Lemppari musiikkivideosi

Aloittaja medelin, maaliskuu 24, 2005, 11:18:17

« edellinen - seuraava »

medelin

Tämmöistä topikkia en löytänyt ainakaan.

Mikäs onkaan teidän lemppari musiikkivideo apulannalta ?

Minä pidin oikein paljon odotuksen videosta. Videon nähneenä kappaleesta aukesi uusia näkökulmia. mm  :-*
Minä tahdon paikkaan auringossa

Unenkansalainen

Oon nähnyt odotuksesta joskus pätkän Jyrki Countdownissa, siihen se on sitten jäänyt. Olen koittanut myös erittäin hanakasti metsästää tuota videota netistä, tuloksetta. prkl...mhmh...Mut suosikkeja ois ainakin "Ei Yhtään Todistajaa" ja "Käännä Se Pois".

Niissä on sellanen ahdistuksen fiilis joka sopii levyn teemaan, ja varsinkin käännä se pois -kappaleeseen.
Kuvittele nyt jos siinäkin videossa routapellon tilalla olisi kukkaniittyä, jossa Toni sitten möngertää :D

JM

Hallaa on aivan mahtava ja Liikaa myös. Käännä se pois ja Mitä vaan on myös mainioita.

hendu

Odotus tai ei yhtään todistajaa tai amerika! Amerika on muuten vitun hyvä musiikkivideo!! ::)
Temosen pomppubasso

[tuuli]

#4
LainaaTämmöistä topikkia en löytänyt ainakaan.

Mikäs onkaan teidän lemppari musiikkivideo apulannalta ?

Minä pidin oikein paljon odotuksen videosta. Videon nähneenä kappaleesta aukesi uusia näkökulmia. mm  :-*

odotus on pirun hyvä! ja mulla aukes kans ihan uusia näkökulmia ko kappaleeseen, kun tuon herkän videon näin.. on toi ehkä apiksen paras musiikkivideo ikinä!

ei yhtään todistajaa ja mitä vaan on sit toiset lempparit. kaikki videot on omalla tavallaan todella hyviä! innolla oottelen tota pahempi toistaan... ::)
allekirjoittanut

medelin

Kun DeeBeen videon näin, ajattelin että piru vie kun olisi saanut itse olla sitä tekemässä :D Joskus on niin semmonen olo että pakko päästä rikkomaan jotain. Energianpurkauksia päästelemään ulos :D
Minä tahdon paikkaan auringossa

medelin

Ja muuten, siitä on melkoinen aika kun olen liikkuvia kuvia viimeksi katsellut, niin kertokaahan oliko jossain videossa se ns salaviesti ?  :o
Minä tahdon paikkaan auringossa

puska

Käännä se pois on ehdottomasti paras. Ne maisemat siinä ja se kylmyys kuvastuu jotenkin niin hyvin. Ja Wirtanen on siinä aivan perkeleen karismaattinen ja hyvän näkönen. Vois kuvitella että se elää siellä ojassa jos ei tietäis... :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Helva

Tykkään myös todella paljon Käännä se pois-videosta.. Ja toinen on Anna mulle piiskaa. Odotus on kyllä todella kaunis, mutta jotenkin liian elokuvamainen minulle.. Saattaa kyllä johtua näyttelijöistä..  :)

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Taidan minäkin sanoo tuon odotuksen. Kaikki ovat omalla tavllaan mahtavia...:) Sitten toiseks vois kyllä sanoo tuon käännä se pois, amerika... Nuo nyt menöö ainakin sinne erityislemppareihin.

Painkiller

Apulannalla ON tosiaankin hienoja musiikkivideoita..on näitä humoristisia kuten Hallaa tai Mitä vaan, ja sit löytyy vähän "taiteellisempia" ja "vakavampia"..

Oma suosikki tällä hetkellä on ehkämaybe Ei yhtään todistajaa.. Ja se on niin hyvä kohta kun Toni sanoo jotain et ootanpa tässä sen aikaa että säkkäri alkaa..tai jotain, en muista :) Anyway.

[tuuli]

LainaaKun DeeBeen videon näin, ajattelin että piru vie kun olisi saanut itse olla sitä tekemässä :D Joskus on niin semmonen olo että pakko päästä rikkomaan jotain. Energianpurkauksia päästelemään ulos :D

joo, sama täällä!
allekirjoittanut

jouhu

Miullakin on ollu aika useestikkin tuo, että olis kiva lähtee rikkoo jotain mutta ei täällä oikein ole mitään mitä ainakaan laillisesti vois rikkoo...::)

medelin

Käännä se pois on vähän pelottava mutta taiteellinen :)

Ei yhtään todistajaa -musiikkivideossa nauran aina kun sipe soittaa siinä sitä rumpua ja tönäistyy sinne sammaleeseen kalsarit jalassa. Go sipe, Go sipe ja kalsarit \o/ :D
Minä tahdon paikkaan auringossa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.