Vanha vai uusi lanta?

Aloittaja medelin, helmikuu 10, 2005, 09:18:17

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Kuuntelin äsken pitkästa aikaa tuon VMK:n ja kyllä iski. :p
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

Musta se on aivan loistava biisi. En tajua miks se on nostettu usein esiin negatiivisessa mielessä. Vaan sen takia että se soi yhteen aikaan paljon? Niin on monet muutkin Apulannan biisit soineet.. Ja tohon biisiin mä en edes itse oo kauheesti kyllästynyt.

[tuuli]

Ja kun esim Hiekka oli pikkuisen erilaisempaa matskua.. ja sitten tuli Vasten mun kasvojani! Niin kyllä se oli ainakin mun silmissä ja korvissa heti kymmenen rappua ylöspäin!  :)
allekirjoittanut

pullonkorkki

paljon on apis huonontunut vuosien varrella. sitä se kaupallistaminen teettää!  :'( vanhempi matsku on enemmän apulantamaista kuin mitä nykyinen on, mutta tuskin mikään bändi säilyy muuttumatta musiikillisesti... :-?
käykääs tuolla -- http://geocities.com/arsytan_sua

Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

tämä on piste-.

Tepi84

Ja sehän se on että pitää muuttua... mä oon varmaa ennenki jauhanu tästä.. mut ei ketää kiinnosta sellanen bändi joka tekee aina vaa samantapasii levyi. Itteeni ei ainaka kiinnostais. Ja tottakai jokainen kehittyy ajan myötä :) Että... mut kyl mun mielest kumpiki on hyvää :)
Haza haza

Tounakka

Lainaapaljon on apis huonontunut vuosien varrella. sitä se kaupallistaminen teettää!  :'( vanhempi matsku on enemmän apulantamaista kuin mitä nykyinen on, mutta tuskin mikään bändi säilyy muuttumatta musiikillisesti... :-?
Ei Apulanta minun mielestä ole kaupallistunut. Kappaleisiin on tullut enemmän tunnetta ja taitoa mukaan ja se on muuttanut musiikin suuntauksen kauemmas siitä punkista, mistä Apis ennen tunnettiin. En menis haukkumaan heti kaupallistetuks.

[tuuli]

LainaaJa sehän se on että pitää muuttua... mä oon varmaa ennenki jauhanu tästä.. mut ei ketää kiinnosta sellanen bändi joka tekee aina vaa samantapasii levyi. Itteeni ei ainaka kiinnostais. Ja tottakai jokainen kehittyy ajan myötä :) Että... mut kyl mun mielest kumpiki on hyvää :)
Mäkin olen jauhanut tästä, mutta jauhetaas toiseen kertaan.  :D En jaksa seurata bändiä joka tekee kymmeniä levyjä muuttumatta ollenkaan. Sitä parempi, mitä enemmän kokeilee. Se on aivan sama onko 100 vai 10 samanlaista biisiä. Eiei, kyllä bändien pitää kehittyä ja kokeilla rajojaan. Minuun tämä 2000 luvun lanta tehoaa vallan mainiosti. Vaikka olisihan alkuajoista voitu kehittyä vieläkin enemmän.. mutta parempaan suuntaan menossa.  :P
allekirjoittanut

tila

tulimpahan taas tänne puhumaan. Eli vanha on parempaa siis akkm:sta heinola 10:neen. Kuuntelimpa tossa h10 läpi tässä joku päivä, niin sehän oli pe*****kuleen hyvä vaikka en sitä enne niin ole pitänyt, mutta kuuntelimpa täss mailmapyörä kappaletta mutta sehän oli niin saakuli hyvä ettei mitään järkeä. ja kattelimpa tässä apulanta dvd tä ja siltä hän tuli paljon uusia/kiilan kappaleita, ja sehän oli paska homma ja skippi nappi sai kyytiä. ja siinä joku nauhotus hemmo puhu että plastikilla oli niin perkuleesti raitoja ja sitten ne tajus että eihän se kappaleen hyvys riipu niistä raitojen määrästä vaan mitä ne soittaa, mutta niillä raidoillahan siitä saadaan hyvän kuulosta. on hienoa kuulla kiakkee hienoa sieltä takaa kuuokkeilla kylmät väreet vaan nousee pintaan. Kun kattelin sitä dvd deetä niin sipestähän tuli minulle aivan typerä kuva. nyt se on opetullu soittamaan kunnolla tässä lähiaikoina muka mutta eihän se nyt mitään soita kun pelkää disko komppia joka biisissä ja sehän on maalman ärsyttävin komppi. kuuntelin tossa plastikin alotus raitaaa elikkäs tervetulo, niin siellä lopussahan oli  aika kauheta rumpumäiskettä ettei multa varmaan lähtis, mutta vaikka jossain pahempi toistaan on nin yksin kertaista ettei mitään järkeä. Kuuntelimpa tossa myös pudota eptä siellähän on 3 ehdottoman hyvää kappaletaa ja yks sysipaska viisi jonka olen ennenkin manannut tällä foorumilla eli vasten mun kasvojani silkaa kuraa sanoisin. mutta se aamen ja jäätyneiden kaupunki menaa kyyneleet tulla silmiin kun niiden kertosäkeet pamahtaa taivaalle. sellaista mulla vaan. ja rupes ärsyttämään siinä dvd llä semmonenkin kun kaikki muut hyppii ja laulaa niin sitten siinä on joku nuorempi tyttö aivan eturivissä seisoo siinä hiljaa paikallaan, ja kappalehan oli elli mikä sillä laulettiin. mitä menee sinne eteen jos ei tunne koko bändiä. just varmaan kullu kiilan ja sehän on aivan ihq levy ja ja toni on niin ihana. voi veljet semmoset ärsyttää. ja pitäähän bändin muuttua, niinkun apulanta on tehnykkin mutta jos se ei kuulosta itseltään niin sitten se menee yli. esim diablo ei uudella levyllään uudistunut yhtään samaa mäiskettä vaan niin ei sitäkään viitsinyt kauvaa kuunnella. olishan tossa vielä 3290 merkkiä jäljellä mutta en mä nyt viitti teijän foorumia täyttä tälläisellä paskan jauhannalla. sitten stam1naa lainaten ne kiduttivat, minä paljastin; minä valehtelin mutta tunnustin; anteeksi

