Vanha vai uusi lanta?

Aloittaja medelin, helmikuu 10, 2005, 09:18:17

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Ja se et pitääkö sen ikuisesti olla punkkia? Ni mun mielest ei. Niinku jo viimeks sanoin ni bändien tyylit muuttuu ja pitääkin muuttua jne. Ja mun mielest Toni on aina osannu yllättää posiitivisesti sanoituksillaan ja sävellyksillään :) Ja Kiilan jälkeen jotenki taas tuntunu hyvältä Apulaudan suhteen. Sitä jotenki aina ku odottaa sitä uutta levyä ni mul on ollu et entäs jos mä en tykkääkkä siitä? Mitä sit tapahtuu? Enkö enää ookka fani? Vai unohdanko sit koko levyn ja katon eteenpäin kortit? Mut onneks ei o tullu tollasta tunnetta viel kertaaka :) Ja uskon että ei koskaan tulekkaan ;) Ja vaikka joskus niiden levy ei mua miellyttäis ni uskon et en mä fanittamista siihen lopettais tai siis se loppuis. Se ois vaa yks huono levy mun mielest ja sillä selvä.
Nyyt tuli aika sekavaa tekstii :D
Haza haza

[tuuli]

Ohoo, aivan totta! Taitava bändi tekee paljon erilaista musiikkia, ja taitava kuulija osaa ymmärtää sitä. Sanoinkin sen jo tuolla aiemmin, että mun kiinnostus pysyy aktiivisempana, jos musiikissa on vaihtelua, ja jaksaa miettiä joitakin kohtia toiselta kantilta, ja vastaan ottaa samalta bändiltä hiukan erilaista musiikkia. Kikkailua kikkailua!  :)
allekirjoittanut

puska

Ei todellakaan aina tarvitse olla punkkia :). Heino 10 levy on minusta Apulannan paras, eikä siinä ole tippaakaan punkkia :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

LainaaEi todellakaan aina tarvitse olla punkkia :). Heino 10 levy on minusta Apulannan paras, eikä siinä ole tippaakaan punkkia :P
Miunkin mielestä se on paras, vaikkei sisällä punkkia lainkaan. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apulannattaja(Guest)

Mä tykkään enemmän uudesta lannasta, vaikka kyllä vanhakin on hyvää.

tila

apulannna tuotannon voisi jakaa 4:n osaa: atakki ja sitä vanhempi materiaali on punkkia ja ehjä ja kolmen ovat sitten punk-rokkia ja akkm ja plastik miten nyt sanoisi "oikeaa rokkia" ja tähän kuuluu ehkä vielä heinola 10 kin. hiekka ja kiila sitten omaan sarjaansa tai tosta kiilasta nyt en enää tiedä mutta en siitä pidä ehkä siksi että on kinnostus loppunut metallin myötä(ja siksi että siinä on ärsyttän yksinkertaiset kompit niin kunin hiekallakin. Soitan rumpuja). ja mitä punkki sitten on(hätäpaskaa). minulle punkki on nopeaa humppa komppia ja semmosta....

Tepi84

Mun mielest Attack ei o punkkia. Se levy on niinku muistaakseni Toni on joskus sanonu että täys floppi. Oisivat voineet jättää sen tekemättä. Mun mielest se on kyl huonoin levy.
Haza haza

[tuuli]

Lainaaapulannna tuotannon voisi jakaa 4:n osaa: atakki ja sitä vanhempi materiaali on punkkia ja ehjä ja kolmen ovat sitten punk-rokkia ja akkm ja plastik miten nyt sanoisi "oikeaa rokkia" ja tähän kuuluu ehkä vielä heinola 10 kin. hiekka ja kiila sitten omaan sarjaansa tai tosta kiilasta nyt en enää tiedä mutta en siitä pidä ehkä siksi että on kinnostus loppunut metallin myötä(ja siksi että siinä on ärsyttän yksinkertaiset kompit niin kunin hiekallakin. Soitan rumpuja). ja mitä punkki sitten on(hätäpaskaa). minulle punkki on nopeaa humppa komppia ja semmosta....
Ahaaa, okei. Ihan normaaliahan se on, että rumpalina haluat kuunnella enemmän rummullisesti (?) haastavempaa musiikkia, ja mikäs siinä. Jokaisella on oikeus kuunnella sitä, mistä tykkää. Mutta vastaan väittämällä yritin vain saada sinut perustelemaan haukkumisesi vähän paremmin. Eli hyvä.  :)

LainaaMun mielest Attack ei o punkkia. Se levy on niinku muistaakseni Toni on joskus sanonu että täys floppi. Oisivat voineet jättää sen tekemättä. Mun mielest se on kyl huonoin levy.
Mä en pysty ottamaan Attackia kokonaisuudessa vakavasti. En oo koskaan osannut. Se on lähinnä säälittävän suloinen levy.  ::)
allekirjoittanut

Tepi84

No siis ei Attackis o ku pari hyvää biisii. Ei hyvä.. mutta mutta... niin... no joo.. tää taas alkaa menee sekavaks...  mut siis mä en oikee tykkää Attackist.
Haza haza

puska

Just niinku tuuli sanoi: säälittävän suloinen levy. Kuuntelen aina sitä jos mulla on joku tosi superilonen fiilis. Silloin sieltä yleensä valitsen Kolme vuotta tai jonkun muun rallatuksen. Semmosta rallattelua se vaan tosiaan on. Paitsi Ilona? on ihan oma lukunsa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Ja Päivästä toiseen. Siinä on asennetta.
allekirjoittanut

me-eri

vanha enemmänkin. Uudessa ei ole niin paljon hyviä biisejä. Mieluiten kuuntelen vanhaa lantaa.

tnj

Kyllä siinä vanhassa on sitä jotakin :) mutta kyllä se uusikin on jotain :D

Jadd(Guest)

Kyllä se vanha on hitusen parempaa :) Jos perustelut pitää pistää nii , vanhaa on tullunna kuunneltua pikkusen enemmän.En oo minä ainakaan hirveesti kuullu mitään uutta  :(

moondancer

molemmat. jos pitää jompikumpi sanoa ni sitten vanha. ja vasten mun kasvoja soitettiin pilalle radiossa. vois olla parempi jos ei kuulis niin usein. tai tiedä nyt sitten. :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.