtavalta. sitten taas aamen biisi on sellainen joka upposi meikäläiseen pitkästä aikaa oikein kunnolla! ehkä se uusi on parempaa, mikäli se alkaa plastik levystä

[tuuli]

toisaalta kaikki levyt on aika erilaisia.. ehkä kolme ja ehjä lähinnä toisiaan... ::)
allekirjoittanut

jouhu

Mmm... Kaikki levyt ovat omalla tyylillään tosi mahtavia... Ehkä just esim. kolme ja ehjä ovat samanTYYPPISIÄ, mutta yhtään samanlaista levyy ei ole tullut. (omasta mielestäni) Kuten joillakin bändeillä/artisteilla saattaa olla kaikki levyt samaa jauhantaa, jos niitä ilmestyy ensimmäistä enempää.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.