Julian

Apulanta on Apulantaa, oli sitten uutta tai vanhaa. Mä en pysty erittelemään olisiko vanha jotenkin uutta parempaa. Pidän kaikista biiseistä, ja arvostan vain levyillä eri asioita. Kiilalla esimerkiksi diggaan hirveesti musikaalisista kokeiluista, jousista ja silleen. Pojat on muusikoita viimosen päälle ja se kyllä näkyy! :)
Älä tee virheitä, muuten veli painaa pinnan alle pään.

[tuuli]

Lainaatulimpahan taas tänne puhumaan. Eli vanha on parempaa siis akkm:sta heinola 10:neen. Kuuntelimpa tossa h10 läpi tässä joku päivä, niin sehän oli pe*****kuleen hyvä vaikka en sitä enne niin ole pitänyt, mutta kuuntelimpa täss mailmapyörä kappaletta mutta sehän oli niin saakuli hyvä ettei mitään järkeä.
Taas mä valitan, vikisen, hermoilen ja ärsyynnyn, mutta en vaan käsitä sitä, miksi tämä käsite vanha Apulanta kattaa yli kymmenen vuotta ja tämän vastakohtakäsite uusi Apulanta sitten vain muutaman vuoden.
Tämmöinen järjestys on omassa päässäni:
alkuajat viiva Kolme- levyn :n musiikki lienevät pikemminkin sitä VANHAA Apulantaa. AKKM ja Plastik ovat sitten kultaista keskiaikaa, ja sen jälkeen uudehkompi Apulanta Heinola10:stä eteen päin.
Vai olenko ainut jonka mielestä on höpsöä sanoa alkuajoista vielä kymmenen vuoden päästä tehtyä tuotantoa vanhaksi?
:P

Ehjä myös sitä vanhaa lantaa, mutta kun en muista oliko se ennen vai jälkeen Kolmen. Aijaija, wot ö misteik. Lennänköhän kohta ulos foorumilta.. ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Hahah aivan naurettavaa. Tottakai vanha Apulanta on tuohon Kolmeen asti ja siitä eteenpäin sitten jotain muuta..

[tuuli]

Nii-in se on vaan se kansainvälinen vanha-apulanta nimitys joka kestää ihan kakstuhatta luvulle saakka, ja vielä se ohikin.   ;)
allekirjoittanut

jouhu

Minäkin olen kyllä ajatellu kutakoinkin noin tuon "järjestyksen" mitä tuuli tuossa jo laittoikin...
Turha viesti mutta..

[tuuli]

Jotenkin niinhän se menee. Tuo *vanha vai uusi lanta* otsikkokin on vähän kökkö, kun se saa ihmiset laittamaan tänne semmoisia *kiila sucks vanha lanta rulaa* viestejä.
Nojoo, mutta lopetan tämän ininän. Kesä on kiva ja elämä on ihanaa!  ;)
allekirjoittanut

nikisu

Lerppa
Killer Member

Väitän olevani
yksilö!

Sukupuoli: female

Re: Vanha vai uusi lanta?
Vastaus #1 - 10.02.05 - 23:20:45 Lainaa
Vanha Apis iskee muhun paljon paremmin. Uus on tosiaan liikaa peruskaavaa... Tykkään Apiksen kokeellisuudesta, mitä siitä löyty aluksi. Kyllähän tämä uuskin materiaali ihan menevää on, mutta inhottaa kun arvaa kaiken jo valmiiksi, kun niin peruskaavaa jyystää. ( Hiekka.. VMK... Epävarma ) Onhan uudessakin matskussa hyvää, mutta vanha oli parasta. Jauhettu aihe kyllä jo, mutta en usko että pojat samaan enää pystysivätkään, koska eivät vaan enää ole siinä vaiheessa.
Pitää vaan toivoa että uus levy lähtis uuteen suuntaan. Hymiö

Paha Hedelmä on edelleen Lannan paras biisi, vaikkei se olekaan vanhimpia. Siitä löytyy sitä jotain. Silmänisku

Vasten Mun Kasvojani on mun mielestä yksi Apiksen huonoimpia biisejä... Niin perus. Epävarma ............tuo oli lainaus ja tuo on mun mielestä aikamoista jankutusta siitä et uus on perus materiaalia ja vanhempi on parempaa...sanoit varmaan about 3 kertaa sen... et selväks tuli... ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.