Vanha vai uusi lanta?

Aloittaja medelin, helmikuu 10, 2005, 09:18:17

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

ohan attackilla ihan sairaasti sellasia läppä kappaleita, joita ei oikeesti nykyään saa ottaa tosissaan ainakaan negatiivisesti!  :) mut sit esimerkiks päivästä toiseen.. aaah, se elää ikuisesti.. ja se perkeleen ilona, mut mä nyt en kauheesti siitä ees tykkää..
allekirjoittanut

molly

attack, ehjä ja kolme on mun lempilevyt, että kyllä se vanhempi enemmän iskee. hiekasta en tykännyt ollenkaan, ja aattelin että nyt alkaa menemään huonompaan suuntaan, mutta noi uudet biisit "syöpä" , "valonjuuri" yms on kyllä minusta taas niin tykkiä tavaraa että. <3
<3

molly

Lainaamut sit esimerkiks päivästä toiseen.. aaah, se elää ikuisesti..

päivästä toiseen ei voita mikään <3
<3

tsibu

Vanha iskee paremmin, mielestäni enemmän asennetta. Tai no, Attack on nyt mitä on, mutta se on todellakin suloinen levy kansia myöten.  ;)
Hiekka oli hieman kaupallinen levy, mutta hyvää kamaa sekin. Kiila on hieno ja hyvin toimiva kokonaisuus, muttei yhtä hyvä kuin esim. AKKM. Olen puhunut, kiitos.  
Sokeana et nää pelätä

[tuuli]

Lainaaattack, ehjä ja kolme on mun lempilevyt, että kyllä se vanhempi enemmän iskee. hiekasta en tykännyt ollenkaan, ja aattelin että nyt alkaa menemään huonompaan suuntaan, mutta noi uudet biisit "syöpä" , "valonjuuri" yms on kyllä minusta taas niin tykkiä tavaraa että. <3

nojoo, jos jonain diagrammina ajatellaan niin kyllä nyt tuli ihan sairas nousu ylöspäin! tää uus levy on mahtava! hiekka oli tosi köyhä.
oon tätä hokenu ihan kyllikseen, mut kyl musta edelleenki paras lanta on tehty vuoden 2000 jälkeen. plastik ja kiila on ne parhaat!  :-*
allekirjoittanut

puska

Kiilakin kyllä avautuu mulle pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. Mua vaan häirittee Kaukaa lähelle -biisissä se kohta melko alussa, kun kitaran kieli ei soi kunnolla, ja juu ool nou gais, että minkäläinen ääni siitä lähtee :D.
Mutta joo.. Vanha Lanta on aina vanhaa Lantaa, eikä se uusi enää iske sillä tavalla. Ei voi mithää  :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

vanha lanta kuulostaa parhaimmalta, vaikka ei mulla ole pahaa sanottavaa uudemmastakaan tuotannosta. Apulanta on aina Apulanta ja meitsi tykkää...siihen asiaan ei osaltani tule muutosta =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

KiiLa^^

Mäkin tykkään kummastakin.. Ehkä vähän enemmän uudesta. Kiila albumi on kyllä niin hyvä  ;)  
Viimeiseen tiimaan. Tähän päättyy paljon hyvää. Paljon kaunista. Jonka raajat kuolleet on tän täytyy mennä näin. Vaikka tahtoisin kieltää, koittaa säilyttää. Mutta tiedän et on turha armoo viivyttää<3

Tepi84

:) Kyllä on pakko sanoa että mun mielestä tää uus levy on paras levy Apulaudalta koskaan :) Vaikka paras biisi löytyykin Kolme levyltä.. elikkäs Liikaa. Mutta tästä kiilasta mun mielestä tekee parhaan se että tässä ei oo yhtään huonoa biisiä. Että tavallaan tää uus levy uppoo parhaiten :) Mutta parhaita on kyllä Ehjä, Kolme, Aivan kuin kaikki muutkin ja Kiila.. eli kyllä se vanha eniten kiinnostaa.. tai on parasta.. vaikka tuntuu että Kiila voittaisi noi vanhat mennen tulllen.. ottakaa selvää musta ;) Siinä teille miettimistä... :)
Haza haza

vanha  on parasta  mun mielestä toi musa mitä nykyää ne soittaa nii ei oo lähellekkää nii yhtä hyvää ku toi heinola poikien vanha musa  mutta kuiteskii on tärkeintä et apulannal menee hyvi ja toi kiila vei kultaa :)  mut sanon vaa et kyllä se vanha on parasta kaikki ne: deebee,ei tänään PAHA HEDELMÄ,pöljä,minä olen voittja....ja kyllä sieltä plastikiltaki löytyy iha hyvii mm.terä ja maailmanpyörä....pitäs varmaa muute ehdottaa sitte ku tulee toi ankkarock nii tehä kyltti apulannalle et:SOITTAKAA VANHAA MUSAA! ;D et sillee ;D ;D

dR-hallaa

Molemmat on hyvää. Molemmista löytyy omat helemensä, mutta nyt tuo kiila kyllä on paras.  ;D
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

Laululintu

Kyllä mullekkin se vanha Lanta iskee enemmän..Mutta kyllä Kiilaltakin löytyy todellisii helmii esim.Syöpä,Armo,Laululintu ja Valonjuuri :)
Toivottavasti Apis soittaa festareillakin ees vähän vanhempaa settii ;D
Kesää odottellessa...!!! :D

dai_19xx

Minusta Apiksen musa on hyvää oli se sitten vanhaa tai uutta.
You are fuckin emo!

Wirtabiuha

voi voi, siis vuoden alussa oisin sanonut että ehdottomasti vanha, mutta Kiila on niin Saatanan kova! Elikkä vanha plus tuo Kiila. älä kysy. Välissä touhu kusi, hiekka hiekka!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Aapsu

Minusta "Kiila" on Apulannan toiseksi paras levy. Se on Apulannan uudemmista levyistä selkeästi paras, koska se on yhtenäinen ja tasapainoinen kokonaisuus. Paras levy on tietysti "Aivan kuin kaikki muutkin", koska se on kokonaisuutena vielä parempi ja minulle toimii levyn raaka linja aika saatanan hyvin. Uudemman Apulannan diskokompit ja seitsemänkieliset kitarat ovat vähän pelleilyä. Mutta mitä järkeä olisi lähteä yrittämään tehdä uutta "Aivan kuin kaikki muutkin" -levyä? Se on jo tehty parhaalla mahdollisella tavalla. Uusi huippu on kuitenkin nyt saavutettu. "Plastik" oli pohjanoteeraus, jonka jälkeen Apulanta on tehnyt joka kerralla paremman levyn.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.